Resume from November 19, 2019

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City:
Fastiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер відділу обробки замовлень

from 02.2019 to 09.2019 (7 months)
ТОВ "Меркс Інтеріо", Смт. Борова (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Консультування дилерів щодо конструктиву та формування цін на продукцію, згідно технічного каталогу компанії;
• приймання, обробка замовлення;
• прорахунок погонажу;
• виставлення рахунків;
• контроль оплат;
• взаємодія з іншими підрозділами компанії на предмет наявності сировини, готовності продукції;
•підготовка проектів в програмі 2020 дизайн та інше.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 07.2015 to 02.2019 (3 years 7 months)
ТОВ "Меркс інтеріо", смт. Борова (Будівельна промисловість, деревообробка)

- приймання та обробка телефонних дзвінків;
- виявлення потреб клієнтів, консультування, перенаправлення в салон;
- ведення внутрішньої документації та підготовка звітності у встановлені терміни;
- взаємодія з дилерами з питань наявності товару, технічних характеристик, строків виробництва/поставки, цін;
- приймання та внесення в базу даних рекламацій, контроль виконання та закриття;
- складання графіка виїзду експерта з рекламацій, погодження з клієнтами

Адміністратор офісу

from 02.2015 to 07.2015 (5 months)
ТОВ "АН "VERITAS", Київ (Нерухомість)

- приймання та розподіл телефонних дзвінків;
- ведення загального документообігу компанії;
- ведення звітності;
- ведення клієнтської бази;
- ведення рекламної кампанії в мережі інтернет;
- підбір персоналу, організація співбесід;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання завдань керівника

Помічник керівника

from 12.2011 to 08.2014 (2 years 8 months)
К-Дніпровська райдержадміністрація, Кам'янка-Дніпровська (Державні організації)

- зустріч та приймання відвідувачів;
- приймання та розподіл вхідних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- реєстрація, розподіл та відправка кореспонденції;
- ведення документобігу;
- виконання завдань керівника;
- організація зустрічей та нарад.

Провідний спеціаліст з продажу

from 11.2007 to 11.2009 (2 years)
ЗАТ «Українська акціонерна страхова компанія «АСКА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- консультування потенційних клієнтів щодо питань страхування;
- технічна підготовка, заключення договорів та додаткових угод;
- виписка рахунків та контроль оплати;
- обслуговування клієнтів після заключення договорів

Education

Харківський Національний економічний університет

Менеджмент організацій, ф-т економіки, Харків
Higher, from 2005 to 2011 (5 years 10 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Additional information

Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, порядність, акуратність, старанність, організованість, не конфліктність, цілеспрямованість, сумлінне виконання поставлених завдань, прагнення розвиватися, бажання працювати.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: