Resume from February 28, 2017

Ольга

Менеджер з обслуговування клієнтів

Employment:
Full-time.
Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділення

from 07.2016 to 10.2016 (3 months)
АТ Артем Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування юридичних та фізичних осіб

Additional information

Особисті дані: Марахова Ольга Павлівна 25.08.1971
Адреса: м. Київ. Вул. Вербицького, 11 кв.454 тел.[open contact info](look above in the "contact info" section); • Сімейний стан: одружена, маю сина 1990 р.н.
МЕТА:
Отримання цікавої, високооплачуваної роботи , з перспективою кар`єрного росту .
ОСВІТА :
Спеціаліст банківської справи
2007р. закінчила Тернопільський Національний економічний університет, факультет «Банківська справа», спеціаліст .
ДОСВІД РОБОТИ:
2016р по теперішній час АТ Артем Банк Заступник начальника відділення.
2016р. АТ "Ощадбанк" провідний економіст ММСБ
2007-2015р. ПАТ «БАНК ФОРУМ» головний економіст відділу операційної діяльності Дарницького відділення м. Києва №1100 «ПАТ БАНК ФОРУМ».
2004-2007р. ФКД «Інпромбанк» головний економіст операційного відділу операційно-касового управління
2000-2004р. КБ «Славутич» провідний касир відділу касових операцій.
1999-2000р.НСК «Олімпійський»-бухгалтер 1 категорії.
1999р-Курси «Бухгалтерський облік та фінанси підприємств»
1997-1999р-АБ «Андрійвський»-касир обмінного пункту відділу касових операцій.Операційно-касового Управління.
1996-1997р-АКБ»Легбанк» Філія «Стратегічна» касир відділу касових операцій . Звільнена по переводу в АБ « Андріївський»
1995-1996р МП «Конкорд»-товарознавець
1993-1995р- СП «Хімімпекс»-бухгалтер
1989-1993р- НПО»Мікропроцессор» з-д «Квазар» оператор прицизіонної фотолітографії.
1986-1989р-навчання в СПТУ №11
КВАЛІФІКАЦІЯ:
Обслуговування юридичних та фізичних осіб з національною та іноземною валютою:
*відкриття рахунків юридичнихта фізичних осіб
*міжнародні перекази
* обслуговування юридичних осіб та VIP-клієнтів
* розрахунково-касове обслуговування.
*платіжні SWIFT-повідомлення.
*формування довідок по запиту клієнта
*первісний контроль зовнішньоекономічних контрактів.
*видача іноземних коштів на відрядження.
*зведення документів дня
Знання нормативних актів, документів НБУ,інструкцій та положень.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ :
* Windows, MS Office, Internet , Б2 – досвідчений користувач
ЗНАННЯ МОВ :
Українська ,російська ,англійська (з словником )
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна, неконфліктна

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: