Resume from April 27, 2024

Ольга

Менеджер, адміністратор, рекрутер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Хмельовська Ольга Василівна
Контактна інформація :
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Освіта :
2004 р.
Хмельницький державний університет
Факультет міжнародних відносин
Повна вища освіта
Спеціальність «Переклад»


2003 р.
Технологічний університет Поділля
Базова вища освіта за спеціальністю «Філологія»
Отримання кваліфікації бакалавра англійської філології.

Досвід роботи:

січень 2019 – травень 2020
ПП Shelsy
Менеджер зі збуту, менеджер по роботі з клієнтами
Звільненена з ініціативи роботодавця через карантинні заходи під час пандемії вірусу COVID - 19

квітень 2018 – листопад 2018
ТОВ Літма
Менеджер зі збуту
Звільнилася за згодою сторін.

грудень 2014 – грудень 2017
ПП Білик
«Cook Drive»
Старший менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу.
Звільнилася через незадовільні умови праці.

січень 2013 – жовтень 2014
ТзОВ «Express Mail»
офіс менеджер
Звільнена у зв*язку зі скороченням штату регіональних філіалів.

серпень 2012 – вересень 2012
ПП «МС-зв*язок»
Менеджер по роботі з клієнтами та клієнтською базою.
Звільнилась через неконкурентну оплату праці та ненормований робочий день.

жовтень 2007 - травень 2008
ТзОВ «ІнсталСайт Україна»
офіс менеджер
Звільнена за власним бажанням у зв*язку зі зміною структури філіала.

вересень 2005 – серпень 2006
НВК №5 м. Хмельницький
вчитель іноземної мови
Звільнена у зв*язку з виходом з декретної відпустки основного працівника.

серпень 2004 – квітень 2005
таксі «Диліжанс»
диспетчер

Професійні якості :
•Аналіз продажів продукції, виявлення потреб клієнтів і формування заявок.
•Організація і проведення заходів спрямованих на формування довгострокових відносин з клієнтами
•Робота в прямих продажах
•Навички ведення переговорів та ділової переписки.
•Навички контролю дебіторської заборгованості;
•Адміністрування та ведення сайту компанії.
•Контроль та організація діяльності працівників виробництва.
•Організація роботи складу та участь у проведенні інвентаризацій.
•Організація, супровід та вирішення питань логістичного напрямку.
•Супровід соціальних мереж, обробка вхідних замовлень.
•Вміння приймати відвідувачів офісного приміщення
•Чітке розуміння потреб відвідувачів та телефонуючих
•Підготовка та оформлення документації необхідної для роботи компанії.
•Ведення документації по анкетним даним співробітників, підбір персоналу, проведення співбесід та психологічних тестувань.
•Виконання службових доручень безпосереднього керівництва.
•Виконання правил трудової дисципліни, прийнятої у компанії.
•Підтримання позитивного морального клімату у офісі.


Іноземні мови :
Англійська – володію вільно
Німецька – базовий рівень володіння
Латина.
Українська та російська мови - володію вільно.

Знання ПК:
Володію вільно на рівні досвідченого користувача. Впевнено та активно користуюсь Internet. В курсі трендів мережі. Адміністрування та технічна підтримка сайтів компанії.

Додаткова інформація :
Маю тривалий досвід роботи з програмою
CRM
1С Ресторан,
1С Виробництво,
АВ Офіс,
MS Office.
В наявності досвід роботи з великими сумами готівкових коштів.

Особисті якості :
Грамотна мова та письмо, відмінна орфографія та стилістика.
Бажання та вміння працювати на результат, клієнтоорієнтованість .
Вчасно та в повному обсязі виконую отримані завдання. Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність.
Напрацьована техніка роботи з конфліктними клієнтами, вміння вирішення подібних ситуацій та вихід з них.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: