Resume from March 28, 2023 PRO

Дмитрий

Завідувач господарства, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора з загальних питань

from 09.2022 to now (1 year 8 months)
ТОВ "ГЕРА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зам директора по общим вопросам

from 04.2022 to now (2 years 1 month)
ПП "Гера Сервис", Киев (Торговля)

Завідувач господарства

from 09.2016 to now (7 years 8 months)
ТОВ ГЕРА ТРЕЙД, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

-Планування роботи складу;
-Контроль залишків товару на складі;
-Визначення залишків товару для видачі в роботу (розпакування, маркування);
-Контроль надходжень товару від перевізників і організація отримання товару на склад;
-Контроль кількості і якості відвантажень;
-Контроль і координація роботи товарознавців;
-Контроль виконання норм виробітку співробітників;
-Взаємодія з комірниками та рекомендації до видачі товару в обробку.
-Дрібний ремонт меблів, інвентарю, заміна розеток, вимикачів, світильників, ламп в офісі і в мережі відділеннях по Києву;
-Організація і участь в ремонтних роботах на відділеннях (Київ);
-Відвантаження ТМЦ та витратних матеріалів на складі компанії;
-Проведення інвентаризації ТМЦ на складі та облік витрат матеріалів;
-Розміщення ТМЦ на складі.
-Забезпечення канцтоварами, спецодягом, іншими господарськими товарами (пошук постачальників, введення рахунків на оплату в1С);
-Супровід господарських договорів;
-Ведення переговорів з представниками підрядника на предмет виконання договірних зобов’язань;
-Контроль своєчасного здійснення платежів;
-Робота з контрагентами по наданню документації (договорів, рахунків, специфікацій, податкових накладних, актів виконаних робіт тощо);
-Моніторинг фінансових витрат з метою їх оптимізації;
-Участь в складанні бюджету з питань адміністративно-господарської діяльності;
-Забезпечення збереження та утримання в справному стані майна, обладнання компанії.
- Взаємодія з підрядними і постачальними організаціями (Київенерго, Теплові мережі, Київводоканал і ін.): Договору, контроль оплат .

Водитель

from 11.2015 to 09.2016 (10 months)
Такси АИСТ, Киев (Гостинично-ресторанный бизнес)

Заведующий складом

from 11.2000 to 11.2015 (15 years)
ТОВ "ІКС-Маркет", Киев (Торговое оборудование)

Выполняемые задачи:
• Организация складского хозяйства с нуля.
• Прием и отгрузка ТМЦ.
• Организацию погрузочно-разгрузочных работ
• Оформление приход но -расходной документации.
• Инвентаризация.
• Работа с транспортными компаниями и курьерскими службами.
• Закупка ТМЦ
• Взаимодействия с начальниками отделов:
- Транспортный отдел;
- Бухгалтерия;
- Отдел внешнеэкономической деятельности;
- Отдел доставки;
- Отдел сервиса;
- Отдел приема товара;
- Отдел комплектации;
• Работа с поставщиками.
• ПК (уверенный пользователь): EXspes DB, Excel, Word, Outlook,1С.

Education

Київський технікум Київського національного економічного університету

Бухгалтерия и аудит, Бухгалтер, Киев
Specialized secondary, from 2000 to 2003 (3 years 6 months)

2000-2003 - учился и закончил, Киевский техникум Киевского национального экономического университета по специальности "Бухгалтерский учет" и получил квалификацию бухгалтер.

Knowledge and skills

Пользователь ПК Вождение авто MS Word MS Excel MS Outlook Internet Explorer База данных

Additional information

Контакти:
тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
Элект. почта [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сведения о себе:
Дата рождения: 30.12.1972г.
Национальность: украинец
Семейное положение: в разводе
Дети: дочь 27год, сын 21лет и сын 7,лет
Адрес: г. Киева Подольский р-н

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: