Наталія
Менеджер з продажу, оператор телемаркетингу, колл-центру, 5 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 30 years
- City:
- Chernivtsi
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2876725
Work experience
Оператор телемаркетингу (колл-центру)
from 07.2014 to now
(9 years 10 months)
ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" - Національний банк України, Чернівці (Телемаркетинг - здійснення вихідного обдзвону існуючих і потенційних клієнтів банку з метою продажу продуктів і послуг нашого банку. Пропонування продуктів та послуг різним цільовим сегментам клієнтів:фізичним особам,приватним підприємцям, юр.особам)
Обов’язки:
- Робочий день оператора починається з 1-го дзвінка клієнта, тому оператор повинен приходити на роботу за 10 хвилин до початку робочого дня для того, щоб підготуватися до здійснення дзвінків (запуск програмних ресурсів, підготовка робочого місця);
- в режимі робочої зміни оператор повинен постійно здійснювати дзвінки підтримуючи високий Active time тих подій, згідно того робочого плану, який йому надає старший зміни або супервайзер;
- здійснюючи вихідний обдзвін оператор повинен дотримуватися типового діалогу, правильно і коректно зберігати оброблені контакти з клієнтами;
- в ході здійснення контактів з клієнтами оператор повинен коректно і ввічливо спілкуватися з клієнтом,
в ході проведення діалогу має лояльно і якісно консультувати клієнтів, використовуючи техніки продажів (знання отримані на навчанні);
- оператор повинен постійно прагнути до підвищення ефективності продажів: доступно і цікаво розповідати клієнтам про всі переваги і вигоди банківських продуктів/послуг, правильно працювати з запереченнями клієнтів,
- в процесі обробки заявок, правильно проводити операції завершення угоди, відповідно до вказівок в типовому діалозі та інструкцій роботи в програмних ресурсах;
- у разі виникнення питань у клієнта по іншим продуктам і послугам банку, оператор повинен коректно надати клієнту координати каналів, по яких клієнт зможе отримати консультацію (телефон гарячої лінії Приватбанку і т. д.);
- оператор повинен прагнути до саморозвитку: своєчасно вивчати матеріали і складати тести з наданої програмі: тренером, супервайзером, активно брати участі в навчальних процесах Департаменту: відвідувати тренінги, лекції, читати книги;
- у ході виконання своїх обов'язків оператор повинен виконувати вказівки та розпорядження старшого зміни і супервайзера;
- при виникненні складних, нестандартних ситуацій, негайно доводити інформацію до керівництва: старший зміни, супервайзер;
- при виникненні необхідності коригування у своєму розкладі, оператор зобов'язаний повідомити старшого зміни про причини змін: оформити заяву та надати підтверджуючі документи.
Досягнення:
- входила тричі в топ 20 операторів країни по кількості продажу банківських послуг/продуктів.
Education
Чернівецький кооперативний економіко - правовий кледж
Юрист, Чернівці
Unfinished higher, from 2010 to 2014 (3 years 9 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- Italian — average
- German — average
Additional information
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість цілеспрямованість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність. Закордонний паспорт.
P. S. Відвідала міжнародний бізнес-семінар Олександра Морозова "Як швидко подвоїти продажі В малому та середньому бізнесі"
Similar candidates
Онлайн-консультант
Chernivtsi
Онлайн-консультант
Chernivtsi
Онлайн-консультант
10000 UAH, Chernivtsi
Онлайн-консультант
20000 UAH, Chernivtsi
Онлайн-консультант
Chernivtsi
Онлайн-консультант
12000 UAH, Chernivtsi