Resume from April 12, 2024 PRO

Ольга

Керуючий, адміністратор, обліковець, економіст, оператор ПК, 16 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Обліковець, ВТК

from 04.2023 to 08.2023 (4 months)
ТОВ "Юр"їв", Біла Церква (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення обліку ювелірного виробництва по дорогоцінним металам, перевірка якості.

Головний обліковець. Адміністратор 1С

from 07.2021 to 04.2023 (1 year 9 months)
Ювелірний дім "Каштан", Біла Церква (Металургійна промисловість, металообробка)

Створення обліку в програмі 1С з нуля, створення специфікацій, номенклатури, техмаршрутів, тех.карт, звітності тощо. Контроль і ведення обліку на всіх процесах виробництва.

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

from 12.2020 to 04.2021 (4 months)
ФОП, Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Налагодження управлінського обліку в 1С у торговій мережі з самого початку, створення номенклатури. Ведення документації, інвентаризації

Менеджер по взаємодії з клієнтами

from 06.2020 to 12.2020 (6 months)
ТОВ "Фін Трейд Сервіс", Біла Церква (виробництво)

Контроль виконання замовленя, контроль за відвантаження продукції. Взаємодіє з клієнтами,вирішення питаня в процесі співпраці. Робота з документами в 1С. Звітність промислова.

Економіст

from 06.2016 to 06.2020 (4 years)
ТОВ "ВК Блискавка", Біла Церква (Приватні особи)

Інвентаризації виробництва, ведення обліку в 1С, розрахунок собівартості продукції і комплектуючих, реалізація,управління якістью, ОТК, пожежна безпека,ведення кадрів.аудит тощо

Керуюча магазином

from 07.2015 to 03.2016 (8 months)
Мережа магазинів одягу "Сімейний квартал", Біла Церква (Роздрібна торгівля)

В обов’язки входить управління персоналом, збереження ТМЦ, прийом ТМЦ, ведення касової документації, інвентаризація, інкасація та багато інших обов’язків.

Адміністратор

from 03.2015 to 07.2015 (4 months)
ТОВ"Зелене яблуко" ЛТД, Біла Церква (Роздрібна торгівля)

В обов’язки входило управління персоналом, збереження ТМЦ, прийом ТМЦ, ведення касової документації, інвентаризація, інкасація та багато інших обов’язків.
Звільнилась за згодою сторін, підприємство закрилось і звільнили весь колектив

Заступник керуючого

from 01.2013 to 09.2014 (1 year 8 months)
ТОВ АТБ Маркет, Біла Церква (Роздрібна торгівля)

і АТБ-маркет, стажування в магазині мережі АТБ на посаді заступника керуючого магазину. З травня 2013 по вересень 2014 року працювала на посаді заступника керуючого магазину. Знайома з усіма технічними процесами магазину, контролюючими органами, з порядком проведення інкасації і веденням документації (касової, технічної), знайома з роботою РРО, правилами логістики, менеджменту, управлінням персоналом, збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій, знайома з трудовим кодексом і його дисципліною, прийом товару та контроль переміщення ТМЦ. Маю досвід керування персоналом від 70 осіб, налагодження трудового і організаційного процесу колективу.

Education

ХАІ

Фінанси, Харків
Higher, from 1999 to 2005 (5 years 8 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК Знання офісних програм

Additional information

МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ
Київська область
Біла Церква
Бульвар 50 річчя Перемоги


ОСВІТА
Закінчила в 2004 році Національний аерокосмічний університет ім. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”, здобула кваліфікацію бакалавра з фінансів ,2005 році кваліфікацію спеціліста в тій же галузі.


ДОСВІД РОБОТИ
З 2001 по 2003 рік працювала помічником бухгалтера в ОСББ “Галактика".
З 2004 по 2005 рік працювала на приватному будівельному підприємстві на посаді менеджера з постачання.
З 2005 по 2007 рік працювала у Білоцерківській районній адміністрації у відділі Культури та туризму на посаді методиста 2 категорії помічник директора
З лютого 2009 працювала продавцем -консультантом в ФОП Гриненко по травень 2009, скорочення штату
З липня 2009 року працюю в компанії “Євротек” мережа супермаркетів Квартал на посаді Оператор ПК.
З січня 2009 працювала оператором ПК и за сумісництвом товарознавцем в ТОВ БМ "Трейд", спицифіка роботі: обробка первинної бухгалерської документації (прихідні та видаткові накладні, списання, трансферти) , прийняття і створення заказів, підготовка документації, перевірка відвантажувальних товарів та правильність як прихідної так і якісної документації на них, вирішення спірних питань як у телефонному так і в електронному режимі, прийом товару, видача и підготування повернень постачальнику, підготовка і проведення переобліку, прийом та облік товарів в магазині і на складі.
З 2010 року працювала оператором ПК в ПП Ординська , неофіційно, звільнилась за власним бажанням.
2013 навчання в учбовому центрі АТБ-маркет, стажування в магазині мережі АТБ на посаді заступника керуючого магазину. З травня 2013 по вересень 2014 року працювала на посаді заступника керуючого магазину. Знайома з усіма технічними процесами магазину, контролюючими органами, з порядком проведення інкасації і веденням документації (касової, технічної), знайома з роботою РРО, правилами логістики, менеджменту, управлінням персоналом, збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій, знайома з трудовим кодексом і його дисципліною, прийом товару та контроль переміщення ТМЦ. Маю досвід керування персоналом від 70 осіб, налагодження трудового і організаційного процесу колективу.
З березня 2015 року працювала в ТОВ"Зелене яблуко" ЛТД на посаді Адміністратора по липень 2015
В обов’язки входило управління персоналом, збереження ТМЦ, прийом ТМЦ, ведення касової документації, інвентаризація, інкасація та багато інших обов’язків.
Звільнилась за згодою сторін, підприємство закрилось і звільнили весь колектив


ОСОБИСТІ НАВИЧКИ
Комунікабельна, відповідальна, чесна, працелюбна, швидко навчаюсь, шкідливих звичок немаю, займаюся спортом.
Добре володію комп’ютерною та офісною технікою, а також офісними та бухгалтерськими програмами,вільно володію прогамою 1С 8.0: 1С 8.2
Навички спілкування з людьми різного типу, вмію схилити опонента до своєї точки зору, домагаюся поставлених перед
собою цілей, вмію працювати в колективі на досягнення загальних результатів, добре розвинені організаторські здібності, вмію приймати рішення і нести відповідальність за прийняті рішення.
У компанії "АТБ Маркет" успішно пройшла навчання в навчальному центрі за посадою бухгалтер первинної документації, товарознавець, 1С підприємство, касова дисципліна, логістика, Автозамовлення, управління персоналом
Кожні пів року обов'язкову участь в атестації по відповідно до займаної посади. Участь у тренінгах на тему "Конфліктологія", "Управління персоналом", "Робота в команді"
Добре знання програми 1С, знання маркетингової політики, мерчендайзингових політики

Володіння мовами:
Російській — бездоганно
Український – бездоганно.
Англійський – розмовна
Німецька-розмовна

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: