Ілля
Спеціаліст Service Desk, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Kamianske
- Ready to work:
- Kamianske, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2760357
Work experience
Спеціаліст Service Desk та ПЗ для Бізнесу
from 10.2017 to 02.2022
(4 years 4 months)
Intensys, Кам'янське (IT)
Обробка задач по роботі ПЗ Solaris/SoftGym (1С) (Sport Life): тестування та вирішення завдань від програмістів, моніторинг глобальних ситуацій, створення та додавання інструкцій (Jira, Confluence, Trello, CMS-Service Desk) по роботі з ПЗ Solaris/SoftGym. Вирішення типових завдань Service Desk: налаштування ОС Windows (7,8,10,11), принтерів, МФУ, POS-принтерів, аудіо-відео обладнання.
Представник інформаційного центру (технічна підтримка)
from 03.2016 to 09.2017
(1 year 6 months)
Global Bilgi, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Спеціаліст з роботи зі спец-проектами (з питань надання послуг, загального та технічного характеру). Обслуговування високоприбуткових клієнтів телекомунікаційної групи Vega. Обробка електронних звернень. Обслуговування абонентів у соціальній мережі. Утримання клієнтів.
Адміністрування OpenCart, контент, тестування, тех. підтримка
from 03.2015 to 02.2016
(11 months)
Network Global Engineering, Дніпро (IT)
Додавання/оновлення позицій товарів, часткове написання текстів для категорій/товарів, робота з OpenCart (Joomla, Drupal, WordPress тощо). Пошук багів/тестування сайтів (функціонал, верстка, testreil, postman). Технічна підтримка клієнтів компанії з питань роботи з інтернет-магазинами на OpenCart (написання інструкцій для роботи з OpenCart).
Представник ЦОА
from 06.2010 to 10.2014
(4 years 4 months)
МТС Україна (Vodafone), Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Консультація/допомога абонентів з послуг компанії.
Створення інструкцій на внутрішньому порталі з налаштування мобільних телефонів (смартфонів, комунікаторів тощо) для інтернет-послуг, ммс.
Участь у проекті BlackBerry Ukraine та ШПД (налаштування, підтримка клієнтів кабельного інтернет-доступу та IP телефонії), комунікація з абонентами з метою підвищення якості надання послуг.
Представник контактного центру
from 04.2009 to 04.2010
(1 year)
Homer Software House, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Консультація/допомога абонентів з послуг кредитування Home Credit & Finance Bank.
Участь у проекті з обслуговування (консультування, підтримка) зарплатних карток Банку.
Education
Дніпродзержинський Державний Технічний Університет
Металургійний, інженер-металург, Кам'янське
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Граю у баскетбол (аматор), активний спосіб життя. Слідкую за інформацією світу IT. Беру участь у програмах тестування ПЗ (Windows Insider та інше). Захоплююсь чайними церемоніями.
Similar candidates
Руководитель клиент-сервиса, службы поддержки, тех. поддержки, оценки качества
15000 UAH, Remote
Спеціаліст Service Desk
Remote, Lviv
Менеджер підтримки клієнтів, адміністратор сайту, спеціаліст техпідтримки
40000 UAH, Remote, Lviv, Other countries
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 UAH, Remote, Kyiv
Спеціаліст відділу підтримки робочих місць (технічна підтримка)
Remote, Kyiv
Системний адміністратор, спеціаліст з підтримки користувачів (Technical Support)
Remote, Vinnytsia