Resume from May 9, 2024 PRO

Катерина

Інспектор з кадрів, консультант з кадрових питань, 15 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант з кадрових питань

from 08.2022 to now (1 year 9 months)
Аутсорсингова компанія, Удаленно (Пошук персоналу, HR)

Послуги з організації та ведення кадрового діловодства віддалено.

Види послуг:

Консультація з кадрових питань, трудового законодавства, підбір посад згідно класифікатора професій, організації ведення військового обліку та бронювання працівників.
Кадровий супровід окремих бізнес-процесів (частковий аутсорсинг)
Розробка окремих документів (наказів з кадрових питань, посадових інструкцій, колективного договору тощо) чи супровід конкретних процедур (звільнення, скорочення, призупинення ТД, тощо).

Повний кадровий аутсорсинг (ведення кадрового діловодства «під ключ»)
Аудит кадрових документів.
Запровадження електронного документообігу, в тому числі оцифрування трудових книжок.
Розробка структури та штатного розпису.
Розробка посадових інструкцій.
Повний комплекс оформлення трудових відносин (прийом, звільнення, переведення, суміщення, сумісництво).
Аналіз договору ЦПХ та ГІГ-контракту.
Аудит та формування особових справ працівників.
Організація та ведення військового обліку.
Табелі обліку робочого часу.
Графік відпусток.
Оформлення відпусток (щорічні, соціальні, неоплачувані, у тому числі карантинні та на час ВС).
Автоматизація кадрового діловодства (1С ЗУП).

Завдання щодо пошуку та підбору кваліфікованого персоналу різних категорій, вакансії будь-якої складності від робітничих професій до топ-менеджерів, проведення телефонної співбесіди, узгодження кандидатів з керівниками підрозділів, робота з БД. (Досвід у підборі спеціалістів у сфері ІТ, маркетингу, телебачення, робочі спеціальності на виробництво, адміністративний персонал, сфера обслуговування)
Впровадження та запуск програми 1С ЗУП. (Налаштування та введення всіх кадрових даних).

Інспектор з кадрів

from 09.2020 to 08.2022 (1 year 11 months)
ООО "ЦПДК", ЮТЕМ Буча (Енергетика)

- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
- Запровадження, налаштування та робота в 1С ЗУП;
- Розробка і запровадження локальних документів на підприємстві (ПВТР, Положення, інструкції, посадові інструкції);
- Пошук і підбір персоналу;
- Участь у роботі за системою якості;
- Військовий облік (запровадження);
- Оцифрування трудових книжок.
- Електронні лікарняні (робота з особистим кабінетом роботодавця ПФУ)

HR-менеджер

from 11.2018 to 02.2021 (2 years 3 months)
XSport, ООО ТОТВЕЛЬД, Киев (ЗМІ, медіа)

Подбор персонала, проведение собеседований, формирование кадрового резерва, составление описания вакансии и тестовых заданий. Ведение кадрового документооборота; оформление приёма на работу, отпуска, больничных; формирование личных дел и карточек П2, ведение табеля учёта рабочего времени, составление проекта организационной структуры, штатного расписания, графика отпусков, должностных инструкций, нормативных документов кадрового отдела; внедрение и настройка 1с ЗУП ред.2.1 (работа в программе в разделе и кадры и зарплата, выгрузка в 1С Бухгалтерия).

Менеджер по подбору персонала

from 03.2018 to 10.2018 (7 months)
VemaKids, Ирпень (Будівельна промисловість, деревообробка)

Поиск и подбор линейного персонала на производство, проведение собеседований, ведение кадрового документооборота, ведение базы данных сотрудников.

Инспектор по кадрам (единственный)

from 05.2017 to 12.2017 (7 months)
ЧП Компания "ЭЛАМ", Одесса (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Оформление приема, перевода, и увольнения работников в соответствии с КЗоТ, положениями, инструкциями;
- Формирование и хранение личных дел сотрудников;
- Учет, хранение и ведение трудовых книжек сотрудников;
- Ведение базы данных сотрудников;
- Ведение табеля учета рабочего времени;
- Оформление и учет отпусков сотрудников;
- Разработка должностных инструкций;
- Ведение воинского учета;
- Ведение документооборота компании;
- Договорная робота (учет, регистрация, хранение)
- Составление приказов, распоряжений компании;
- Помощь руководству компании.

Офис-менеджер

from 08.2013 to 10.2014 (1 year 2 months)
Агенство недвижимости, Ирпень (Недвижимость)

Прием и распределение входящих звонков; регистрация входящей, исходящей, внутренней документации; работа с сайтом компании; контроль и проверка актуальности прайсов компании; подготовка пакета документов для оформления покупки-продажи недвижимости, договорная работа, обеспечивание жизнедеятельности офиса.

Офис-менеджер

from 06.2011 to 03.2013 (1 year 9 months)
Юридическая компания, Киев (Юриспруденция)

Организационное и документационное обеспечение управленческой деятельности компании. Приём и распределение телефонных звонков, подготовка совещаний, организация рекламных акций, документооборот компании, обеспечение жизнедеятельности офиса: заказ воды, канцелярии, оформление заявок на оплату счетов. Координация и контроль работы сотрудников офиса. Оформление заявок на кредит на юридические услуги.

Education

#1

Ирпень
Secondary, from 2001 to 2007 (5 years 8 months)

Additional education and certificates

МЦФР Украина

2017 год, "Курс успешного кадровика"

Антикризова робота з персоналом в умовах карантину. МЦФР Україна

з 01.05.2020 по 31.05.2020

Військовий облік 2023

2023, 3 міс

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Email 1С ЗУП R-Keeper Работа с факсом Работа со сканером Отличное знание КЗпП, КП Poster АТС Работа с ксероксом Мини-АТС Підбір виробничого персоналу Ведення кадрового обліку Організованість Підбір керівного персоналу

Language proficiencies

English — average

Additional information

Особисті якості:
старанність, відповідальність, дисциплінованість, доброзичливість, комунікабельність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: