Resume from April 14, 2017

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3264418

Офис-менеджер

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Самко Ольга Василівна
Заробітна плата: 6000 грн
Особиста інформація:
Адреса м.Київ, вул. Тулузи, буд. 7
Дата народження16 березня 1990р.
Контактний телефон[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Громадянствогромадянин України
Сімейний статус незаміжня
Посада, що шукаю: офіс-менеджер, менеджер з адміністративної діяльності
Освіта: 2007р – 2012р: Національний авіаційний університет, Інститут аеропортів, промислове та цивільне будівництво.
Досвід роботи:
1. червень 2012р – лютий 2014р - ТОВ «Борен-А», посада: помічник інженера виробничо-технічного відділу.

Посадові обов’язки:
• підготовка і ведення виконавчої документації, передача документації замовнику;
• контроль якості (обстеження паль акустичним неруйнівним методом ехолокації);
• розробка календарних графіків виконання робіт;
• замовлення будівельних матеріалів і контроль їх подальших витрат;
• підрахунок об’ємів робіт згідно з проектною документацією;
• погодження змін до проектних рішень;
• ведення обліку виконаних будівельних робіт і підготовка необхідних данних для складання звітності про виконані роботи;
•ведення спеціальних журналів, виконавчої документації;
•липень 2013р - лютий 2014р – ведення і здача технічному нагляду виконавчої документації по об’єкту: «Реконструкція ЦУМу»;
•ведення наряд-допусків, протоколів та ін. документів;
•слідкування за виготовленням бетонних кубів, відправлення їх у випробувальну лабораторію.
2. березень 2014р - вересень 2014р – посада: офіс-менеджер, політична партія.
Посадові обов’язки: пошук персоналу, організація зборів, ведення клієнтських баз.
3. березень 2015р - до сьогодні- учбовий центр «Новатор», посада: контент-менеджер ( менеджер з адміністративної діяльності у відділі висотно-верхолазних робіт)
Посадові обов’язки:
• поповнення і редагування сайту (висотно-верхолазне обладнання);
• додавання опису товару на мові HTML;
• прийняття замовлення, формування і відправка клієнту обладнання;
• оформлення протоколів на випробування (механічна лабораторія) ;
• оформлення комерційних пропозицій на товар;
• замовлення товару у виробника;
• робота в 1С з первинною документацією;
• оформлення та укладання договору з клієнтами;
• консультування клієнтів по обладнанню;
• організація навчального процесу для інженерно-технічного персоналу клієнтів;
• ведення бази клієнтів.

Володіння мовами та ПК: мови: українська (рідна), російська (вільно), англійська (cередній)
Володіння ПК: AutoCAD, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Project)

Додаткові навики: знання CorelDRAW, AdobePhotoshop (в процесі навчання)
Курси:
• квітень 2015р – Навчання посадових осіб і фахівців з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правил ОП під час роботи з інструментами та пристроями»(НПАОП 0.00-1.71-13),
•листопад 2015р – до сьогодні «Курси графічного дизайну»

Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, готова до навчання та отримання нових знань і навичок. Легко знаходжу спільну мову з людьми. Без шкідливих звичок (не курю, не п’ю).
Захоплення: гірський туризм, живопис і графіка, психологія людини, волейбол, катання на роликах і ковзанах.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: