Resume from November 18, 2017 PRO

Анастасія

Адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бармен-офіціант

from 02.2016 to 07.2016 (5 months)
Break Time, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Обслуговування клієнтів кафе, виконнаня прямих доручень шефа в якості особистого помічника.

Продавець-консультант, промоутер

from 06.2015 to 10.2015 (4 months)
Perfums Bar, Львів (парфумерія)

Активний продаж парфумів

Оператор колл-центру

from 02.2015 to 06.2015 (4 months)
ARCE Contact Center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Обслуговування клієнтів "МТС Україна" по телефону, вирішення проблем клієнтів, продаж послуг компанії.

Адміністратор

from 09.2014 to 10.2014 (1 month)
Манюня, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Промоутер

from 07.2014 to 07.2014 (less than a month)
Jysk, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Промоутер

from 09.2011 to 04.2012 (7 months)
Datagroup, Луцьк (інтернет, телебачення)

Education

WSEI

Економіка, Люблін, Польща
Unfinished higher, from 2014 to 2014 (7 months)

Навчалась на магістратурі, заочно.

Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки

Філософія-релігієзнавство, Луцьк
Higher, from 2010 to 2014 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

майстер-класи АПП (активний пошук праці) по програмі «Свідомі студенти на ринку праці»

2014, тиждень

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Володію мовами: українська- рідна, російська- вільно, англійська- Intermediate.
Ввічлива, здатна швидко навчатись, уважна до деталей,відповідальна, володію організаційними здібностями, завжди позитивно налаштована і рада можливостям проявити себе в цікавій роботі. Люблю шукати індивідуальні підходи в роботі до кожної особистості.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: