Resume from December 7, 2022 PRO

Марина

Секретар, адміністратор офісу, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар керівника

from 09.2018 to now (5 years 7 months)
КП ЖЕК-13, Чернігів (Послуги для населення та бізнесу)

1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву.

Секретар

from 08.2016 to 10.2017 (1 year 2 months)
КП ЖЕК-10, Чернігів (услуги населению)

1.Реєстрація вхідної і вихідної документації
2.Виконання доручень керівника
3.Складання листів
4.Прийом відвідувачів
5.Прийом телефонних дзвінків (Міні-АТС)
6.Підготовка документів для керівника

Эксперт-оценщик

from 11.2015 to 05.2016 (6 months)
ТОВ ПТ "Ломбард Надал и компания", Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С

Education

ЧНПУ им. Т.Г. Шевченка

Химико-биологический, экология и охрана окружающей среды, Чернигов
Higher, from 2004 to 2010 (5 years 8 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office

Additional information

Малець Марина Василівна
Особисті дані:
Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
моб. тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
дата народження/ місце: 02.07.1987р. (повні 34), м. Чернігів
сімейний стан: не заміжня, дітей нема

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар (з/п від - 9000 грн. )

Мата:пошук посади адміністратора, офіс-менеджера

Освіта:
2004-2009 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Бакалавра»
2009-2010 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Спеціаліста»

Досвід роботи:

Вересень 2018 — по теперішній час КП «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради – секретар керівника
Обов'язки:

1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву;


Серпень 2016 — Жовтень 2017 - КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради – секретар
Обов'язки:

1. Реєстрація вхідної та вихідної документації
2. Організація прийому мешканців до керівництва та відвідувачів
3. Отримання та відправлення пошти в електронному варіанті і в письмовому;
4. Контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
5. Прийом та розподіл вхідних дзвінків ( Робота з міні-АТС)
6. Виконання особистих розпоряджень керівника.
7. Підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи керівника.

Листопад 2015 — Квітень 2016 - Експерт-оцінювач – «Надал і компанія» ПТ Ломбард ТОВ
Обов'язки:

1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С

Грудень 2011 - лютий 2014 — ПТ “Ломбард Розман і компанії” посада заступник завідувача Ломбардним Відділенням

Обов'язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів, Оцінка предметів техніки
3. Робота з касою, Первинна 1С бухгалтерія
4. Проведення інвентаризації
5. Контроль за роботою підлеглих.
6. Складання звітності для керівництва
7. Індивідуальна робота з клієнтом, виявлення потреб
8. Отримання та відправка пошти
9. участь в розробці, і супроводі рекламних акцій компанії

2008 - 2011 - КП «Новозаводське» Чернігівської міської ради, посада оператор по роботі з боржниками
Обов’язки:
1. контроль за оплатою боржника
2. складання списків для подачі в суд
3. формування звітності для керівництва
4. ведення документації

2007-2008 - ТОВ VEBExpress, посада спеціаліст управління продажу та розвитку бізнесу
Обов’язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг споживчого кредитування
2. прийом та перевірка документів клієнтів
3.формування кредитних справ
4.складання звітності для безпосереднього керівництва

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
вміння встановлювати контакти з людьми і розвивати їх , відповідальність , уважність , старанність , висока працездатність, пунктуальність, зібраність, уміння працювати в команді
Бажання навчатись і прагнення до професійного зростання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: