• PRO

Ольга

Фінансовий директор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 04.2019 to 12.2023 (4 years 8 months)
Атлас, Київ (IT)

Організація та ведення управлінського обліку групи компаній з різними міжнародними податковими юрисдикціями. Створення, аналіз та контроль платіжного календаря, бюджету, P&L, планування грошових потоків.
Робота з міжнародними платіжними системами, банками, крипто-гаманцями, відкриття рахунків.
Підготовка документів та проходження аудиту в іноземних компаніях.
Розробка системи розрахунків інвойсів, виставлення інвойсів, створення системи оплати праці, розрахунок та виплата заробітної плати (150 співробітників).
Створення та організація роботи фінансового відділу з 0.
Керування економічним відділом у складі 2 чоловік.
Повне ведення ТОВ з ПДВ та ФОП.
Робота в програмах Медок, QuickBooks, 1С

Головний бухгалтер

from 07.2017 to 02.2019 (1 year 7 months)
ПП Інгпостач, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення 5 підприємств на загальній системі оподаткування, обік ПММ, ТМЦ, кадровий облік, розрахунок заробітної плати, облік ОЗ, ведення кредитних розрахунків, ЗЕД (експортер продукції), повернення ПДВ.
Робота в системах Медок, клієнт-банк, 1С.

Головний бухгалтер

from 02.2015 to 12.2016 (1 year 10 months)
ТОВ ЮРІЙС, ТОВ СКР, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Єдиний бухгалтер
Повне ведення 2 підприємств на загальній системі оподаткування та на єдиному податку, обік ПММ, ТМЦ, кадровий облік, розрахунок заробітної плати, облік ОЗ, работа в системах Медок, клієнт-банк, 1С.

Головний бухгалтер

from 11.2013 to 11.2014 (1 year)
ТОВ ЛУНА ПРОДАКШН, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Ведення бухгалтерського та управлінського обліку, робота в клієнт-банк, розрахунок і виплати заробітної плати, кадровий облік та ведення кадрової документації, операції з валютою, експорт послуг, подання звітів до різних контролюючих органів, реєстрація податкових накладних. Одночасне ведення двох компаній на загальній системі оподаткування.
Робота в програмах 1с, Microsoft Office, клієнт-банки на різних програмах, Медок, кабінет платника податків.

Бухгалтер

from 07.2011 to 11.2013 (2 years 4 months)
ТОВ ІСТІЛ СТУДІОС, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Ведення обліку ТМЦ (рах 63), облік та контроль операцій з постачальниками, проведення платежів в системі клієнт-банк, нарахування заробітної плати, подання звітів до податкової та статистичної служби.
Підготовка та аналіз руху грошових коштів, внутрішньої звітності компанії, часткова побудова P&L по компанії як частини холдингу.
Робота в програмах Medoc и Податкова звітність.

Бухгалтер по заробітній платі

from 11.2006 to 06.2011 (4 years 7 months)
ДП УПРАВЛІННЯ БАШТОВИХ КРАНІВ ВАТ КИЇВМІСЬКБУД, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення ділянки Заробітна плата (більш 300 співробітників):
Нарахування заробітної плати, премії, доплат, розрахунок відпусток, лікарняних, декретних, пільг, утримання аліментів, податків, збитків тощо
Подання звітності контролюючих органів, статистичної служби, державних соціальних фондів.
Підготовка та видача довідок різного характеру.
Перевірка первинної документації для нарахування заробітної плати
Підготовка внутрішніх звітів на вимогу акціонерів та керівництва.

Education

ВМУРоЛ Україна

Облік та аудит, Київ
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Диплом Бакалавра зі спеціальності Економіка підприємства.
Диплом Магістра зі спеціальності Облік та аудит

Additional education and certificates

Курси QuickBooks від Petterson & Bennett

2021р, 1 міс

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Paint
  • Користувач 1С
  • Ведення податкового обліку
  • Управління підприємством
  • Уважність
  • Планування бюджету
  • Складання бухгалтерського балансу
  • Ведення управлінського обліку
  • Управлінські навички
  • Контроль Cash flow
  • Ведення CRM

Language proficiencies

  • English — above average
  • Polish — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: