Resume from January 17, 2022 PRO

Оксана

HR-generalist, менеджер з персоналу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR Generalist

from 04.2020 to now (4 years 1 month)
ТОВ "НАВІГАРА", Львів (Виробництво)

- повний цикл підбору персоналу (складання профілю посади,
аналіз та підбір шляхів пошуку, розміщення оголошень,
проведення співбесід);
- первинна адаптація працівників;
- нормування праці виробничого персоналу (застовування
хронометражу та розрахунків);
- розробка системи мотивації для працівників компанії;
- розрахунок заробітних плат та інших виплат працівникам компанії
згідно політики компанії;
- аналіз попередньої плинності кадрів та робота над припиненням відтоку працівників;
- Проведення з працівниками бесід 1-1;
- складання та введення в дію посадових інструкцій (за допомогою
комунікаційних карт);
- кадрове адміністрування.
За період моєї роботи кількість кваліфікованого виробничого персоналу компанії зросла на 50% згідно планів розвитку; продуктивність праці підвищилася; плинність кадрів призупинена. За допомогою комунікаційних карт розроблені та введені в дію реальні посадові інструкції.

Менеджер з персоналу

from 11.2019 to 03.2020 (4 months)
ПП "Комфорт Транс", Львів (Транспорт, логістика)

- масовий підбір;
- навчання та первинна адаптація персоналу;
- кадрове адміністрування;
- необхідна звітність.
За період моєї роботи в компанії чисельність працівників збільшилася на 30%, згідно поставленого плану. Період первинного навчання водіїв зменшився з 7 до 2 днів, що дозволило швидше допускати до роботи кваліфікований персонал. Прописано на введено в дію Положення про підбір, адаптацію та навчання персоналу.

Менеджер з персоналу

from 06.2015 to 10.2019 (4 years 4 months)
ТзОВ "Торгівельна мережа "Десятка", Львів (гуртовий продаж будівельних матеріалів)

- Повний цикл підбору персоналу (створення профілю вакансії, розміщення оголошень на сайтах та в соцмережах, проведення телефонних інтерв’ю та первинних співбесід).
- Організація первинної адаптації (написана і введена в дію система адаптації та навчання персоналу).
- Складання посадових інструкцій (робота з комунікаційними картами).
- Моніторинг заробітних плат.
- Нарахування та виплата премій і компенсацій працівникам.
- Ведення кадрового діловодства: прийом, переведення, звільнення, відпустки; графік відпусток.
- Ведення особових справ; ведення та зберігання облікових карток, трудових книжок працівників.
- Робота зі штатнии розписом та штатним розкладом.
- Організація корпоративних заходів.
За період моєї роботи на даній посаді зменшена плинність складського персоналу до 10%. Розроблені та введені в дію посадові інструкції для менеджерів з продажу, оформлені згідно комунікаційних карт.
У 2017 р. на підприємстві успішно пройдена перевірка Держпраці.

Офіс-менеджер

from 08.2011 to 06.2015 (3 years 10 months)
ТзОВ "ТМ "Десятка", Львів (продаж будівельних матеріалів)

- Продаж будівельних матеріалів;
- Документообіг компанії
- Виписка рахунків, розхідних та податкових накладних;
- Складання актів звірки;
- Складання специфікацій;
- Робота з дебіторською заборгованістю;

Фахівець депаратменту ІТ

from 04.2007 to 01.2010 (2 years 9 months)
Страхова компанія "Універсальна", Львів (Фінанси, банки, страхування)

Education

ЛНУ ім.І.Франка

Економічний факультет, економічна кібернетика, Львів
Higher, from 1998 to 2004 (5 years 9 months)

Additional education and certificates

– Харківський інститут дистанційної освіти (бух.облік)

2007-2008

«Кадровий аудит: готуємося до перевірки органами Держпраці та місцевого самоврядування»

2017

HR кав’ярня - HR New Generation

2017

Учасник Всеукраїнських зборів кадровиків та IV З’їзду кадровиків

2016, 2017, 2019

Семінари Тимура Алієва «Кадровий аудит: готуємося до перевірки органами Держпраці та місцевого самоврядування»,

2019

Курс підготовки SpCBD-HRM Оксани Кондратенко

2020, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Office 1С:Підприємство Управлінські навички Підбір персоналу Кадровий облік 1С УТП Документообіг SalesWorks Робота з 1С Впровадження процесів з 0

Language proficiencies

  • German — average
  • English — beginner

Additional information

Я пунктуальна та вмію організувати свій робочий день, оскільки ціную час свій та інших. Швидко й легко навчаюся новому, вважаю, що немає такого, чому не можна навчитися.
Вважаю, що кожна людина має право на власну думку, навіть, якщо ця думка відмінна від моєї.Однаково добре можу працювати як в молодому колективі, так і в колективі 50+.
Маю досвід у:
- організації та впровадженні HR- процесів з 0;
- проведенні хронометражу робочого часу та розрахунку реальної завантаженості працівників;
- розробці та впровадженні положень про підбір та адаптацію персоналу;
- розробці структури компанії
- розробці реальних посадових інструкцій

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: