Resume from October 29, 2018 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, 9 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Lutsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар, оператор комп’ютерного набору, завідувач канцелярією

from 09.1998 to 10.2018 (20 years 1 month)
Луцька спеціалізована школа № 5, Луцьк (Освіта, наука)

• Робота з оргтехнікою
• Діловодство і документообіг
• Своєчасна обробка паперової та електронної кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставка за призначенням
• Контроль над термінами виконання документів та їх правильним оформленням
• Реєстрація, облік, зберігання та передача до відповідних структурних підрозділів документів, в тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання
• Контроль над правильним формуванням, зберіганням і своєчасною здачею справ в архів
• Забезпечення відповідного режиму доступу до документів та використання інформації, що міститься в них
• Забезпечення працівників необхідними інструктивними і довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці

Education

Луцька спеціалізована школа № 5

Луцьк
Secondary, from 1997 to 1998 (9 months)

Волинське училище культури і мистецтв

Народний відділ, хоровий відділ, Луцьк
Specialized secondary, from 1994 to 1997 (2 years 9 months)

незакінчена

Луцька середня школа № 9

Луцьк
Secondary, from 1989 to 1994 (4 years 9 months)

Луцька гімназія № 21

Луцьк
Secondary, from 1986 to 1989 (2 years 11 months)

Additional education and certificates

Харківський фінансово-економічний інститут, спеціалізований курс "Кадрове діловодство", "Офіс-менеджер"

2007, 5 місяців

Луцька спеціалізована школа № 5, оператор комп'ютерного набору

2003, 1 рік

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Веб-браузери Проведення презентацій

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

20 років досвіду роботи у сфері діловодства, з них 13 років завідувачем канцелярією.
Самостійне та дуже швидке оволодіння оргтехнікою та необхідними для роботи програмами.
Самостійне впровадження електронного документообігу в освітніх установах.
Досвід роботи з паперовим і електронним документообігом.

Ключові компетенції:
• Великий досвід у веденні документації.
• Досвід в написанні текстів, створення навчальних і довідкових матеріалів
• Висока грамотність, володіння російською та українською мовами на відповідному рівні
• Високий рівень володіння пакетом Microsoft Office
• Верстка, вичитка документів і статей будь-якої складності
• Уміння працювати з великими обсягами інформації
• Висока швидкість набору тексту (> 400 знаків в хвилину)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: