Resume from March 25, 2017

Віта

Бухгалтер-касир, менеджер з продажу, 6 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Товарознавець

from 02.2016 to now (8 years 4 months)
ТОВ "Сандора", Біла Церква (торгівля)

ведення реалізації та постачання, акти звірок з клієнтами.

Помічник бухгалтера, менеджер з продажу

from 06.2011 to 11.2015 (4 years 5 months)
ФОП Стогній О.О., Біла Церква (торгівля с/г зап. частинами)

- знання основ бухгалтерського обліку;
- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Помічник бухгалтера

from 09.1999 to 05.2011 (11 years 8 months)
ФОП Ніщімний В.А., Біла Церква (торгівля)

- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Education

БНАУ

Бухгалтерський облік і аудит, Біла Церква
Higher, from 2003 to 2007 (3 years 8 months)

Інститут підготовки спеціалістів статистики та ринку

Бухгалтерський облік, Біла Церква
Specialized secondary, from 1997 to 1999 (1 year 9 months)

Additional information

ФІпоБ:
Очеретна Віта Володимирівна
Особисті дані:
18.03.1980 р., 35 років, одружена, маю двох синів 12 та 5 років.
Контактна інформація:
Місце проживання та реєстрації: м. Біла Церква, вул.. Чехословацька, 41. Тел.. [open contact info](look above in the "contact info" section); e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета:
Застосування своїх професійних вмінь, навиків та знань на посаді помічника бухгалтера та менеджера з продажу.
Освіта:
1997-1999 рр. «Білоцерківський філіал Інституту підготовки спеціалістів статистики та ринку» Спеціальність - Бухгалтерський облік
2002-2007 рр. «Білоцерківський державний аграрний університет» Спеціальність – облік і аудит.
Професійні навички:
- знання основ бухгалтерського обліку;
- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Досвід роботи:
1999-2011 рр. «ФОП Ніщімний В.А.» помічник бухгалтера;
2011-2015 рр. «ФОП Стогній О.О.» менеджер з продажу запчастин до сільгосп.техніки; помічник бухгалтера.
02.2016 р і нині ТОВ Сандора товарознавець
Особисті якості:
чесність; порядність; відповідальність; цілеспрямованість; вміння працювати в команді; вміння адаптуватися до змін; комунікабельність; впевненість в собі; працьовитість; творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань; прагнення до підвищення професійного рівня, самовдосконалення; здатність до швидкого самостійного прийняття рішень; пунктуальність; оптимізм; почуття гумору.
Інтереси і захоплення:
Вишивка, подорожі та прогулянки з родиною.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: