Олександра
Менеджер по продажам, 10 000 UAH
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Chernivtsi
- Ready to work:
- Chernivtsi, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2957466
Work experience
Адміністратор фотостудії
from 08.2016 to 09.2019
(3 years 1 month)
Де Люкс, Чернівці (Фотоіндустрії)
Професійно захоплююсь фото, знаю, що таке робота у фотостудії. Працювала адміністратором у фотостудії. Приймала заявки, займалася повним супроводженням клієнта до закриття замовлення. Мої обов’язки на цій посаді: обробка фото, створення монтажів, також займалася розрахунком та контролювала грошові потоки фотостудії. Робота із замовниками, робота з касою, матеріальна відповідальність.
Консультант у сфері продажу
from 06.2014 to 11.2016
(2 years 5 months)
ВАТ"Прилуки", Чернівці (Виробництво з подальшим продажем тютюнових виробів)
Надавання інформації про тютюнові вироби споживачам в різних торгових точках міста .
Також в мої обов'язки входило:
1.Щоденне складання звітів .
2.Консолідація звітів.
Education
ЧНУ ім.Ю.Федьковича
Економічний,Облік та аудит, Чернівці
Unfinished higher, from 2014 to 2016 (2 years)
Отримала червоний диплом з "Бух.Облік" у ЧКЕПК 2013р.
Після того поступила в ЧНУ на економічне відділення по cпеціальності "Обліку та аудиту" та отримала диплом бакалавра.
Knowledge and skills
Additional information
Я.Підойма Олександра Сільвестрівна народилася у м.Чернівці у 1996р .Закінчила ЗОШ №24 у 2010 р. після того успішно поступила у ЧКЕПК який закінчила 2013р. з Червоним дипломом з спеціальності "Бух.Облік" подальшому навчалася у ЧНУ з 2013р по 2016 р. на економічному відділенні спеціальності "облік та аудит ".
Досвіт роботи Консультант у сфері продажу ВАТ"Прилуки" з Червня 2014 р. по 2016 р .
Посадові обов'язки :
Складання щоденних звітів про прихід , витрату організації .
Робота в програмі 1С Бухгалтерія.
Ведення первинної бухгалтерської документації .
Професійні навички
Складання щоденної бухгалтерської звітності по приходу-розходу коштів .
Оформлення та облік первинної бухгалтерської документації .
Знання особливостей бухгалтерського обліку в ресторанному бізнесі.
Робота в Microsoft Excel та 1С Бухгалтерія.
Особисті якості
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.
Додаткова інформація
Особисті якості : аналітичний склад розуму , вміння працювати з великими обсягами інформації , цілеспрямованість.
More resumes of this candidate
Kyiv, Chernivtsi, Remote
Unfinished higher education · Full-time
- Ретушер, Фрілансер, 6 years 1 month
Remote
Part-time
- Research manager (Amazon), Amazon, 1 year
Similar candidates
Senior Sales Manager
Remote
Менеджер з продажу, оператор чата
6500 UAH, Remote
Менеджер по продажам
15000 UAH, Dnipro, Remote
Менеджер по продажам
15000 UAH, Kremenchuk, Remote
Онлайн-консультант
Remote
Менеджер інтернет-магазину
Remote