• PRO

Сергій

Менеджер по роботі з клієнтами, 18 000 UAH

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Адміністратор магазину, Адміністратор рецепції
Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Khmelnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

from 05.2024 to 03.2025 (10 months)
Федерація роботодавців ЖКГ України, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

*Впевнений користувач ПК – знання основних операційних систем

*Робота з базами даних – наприклад, MS Excel, Google Sheets, системи, CRM.

*Швидке введення даних – вміння швидко та без помилок набирати текст

*Редагування та перевірка інформації – уважність до деталей, перевірка на точність та коригування помилок

*Робота з текстовими редакторами – Microsoft Word, Google Docs

*Перевірка коректності даних – аналіз введеної інформації на наявність дублювань, помилок

*Систематизація та структуризація інформації – впорядкування даних, категоризація

*Обробка великих обсягів інформації – робота з великими базами підприємства

*Вміння працювати з конфіденційною інформацією – розуміння правил збереження даних

*Планування та контроль виконання завдань – ефективне управління часом

*Комунікація – взаємодія з колегами для уточнення інформації

*Пошук та залучення нових клієнтів

Менеджер по роботі з клієнтами

from 04.2020 to 02.2022 (1 year 10 months)
Студія Сірс, Київ (Автобізнес та автосервіс)

* Прийом дзвінків та запис клієнтів;
* Консультація клієнтів щодо послуг студії;
* Проведення презентацій послуг, розробка реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі.

Керівник відділу проектів

from 02.2017 to 01.2020 (2 years 11 months)
Агенство Піксель, Київ (IT)

*Робота з клієнтами, переговори, договори, рахунки, оплати.
(робота в СРМ та Бітрікс 24)
*Розробка та створення бази, концепції мети та основних етапів проектування.
*Організувати реалізацію проекту відповідно до плану робіт.
*Побудова проекту, пропис скрипту, підбір відповідного менеджера, його навчання, використання. Контролює та коригує роботу операторів.
* Адміністрація проектів: оптимізація управління, контроль розподілу трудових ресурсів.
*Оптимізація існуючих та розробка нових документів, що використовуються в процесах.
*Регулярне проведення нарад.
*Перепроектування існуючих бізнес-процесів з метою поділу функціональності та розмежування зон відповідальності, виключення дублювання функцій, виділення допоміжних технічних операцій, спрощення процесів.

Організація HR - відділ, підбір менеджерів, інструкції, тексти по набору, організація роботи.

Менеджер з продажу

from 04.2011 to 09.2016 (5 years 5 months)
ООО "Монако", Добропілля (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

* Робота із замовником, презентація товарів
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті
зустрічі
* Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів
* Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів;
* Переговори про ціну та вартість, контроль отримання продукту покупцем;
* Робота з документацією

Адміністратор салону краси

from 03.2007 to 04.2011 (4 years 1 month)
СК "Клеопатра", Добропілля (Краса, фітнес, спорт)

* Координація роботи співробітників
* Прийом дзвінків та запис клієнтів
* Консультація клієнтів щодо послуг салона
* Проведення презентацій послуг салону, розробка реклами
* Вирішення конфліктних ситуацій
* Розрахунок заробітної плати співробітників
* Стежити за оновленням та станом реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі

Бухгалтер економіст

from 05.2000 to 10.2006 (6 years 5 months)
ДП Комфорт ВАТ Облпаливо, Добропілля (Гірнича промисловість)

* Операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб
*Робота з пластиковими картками та банками
*Здійснення грошових переказів
*Ведення касових операцій
*Касова звітність
*Нарахування заробітної плати

Education

Донбаська державна машинобудівна академія

Економічний, облік та аудит, Краматорськ
Higher, from 2002 to 2006 (4 years)

Донецькій індустріально педагогічний технікум

Економічний, облік та аудит, Донецьк
Specialized secondary, from 1997 to 2000 (3 years)

Additional education and certificates

Eliademy, дистанційний курс "Интернет маркетинг"

2017, 3 місяці

Eliademy, дистанційний курс "Скрипт. Холодні дзвінки в BtoB високої конверсії"

2018, 3 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Outlook Express
  • Google Chrome
  • WordPad
  • Веб-браузеры
  • Express
  • Опыт управления проектами
  • Опыт продаж (опт и розница)

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — average

Disability

2nd degree.

Additional information

Розгляну усі пропозиції

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: