Resume from August 7, 2020 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3227975

Администратор, секретарь, 4 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Donetsk

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрисконсульт

from 04.2016 to now (8 years 1 month)
Регистрация ООО

юридическое сопровождение предприятия, подготовка, составление документов для регистрации ООО,заполнение регистрационных карточек, постановка на учет в РНИ, в Реестр статистических единиц, открытие счета в банке, составление положений,должностных инструкций, составление договоров аренды имущества, оказания услуг, составление актов выполненных работ,оказания услуг

Education

Харьковский национальный университет внутренних дел

Право-юрист широкого профиля, Харьков
Higher, from 2011 to 2014 (2 years 11 months)

Училась на заочном отделении,до этого училась 3 года на дневном отделении ДЭПКТ им.Баллина

Additional education and certificates

Донецкий промышленно-экономический коледж,дневное отделение,специальнось-организатор деловодства

2011-2012 ,2 года

Knowledge and skills

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Email

Additional information

Производственная практика :
2011 - Ленинский РОВД - дознаватель
2013 - Донецкий региональный центр оценивания качества образования
Другие навыки:
- владение навыками делопроизводства
- грамотная устная и письменная речь
- коммуникабельная, порядочная, аккуратная, без вредных привычек

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: