Resume from December 14, 2022

Анна

Керівник, заступник, менеджер, аналітик, фінансист, економіст, бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
57 years
City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Kyiv, Remote, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по нерухомості

from 09.2019 to now (4 years 8 months)
ПП, Ужгород (Нерухомість)

Всі операції з нерухомістю

Knowledge and skills

Ведення переговорів Аналитик

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Slovak — beginner
  • Hungarian — beginner
  • English — beginner

Additional information

Освіта:
2017-2018рр. - Вища школа управління МАУП "Директор по маркетингу".
1990р.- Ужгородський державний університет, спеціальність - бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності, кваліфікація - економіст.
1984р.- Закарпатська бухгалтерська школа, бухгалтер.

Тренінги та програми:
2008р.- Перевірки контролюючих органів, Консалтингова компанія „КОРТЕКС”

2001р. - Організація та регулювання оплати праці в Україні, Консалтингова компанія „КОРТЕКС”

2001р.- Бізнес – тренінг “Управління фінансами бізнесу” в Агентстві розвитку “ІнФормбюро” за підтримки TACIS та ТЕС Фонду, Ужгород

2001р.- Тренінг “Підготовка та складання інвестиційних проектів”, компанія “Гранд Лідер”, Ужгород

Досвід роботи:
2017 - 2019рр. - керівник по продажам та рекламі, інтернет-маркетинг
2016 -2017 по. - начальник планово-економічного управління ДТРК "Всесвітня служба "УТР", Київ
2014 - 2016рр.- керівник комерційного напряму, інтернет-маркетинг, брендінг, PR, м. Київ
2013р.- ведення ресторанного бізнесу
2007 – 2012рр. - начальник планово-економічного управління, заступник начальника управління " ДТРК "Всесвітня служба " УТР", м.Киів
2001 - 2006рр. - Закарпатське обласне агентство із залучення інвестицій та господарського розвитку територій, Орган господарського розвитку спеціальної економічної зони “Закарпаття”, м. Ужгород
менеджер, економіст, головний економіст.
1995 -2001рр. Державне управління екобезпеки,
начальник відділу економіки, заступник головного бухгалтера фінансово-економічного відділу, спеціаліст І – ої категорії фінансово-господарського відділу (бухгалтер) .
Присвоєно 11 ранг державного службовця.

Професійні навики, досвід та якості:
Досвід планово-економічної діяльності, менеджменту з залучення інвестицій та бухгалтерської роботи. Налагодження роботи планово-екомомічного управління „з нуля”, планування бюджету компанії, формування бюджетних запитів, кошторисів, штатного розпису; робота з договорами, аналітика фінансової діяльності компанії, контроль фактичних та касових витрат, розрахунки тарифів, реклами; нарахування гонорарів; облік мовлення; виконання державного замовлення; бюджетні програми, робота з казначейством, контроль реклами, медіа-планів; організація, підготовка та проведення презентацій, залучення інвестицій, PR, формування інформаційного банку бізнес-пропозицій, ведення переговорів, ділових переговорів, супровід інвестиційних проектів, аналіз виконання бізнес-планів, підготовка пропозицій щодо внесення змін та доповнень до законодавства та підзаконних актів, проведення аналізу залучення інвестицій, аналіз роботи суб’єктів, ділова переписка із органами влади, посольствами, ТЕМ, потенційними інвесторами; звітність, запровадження механізму економіки природокористування, формування обласного фонду ОНПС, використання, контроль податків та зборів, звітність, баланс, ведення бух обліку та аналіз, тощо.

Досвід в комерційній діяльності, продажі B2B, B2C, реклама, брендінг, PR, інтернет-маркетолог, маркетолог.
Вміння розподіляти свій час (тайм-менеджмент), ділового спілкування, стратегічного планування, вміння організовувати робочий процес, навички підбору, управління та мотивації персоналу, вміння переконувати, вміння працювати в команді та самостійно, вміння писати комерційні пропозиції, готувати та проводити презентації, навички роботи з документацією, вміння вирішувати складні питання, навички роботи з контролюючими органами, навички мультизадачності, вміння адаптуватися, досвід проведення переговорів та продажів, досвід PR-просування, вміння просто доступно пояснювати, вміння навчати та передавати свій досвід, інші навички та вміння.
Додаткова інформація:
Володію комп’ютером на рівні впевненого користувача, правилами ділового етикету та ведення переговорів, формами та методами роботи із засобами масової інформації, здатна до самоосвіти та вивчення нових програмних продуктів, наявність прав водія та практичний стаж водіння з 1988 року.

В 2009 році за вагомий особистий внесок у розвиток інформаційного простору держави, високу професійну майстерність, значні трудові досягнення нагороджена Почесною грамотою Державного комітету телебачення та радіомовлення України.
В 2010 році за сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня журналіста нагороджена Подякою Кабінету Міністрів України.

Особисті якості:
Маю добрі організаторські якості, вимоглива до себе і партнерів, застосовую творчий підхід до роботи, логічне та аналітичне мислення, ініціативна, маю високу працездатність, гнучка, з почуттям такту, оптиміст, вмію працювати індивідуально та в команді, вболіваю за справу, без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: