Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2691374/
Бухгалтер, викладач бухгалтерського обліку, офіс-менеджер, адміністратор, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- City of residence:
- Ukrainka
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Головний бухгалтер
from 12.2015 to 11.2019
(3 years 11 months)
МК Галичина-філія, Дрогобыч (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Складання бухгалтерської,податкової звітності, ПДВ, зарплата,кадри.
Disability
3rd degree.
протипоказана робота, пов"язана з тривалою ходою.
Additional information
Мисак Ірина
Дата народження: 24 квітня 1979 (45років)
Телефон: [
Эл. почта: [
Ціль
Хочу працювати так і в такій фірмі, щоб я отримувала і матеріальне, і моральне задоволення від виконаної роботи. Щоб керівництво було також задоволено моєю роботою і ставилося до мене з повагою і людським розумінням.
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 2019р.по даний час Ліцей №16.
Нарахування зарплати, тарифікація, облік ТМЦ, прихід, списання, інвентаризація, кошторисні призначення, платежі через Казначейство, складання бюджетної звітності.
Головний бухгалтер (єдиний)
з 2015 по 2017рр. СПД ФОП Андріїшин (торгівля, дистрибютор молочної компанії "Галичина")
Облік приходу та реалізації молочної продукції, реєстрація податкових накладних, нарахування зарплати, платежі по клієнт-банку, складання податкової звітності.
Бухгалтер
З 08.2014р. по 02.01.2015p. та з 01.07.2015р. до 30.11.2015р.
ТзОВ Санаторій «Карпатські зорі» ЦРО (надання санаторно-курортних послуг)
Нарахування заробітної плати, утримання податків із зарплати, виплата, складання звітів по єдиному соціальному внеску та податку на доходи фізичних осіб, ведення обліку та списання паливо-мастильних матеріалів та медикаментів, ведення обліку розрахунків з підзвітними особами
Реєстрація податкових накладних у ЄДР, складання деклараціїї по ПДВ, банк, каса, баланс та звіт про фінансові резкльтати поквартально.
Бухгалтер
З 11.2010р. по 07.2012р.
ВАТ «Дрогобицький автокрановий завод» ( виробництво автокранів, сміттєвозів)
Визначення собівартості готової продукції, зведення витрат по статтях калькуляції зі всіх цехів заводу, визначення планових та фактичних показників собівартості виготовленої продукції.
Головний бухгалтер
с 02.2009 по 02.2010 (1 рік)
ТзОВ "Дрогобицький машинобудівний завод-ЛТД" (продаж продукції, виготовленої Дрогобицьким машинобудівним заводом)
Ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, складання бухгалтерської, податкової та фінансової звітності для власників товариства. Займалася оформленням експортних документів ( Рахунки-інвойси, ВМД, валютні декларації ). Робила різноманітні звіти для власників. Проходила аудиторську перевірку.
Головний бухгалтер
с 03.2002 по 01.2009 (6 років)
ТзОВ "Фірма "АМТ" (торгівля)
ведення бухгалтерського і податкового обліку, складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності. Я робила все, починаючи з оформлення довіреності, накладної, платіжного доручення та закінчуючи балансом та декларацією на прибуток, оскільки була єдиним бухгалтером. Навчилася керувати фінансами фірми, робити бюджетне планування та податкове прогнозування. Навчилася працювати в системі "клієнт-банк" та освоїла новішу версію 1С Бухгалтерія-7.7, поставила на облік весь магазин роздрібної торгівлі та навчила підлеглих працювати у версії 1С Бухгалтерії "Торгівля+Склад".
Одночасно в цей період працювала в магазині торгівлі ювелірними виробами. Освоїла програму 1С Бухгалтерії "Ювелірторг" та поставила на облік 4 точки ювелірної торгівлі даного підприємця на компютерний облік.
Бухгалтер-оператор
с 09.1997 по 03.2002 (4 роки)
ТзОВ "Холдингова компанія "Доброта" (торгівля)
ввід даних в 1С Бухгалтерія (на той час це була версія 6), створення та перевірка первинних документів, складання поточних звітів. Вивчення бухгалтерського обліку починаючи з найпростішого і закінчуючи складання балансу та декларацій по ПДВ та прибутку. Протягом 2001-2002рр. я вже була внутрішнім сумісником і вела самостійно невелику дочірню компанію.
Освіта
Вища
с 09.1997 по 06.2001
Львівська комерційна академія, економічний, облік і аудит, Львів.
Навчальний заклад закінчувала по скороченій програмі так як перше закінчила Дрогобицький механічний технікум по цій же спеціальності. Навчання поєднувала з роботою, але це мені не заважало, а лише допомогало. Усі курсові роботи, а також дипломну виконувала самостійно і захистила на "відмінно"
Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач ПК. Люблю вивчати нові програми. Знаю багато версій 1С Бухгалтерії, а також ІТ-Підприємство. Всі офісні програми, "клієнт-банк", Інтернет, електронна пошта, електронна звітність.
Додаткова інформація
Вміння та навики: досконале знання комп’ютерних програм: MS Office, 1С Бухгалтерія, ІТ-Підприємство, Інтернет, Клієнт-Банк, знання податкового законодавства, вміння застосовувати податкове планування для сплати податків, володію вільно українською мовою англійська - зі словником.
Особиста інформація: відповідальна, працьовита, наполеглива,
спокійна, уважна, вмію пристосуватись до нових умов роботи, легко навчаюсь.
Similar candidates
-
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 UAH, Remote, Kyiv -
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, асистент, секретар
Remote, Kropyvnytskyi -
Помощник руководителя, офис-менеджер, администратор, секретарь (HR)
30000 UAH, Remote, Kyiv -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 UAH, Remote, Kyiv -
Помощник руководителя, офис-менеджер, бухгалтер управленческого учёта
Remote, Kharkiv