Юлия

HR-менеджер, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Bila Tserkva, Chernivtsi, Ivano-Frankivsk, Khmelnytskyi, Lutsk, Lviv, Rivne, Ternopil, Uzhhorod, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме
Дишлюк Юлія Василівна
21.03.1984 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
- 06.2014р. - English Language Dynamics, Michael Gott International, сourse in accordance with international standarts of English as a Second Language (курс відповідно до міжнародних стандартів англійської мови як другої мови), свідоцтво;
-25.10.2012-23.01.2013р.- НПУ ім. М.П.Драгоманова , курси англійської мови (рівень «Elementary»), свідоцтво;
-17.01.07-17.12.2008р.-Академія педагогічних наук України (інститут післядипломної освіти), факультет менеджменту та психології, спеціальність «Психологія» (магістр з психології);
-1.02.-21.03.2008р.- сертифікат про участь у навчанні по підготовці менеджерів з підбору та розвитку персоналу (система пошуку, оцінки, підбору, адаптації, мотивації персоналу, система навчання та роботи персоналу, техніки та технології продажів);
-30.10.2006-02.11.2006 р.- сертифікат про участь у роботі регіонального семінару-тренінгу на формування позитивної Я-концепції;
-15.06.2004-20.08.2004 р.- комерційний коледж « Ідеал», відділення: сучасні інформаційні технології, фах - оператор персонального комп’ютера та офіс-секретар;
-30.06.2001-30.06.2006 р.- НПУ ім.М.П.Драгоманова, факультет педагогіки та психології, спеціальність « Практична психологія » (спеціаліст - практичний психолог).
Досвід роботи:
02.2013– 07.2013р.- менеджер з персоналу ТОВ «Українська енергетична компанія»
02.2012-10.2012р. - менеджер з персоналу ТОВ «Завод пакувального обладнання»:
пошук персоналу, проведення співбесід, відбір, збір рекомендацій,
оцінка, контроль проходження стажування кандидатів, адаптація та мотивація нових співробітників, атестація персоналу, супровід
системи корпоративного навчання персоналу, аналіз ринку з / плат
за різними категоріям працівників, робота зі ЗМІ, Інтернетом.
Розроблена і впроваджена мотиваційна програма;
02.2010-06.2011р. – секретар і кадровик навчального закладу:
ведення обліку військовозобов'язаних співробітників, заповнення картки за формою Т-2, відповідальність за їх збереження;
оформлення документів про призначення та звільнення працівників, ведення особових справ на них, своєчасне заповнення та відповідальність за зберігання трудових книжок;
подача бухгалтеру наказів про призначення, звільнення працівників, зміни в навантаженні працівників;
оформлення документів працівників, що досягли пенсійного віку і передача в профком лікарняних листів працівників;
підготовка статистичних звітів за формою ЗНЗ - 1, № 83-РВК, складання інших звітів з кадрових питань на запит;
проведення вступного інструктажу з працівниками, які влаштувалися на роботу;
організація збору документів для звільнення;
відправка відомостей податкової інспекції про зарплату сумісників;
подача бухгалтеру наказів про преміювання.
Відповідальність за архів;
створення наказів по навчальному закладу;
ведення книг:
наказів директора по особовому складу працівників;
наказів директора по іншим аспектам;
обліку особового складу працівників;
обліку руху трудових книжок;
обліку вхідної та вихідної листування;
прийом та ознайомлення працівників з телефонограмами;
видача довідок.

03.2009-02.201р. - викладач психологічних дисциплін, факультету менеджменту МАУП (за сумісництвом)

10.2008-03.2009р. - менеджер з підбору, оцінці, адаптації, мотивації та розвитку персоналу страхової компанії:
пошук, відбір, оцінка, адаптація, мотивація персоналу, навчання їх: правовим аспектам страхування, технікам і технологіям продажів, психологічний розвиток;

08.2003-08.2008р. – психолог гімназії:

Додаткова інформація:
- ПК володію(MS Windows, Word, Excel, PowerPoint, FineRider, Skype, Internet);
-українською та російською мовами володію вільно, англійська мова-«Intermediate»);
-професійні якості: громадянська та емоційна зрілість, соціально-психологічна направленість особистості, розвинуті пізнавальні, організаторські, комунікативні здібності;
професійно необхідні знання (способів пошуку, методів відбору, психологічної оцінки, роботи по адаптації, атестації, про зберігання комерційної таємниці, корпоративного кодексу підприємства, методів мотивації персоналу та його розвиток (професійний-техніки та технології продажів);
уміння та навички (складати: анкету кандидата, інтерв’ю, профіль посади, рекомендаційний лист,посадову інструкцію, календар адаптації нового працівника, план роботи на час стажування, особистий план професійного і службового розвитку; оцінювати роботу після стажування; атестувати на основі сучасних методів та кваліметричного методу) .
Якщо буду прийнята на роботу, я погоджуюсь подати копії дипломів, кваліфікаційних свідоцтв та інших документів, які підтверджують мою кваліфікацію.
Я розумію, що Ви будете в установленому порядку перевіряти подані мною документи і не заперечую проти цього.
Вся інформація, подана про себе, є правдивою і подана свідомо.
Розпочала б працювати у найближчий термін.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: