Resume from March 14, 2017

Анна

Бухгалтер, 4 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Kyiv, Rivne, Sarny

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ
Хільчук Ганна Михайлівна

Місце проживання: м.Київ

Телефон моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail :[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 27.07.1987 р.

Мета: перспективна робота з достатньою заробітною платою.
Освіта
2004 – 2009 рр.- Національний університет водного господарства та природокористування. Навчання денне. Диплом спеціаліста. Факультет «Економіки та підприємництва». Спеціальність «Облік та аудит» (РВ № 36805080)
Досвід роботи
липень 2009 р. - січень 2010 р. – бухгалтер в ТОВ «Сарго» .
Функціональні обов’язки:
виписка рахунків-фактур на оплату покупцям;
реєстрація первинних документів;
нарахування заробітної плати;
ведення оперативного обліку по наданим послугам

липень 2010 р.- червень 2011 р.- бухгалтер в ТОВ фірма «Журавлина» .
Функціональні обов’язки:
підписання та відправка видаткових накладних, актів виконаних робіт;
виписка рахунків-фактур на оплату покупцям;
проведення звірок взаєморозрахунків з покупцями;
реєстрація первинних документів;
ведення, облік та реєстрація податкових накладних;
ведення оперативного обліку по наданим послугам

липень 2011 р. – червень 2012 р. - старший кредитний фахівець в ПАО «Банк Ренесанс Кредит». Функціональні обов’язки:
оформлення споживчого кредиту;
робота з клієнтами;
робота з документами

лютий 2013 р. – червень 2014 р.- бухгалтер в ТОФ «Нафтоком Оіл».
Функціональні обов’язки:
щоденна виписка видаткових накладних з реалізації готової продукції, товарів та послуг;
підписання та відправка видаткових накладних;
ведення оперативного обліку по реалізації готової продукції та складання щоденних звітів з реалізації продукції;
виписка рахунків-фактур на оплату покупцям;
проведення звірок взаєморозрахунків з покупцями;
реєстрація первинних документів;
ведення, облік та реєстрація податкових накладних;
облік розрахунків із залізницею;
реєстрація залізничних квитанцій та накопичувальних карток;
облік касових операцій.

Вересень 2014 р. – по даний час – бухгалтер в ТОВ «Аякс Стар». Функціональні обов’язки (по трьом організаціям):
-щоденна виписка видаткових накладних з реалізації готової продукції, товарів та послуг;
-підписання та відправка видаткових накладних;
-виписка рахунків-фактур на оплату покупцям;
-проведення звірок взаєморозрахунків з покупцями;
-реєстрація первинних документів;
-ведення, облік та реєстрація податкових накладних;
-робота з договорами;
-рознесення банку;
-облік касових операцій;
-управлінський облік.


Професійні навички та знання
-робота в комп’ютерній мережі;
- впевнений користувач “1С Підприємство 8.2”, “M.E.Doc.”, “Клієнт-Банк» (різні банки), MS Office (Word, Excel);
- українська мова (рідна), російська (вільно), англійська – базова (розмовна).
- досвід спілкування з клієнтами;
- досвід ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку .

Особисті якості
Комунікабельність, відповідальність, порядність, вміння працювати у команді.

Бажаний рівень зарплати – від 4500 грн. за місяць.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: