Resume from November 30, 2021 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3196115

Специалист по персоналу, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Khmelnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу персоналу

from 04.2016 to now (8 years)
Промислове виробництво теплотехніки

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
•вміння ефективно працювати в команді;
•пошук, підбір та якісне закриття вільних вакансій на різні рівні ;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1С 8.2; M.Е.doc.
•розробка та впровадження адаптаційних заходів для нових співробітників;
•ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»; управління HR та бізнес процесами;

Спеціаліст по персоналу

from 07.2015 to 04.2016 (9 months)
Приватні підпрємці, Хмельницкий (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;

Спеціаліст по персоналу

from 11.2007 to 06.2015 (7 years 7 months)
ТМ Насолода, Хмельницкий (виробництво мяких кондитерських виробів)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції начальника відділу кадрів.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Education

Національна Академія Оборони України

Гуманітарний, педагог, офіцер управління оперативно – тактичного рівня, Киев
Higher, from 1999 to 2001 (1 year 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel M.E.Doc Користувач ПК 1С УТП 1С УВП Організаторські здібності Планування Документообіг Ведення документації Ведення кадрового обліку програмі 1 С 8.2; Ведення документації в програмі 1С8.2 "документообіг" Уміння управляти Ведення кадрового обліку в програмі 1С 7.7, 1С 8.2

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

  • Олена Олександрівна Губай

    Олена Олександрівна Губай

    Головний бухгалтер, ТМ Насолода

    Contact details are hidden
  • Віктор Іванович Башкіров

    Віктор Іванович Башкіров

    Начальник відділу транспорту, ТМ Насолода

    Contact details are hidden

Additional information

Ягодзінський Олександр Пилипович
Спеціаліст по персоналу, від 5000 грн/міс., повна занятість
Контактна інформація
Контакти:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: отримати посаду спеціаліста по персоналу в стабільній компанії з високим рівнем оплати праці та хорошим соціальним пакетом.
Графік роботи: повний робочий день
Відрядження: готовий
Шукаю роботу в місті: Хмельницький
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів ВО з листопада 2007 по червень 2015, кількість працюючих понад 500 осіб. Виробництво мягких кондитерських виробів, оптовий та роздрібний продаж, ресторанна діяльність.
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції начальника відділу кадрів.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Заступник директора РІА «С. МЕДІА ЦЕНТР» березень 2006 - листопад 2007
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Додатково:
•Участь у підготовці та проведенню професійного навчання персоналу.

Служба в Збройних Силах України вересень 1981 – грудень 2005 роки.

Освіта
Вища: Національна Академія Оборони України ( Україна, Київ) вересень 1998 – червень 2000
Ленінградське ВВПУ ППО 1981 – 1985, офіцер-психолог.
Додаткова освіта:
„Практика роботи сучасного кадровика і HR"
проходження семінару-практикуму „ Побудова системи мотивації персоналу з урахуванням міжнародних стандартів
Знання мов
Український – рідна, Російський – вільно, Англійський – із словником.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: