Resume from February 16, 2023 PRO

Галина

Офіс-адміністратор, 17 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
33 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Burshtyn, Halych, Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст

from 06.2022 to now (1 year 11 months)
Більшівцівська селищна рада, Більшівці (Державні організації)

Ведення цивільного захисту населення та мобілізаційної роботи: розроблення основної документації відділу, положень, програм розвитку та планів, та ін.
Ведення військового обліку.

Менеджер з персоналу

from 01.2022 to 06.2022 (5 months)
ТОВ "Розумне Енергетичне Місто", Івано-Франківськ (Енергетика)

Ведення кадрової документації (формування та ведення особових справ, розробка посадових інструкцій, оформлення трудових книжок).
За сумісництвом виконувала наступну роботу:
- ведення документації з охорони праці;
- участь в тендерних закупівлях.

Менеджер

from 09.2019 to 02.2021 (1 year 5 months)
ПринтШоп, Івано-Франківськ (Видавництво, поліграфія)

Консультування/ обслуговування клієнтів, продаж продукції та послуг

Менеджер

from 12.2017 to 03.2020 (2 years 3 months)
Юридичні послуги, Івано-Франківськ (Юриспруденція)

Пошук та консультування клієнтів. Ведення ділового листування; збір та систематизація матеріалу нормативно-правового характеру; складання необхідних процесуальних документів, таких як претензії, скарги, позови до суду, а також клопотань, заяв і договорів, збір необхідної документації.
Ведення кадрового діловодства.

Тендерні закупівлі (аналіз тендерної документації, пошук закупівель на Prozorro, підготовка та подача заявок на участь в закупівлях та аукціонах).

Юрист

from 09.2016 to 12.2021 (5 years 3 months)
ТОВ "Грін Лайн Сервіс", Івано-Франківськ (Маркетинг, реклама, PR)

Ведення довідково-інформаційної роботи щодо законо­давства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів, урахуванням чинного законодавства. Розробка колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій.
Ведення кадрової документації.

Участь у публічних закупівлях (аналіз тендерної документації, пошук закупівель на Prozorro, підготовка та подача заявок на участь в закупівлях та аукціонах).

Адміністратор

from 06.2015 to 08.2016 (1 year 2 months)
ТОВ "Медікцентр Овсянецького", Івано-Франківськ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом дзвінків.
Запис пацієнтів.
Консультування, зустріч клієнтів.
Ведення кадрового діловодства.
Підбір персоналу та організація співбесід.

Офіс-менеджер

from 09.2012 to 06.2013 (9 months)
Юридична практика, Івано-Франківськ (Юриспруденція)

Прийом дзвінків, зустріч клієнтів.
Підбір персоналу та організація співбесід.

Education

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Юридичний інститут, Івано-Франківськ
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 11 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint PhotoScape Робота з документами правового характеру Участь в публічних закупівлях Ведення кадрової документації Консультування клієнта Ведення кадрового діловодства Надання консультацій

Additional information

Професійні навички:
- консультування клієнта;
- аналіз судової справи й обрання позиції по справі.

Особисті якості:
- наполегливість;
- самоорганізованість;
- врівноваженість, пунктуальність;
- націленість на результат;
- грамотність як в усному так і в письмовому мовленні;
- комунікабельність, акуратність;
Хобі - література, музика.
Велике бажання працювати і вдосконалювати свої кращі якості!

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: