Resume from February 24, 2018 PRO

Ирина

Региональный представитель, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Експерт з організації роботи кафе

from 12.2017 to 12.2017 (less than a month)
ОККО ритейл, Ивано-Франковск (Автобізнес та автосервіс)

Контроль та організація роботи кафе на АЗК

Директор мережі

from 08.2013 to now (10 years 9 months)
Мережа ресторанів Royal Burger, Ивано-Франковск (Готельно-ресторанний бізнес)

Директор мережі

from 10.2009 to 08.2013 (3 years 10 months)
Мережа ресторанів Chicken Hut, Ивано-Франковск (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер з продажу

from 09.2007 to 10.2009 (2 years 1 month)
ТзОВ Тема-Станіслав, Ивано-Франковск (Роздрібна торгівля)

Education

Університет "Україна"

Інженер-технолог, Киев
Higher, from 2005 to 2009 (3 years 5 months)

Фінансово-комерційний технікум

Технологія харчування, Ивано-Франковск
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (2 years 5 months)

Additional information

Терлецька Ірина Василівна 30 років
м.Івано-Франківськ
вул..Тролейбусна 18 кв.38
тел..моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
2007 – 2009 ТзОВ Тема-Станіслав, на посаді Менеджер з продажу.
Робота з VIP клієнтами ФОЗІ, Велика Кишеня
Обов'язки :
-ведення звітності
-замовлення продукції
-проведення переговорів, щодо постачання продукції.

2009 – 2012 Мережа закладів швидкого обслуговування Chicken HUT
2009р – Технолог ресторану ( написання та затвердження технологічних та калькуляційних карт, розробка нових страв, навчання персоналу)
2010р – консультант мережі (відкриття ресторанів, навчання персоналу каса-кухня, адміністратор, менеджер )
2010-2012 – директор мережі Chicken HUT ( в обов'язки входило:
Написання стандартів роботи ресторану, ведення переговорів з потенційними франчазі, ведення та підбір постачальників, відкриття ресторанів, підбір персоналу, навчання працівників згідно стандартів мережі, мотиваційна програма для працівників, затвердження плану приміщення, розробка дизайну приміщення та меню(з дизайнером), фото страв в меню (з фотографом), маркетинг ресторану, звітність, аналіз продаж, оптимізація бізнес процесів,виставлення планів продаж для кожного ресторану, контрольні планові перевірки ресторанів, вирішення поточних питань, розробка технологічних та калькуляційних карт на нові страви)
2012-2015р.р – Мережа Закладів швидкого обслуговування Royal Burger
Обов'язки: Написання стандартів роботи ресторану, ведення переговорів з потенційними франчазі, ведення та підбір постачальників, відкриття ресторанів, підбір персоналу, навчання працівників згідно стандартів мережі, мотиваційна програма для працівників, затвердження плану приміщення, розробка дизайну приміщення та меню(з дизайнером), фото страв в меню (з фотографом), маркетинг ресторану, звітність, аналіз продаж, виставлення планів продаж для кожного ресторану, контроль витрат та їхня оптимізація, контрольні планові перевірки ресторанів, вирішення поточних питань, розробка технологічних та калькуляційних карт на нові страви, розробка та ведення сайту)
• Розробка концепції та бізнес-планування.
• Відкриття закладу, контроль виконання тих. робіт, пов'язаних із запуском.
• Підбір персоналу.
• Навчання адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Проведення тренінгів для адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Розробка мотиваційних програм для адміністративного та обслуговуючого, з метою підвищення прибутку підприємства.
• Організація роботи підприємства. Тих проектування.
• Розробка меню і технологічних процесів.
• Контроль за роботою адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Атестація адміністративного та обслуговуючого персоналу
• Первинна бухгалтерія та облік та звітність.
• Робота з постачальниками .
• Організаційне управління .
• Бюджетування , фін. облік і звітність перед інвесторами


Відкриття закладів, контроль виконання тих робіт, пов'язаних із запуском.
• Підбір персоналу.
• Проведення тренінгів для адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Розробка мотиваційних програм для адміністративного та обслуговуючого персоналу з метою підвищення прибутку підприємства.
• Організація роботи підприємства, тих проектування.
• Розробка меню і технологічних процесів.
• Контроль за роботою всіх підрозділів підприємства.
• Атестація адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Робота з постачальниками.
• Бюджетування, фін. облік і звітність перед інвесторами


Освіта:
2002 – 2005р.р – м.Івано-Франківськ, Фінансово-комерційний технікум, освіта технік – технолог громадського арчування
2005-2009р.р – м.Київ, Університет «Україна», освіта інженер-технолог громадського харчування, повна вища освіта

Тренінги:
2011р – Управління рестораном, тренер О.Мусатов
2012р – Тренінг для тренерів

Професійні якості:
-Робота на результат
-Робота в команді
-Комунікабельна, відповідальна, дисциплінована
-Бажання вчити на навчати набутим навикам
-Досвідчений користувач ПК
-Програми (1С, Профіт, Лібра, R-Keeper)

Мови:
Українська – досконало
Російська – досконало
Англійська – з перекладачем(

Бажане місто роботи Київ, Львів, Івано-Франківськ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: