Resume from April 29, 2024 PRO

Олена

Адміністратор, менеджер, продавець-консультант

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kremenchuk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор офісного центру

from 04.2021 to 07.2021 (3 months)
Офісний центр " Каскад", Кременчук (Нерухомість)

Основні обовязки:
1. Ввічливе спілкування з орендарями та клієнтами офісного центру ( ОЦ).
2. Контроль своєчасної сплати за оренду приміщень ОЦ.
3. Оперативне рішення конфліктних ситуацій з орендарями та клієнтами офісного центру.
4. Контроль матеріально-технічного стану офісного центру , організація швидкого усунення неполадок та контроль проведення ремонтних робіт в приміщеннях офісного центру.
5. Організація та контроль роботи персонала (складання графіка роботи персонала).
6. Організація і контроль додерження чистоти в приміщеннях офісного центру та прилеглих до нього територій.
7. Раціональна закупівля господарських та канцелярських товарів.
8. Робота із потенційними орендарями.
9. Стягнення з орендарів та клієнтів заборговоності по орендній платі та іншим послугам ОЦ ( у разі необхідності ).
10. Ведення відповідної звітності.

Керуюча магазином

from 12.2017 to 09.2020 (2 years 9 months)
Мегаспорт, Кременчук (Роздрібна торгівля)

Основні обовязки:
1.Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів відповідно до стандартів компанії.
2.Організація та контроль роботи персонала протягом робочої зміни.
3.Контроль роботи на касі, знання касової дисципліни.
4.Огранізація та контроль операцій з товаром, знання складської дисципліни.
5.Робота з основними показниками роботи магазина KPI, аналіз та реалізація інструментів задля досягнення поставлених цілей, виконання плану магазина.
6.Робота з персоналом, мотивація, проведення загальних та індивідуальних бесід з метою підвищення ефективності роботи.
7. Контроль виконання персоналом магазину посадових інструкцій.
8.Підбір, допомога у адаптації, навчання нових співробітників.
9.Організація та контроль заходів з презентації товару відповідно до прийнятих у компанії стандартів візуального мерчендайзінгу.
10.Взаємодія із адміністрацією ТЦ та перевіряючими органами.

Основні досягнення:
1. Збільшення загальної каси магазина на 30 % за шість місяців , щомісячне виконання показників KPI на 98 -100%, щомісячне перевиконання плану магазина.
2. Значне покращення якості сервісу та обслуговування покупців. Як результат, магазин входив у десятку найкращих магазинів мережі “ MEGASPORT ”. Загалом на той момент мережа нараховувала близько сорока магазинів.

Директор магазина

from 10.2014 to 12.2015 (1 year 2 months)
магазин " Взуттевый Глянц ", Кременчуг (Роздрібна торгівля)

Основні обовязки :
1.Керівництво персоналом торговельного зала.
2.Складання графіка робота працівників торговельного зала,
навчання персоналу .
3.Управління товарними запасами та асортиментом магазину,
аналіз продажу.
4.Організація работи з представлення товару у торговельній залі.
5. Контроль якості обслуговування відвідувачів магазину.
6. Прийом та відвантаження товару із оформленням відповідної документації.
7. Інвентаризація товару.
8. Проведення розрахункових операцій на касі.
9. Ведення звітності.

Основні досягнення:
1. Оскільки на момент работи керуючою, відбувся рейдерський захват ТЦ “ Амстор “. Магазин " Взуттєвий Глянц " працював у напів закритому ТЦ. Не працював продуктовий відділ, який приваблював велику частку відвідувачів ТЦ. Тож значно зменшився трафік покупців, як наслідок впали каси магазина " Взуттєвий Глянц "
2. Задля виконання плану продажів, персонал ,під моїм керівництвом ,ретельну працював з кожним покупцем. Завдяки цьому, стало можливе збільшення виконання плану продажів,а також збереження бази постійних покупців та залучення нових.

Менеджер з продажу абонементів

from 08.2013 to 10.2014 (1 year 2 months)
фітнес клуб " Фіт Кервс", Кременчуг (Краса, фітнес, спорт)

Основні обовязки:
1.Постійна робота з активними члена клубу, подовження абонементів, продаж додаткових послуг клуба.
2.Успішне повернення клієнтів з глибокого архіву.
3.Робота з холодною базою : продзвони, запрошення на ознайомлення з клубом, продаж абонементів.
4. Збільшення активної клієнтської бази.
5. Ведення звітності.

Основні досягнення:
1. Маю вдалий досвід ведення телефонних перемовин, вмію переконувати.
2. Вмію вислухати та зрозуміти клієнта, виявити істинну потребу клієнта та запропонувати той продукт або послугу, які задовольнять потреби клієнта.

Продавець-консультант

from 04.2008 to 04.2013 (5 years)
магазин " MEGASPORT ", Кременчуг (Роздрібна торгівля)

Основні обовязки:
1.Робота із клієнтами, дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
2.Представлення товару у торговельній залі, відповідно до прийнятих стандартів.
3.Виконання плану продажу.
4.Прийом товару, інвентаризація.

Education

Кременчуцький державний політехнічний університет

Факультет Природничих наук, інженер-еколог, Кременчук
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Маю диплом спеціаліста.

Knowledge and skills

MS Excel Управління командою Управління магазином Лідерство Продуктивність

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Особисті якості та навички:
1. Стресостійкість, високий рівень самоорганізації, вміння працювати в умовах багатозадачності, при цьому орієнтуватися на досягнення максимального результату.
2. Маю досвід ефективної організації робочих процесів, контролю виконання поставленних завдань.
3. Ефективна комунікація із персоналом, мотивування, створення та підтримка позитивного клімату у середині колективу.
4.Знання технік та етапів продажу, маю досвід навчання персоналу, проведення тренінгів, а також застосування індивідуального підходу до кожного працівника, для забезпечення виконання загального плану магазина та задля покращеня сервісу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: