Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/329727
Документознавець, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Спеціаліст центрального відділу врегулювання страхових випадків Управління врегулювання транспортних та майнових ризиків Департаменту врегулювання страхових випадків
from 02.2016 to 05.2017
(1 year 3 months)
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ КНЯЖА ВІЄНА ІНШУРАНС ГРУП", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Врегулювання страхових випадків;
Прийом заяв та документів від страхувальників і потерпілих;
Оформлення страхових справ;
Огляд пошкодженого майна (транспортних засобів);
Проведення переговорів з клієнтами компанії з питань страхових відшкодувань як в телефонному так і в очному режимі.
Провідний експерт відділу дистанційної роботи з боржниками
from 11.2015 to 02.2016
(3 months)
ТОВ "УКРФІНАНСИ", Київ (колекторська компанія)
робота з боржниками в телефонному режимі (оператор колл-центру)
Начальник відділу діловодства
from 10.2015 to 11.2015
(1 month)
Аграрний комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
1. Прийом, систематизація кореспонденції, яка надходить на розгляд Голові Правління, заступників Голови Правління і після повернення здійснення подальшого розподілу між структурними або конкретними виконавцями для використання в процесі роботи або підготовки відповідей згідно з прийнятим рішенням.
2. Організація проведення телефонних переговорів Голови Правління, заступників Голови правління запис за їх відсутності отриманої інформації, доведення до відома Голову Правління, заступників Голови Правління всю інформацію, що надійшла на його ім'я.
3. Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
4. Забезпечення формування та оновлення бази контактних даних партнерів та клієнтів Банку для Голови Правління, заступників Голови Правління.
5. Виконання службових доручень Голови Правління, заступників Голови Правління.
6. Вживання заходів до упорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості і оптимізації документопотоків.
7. Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її на розгляд керівництва та у структурні підрозділи Банку.
8. Забезпечення ведення бази реєстрації та обліку вхідної, вихідної кореспонденції, видача необхідних довідок щодо зареєстровантх документів.
Начальник відділу діловодства
from 05.2015 to now
(9 years)
Роздрібна торгівля
Робота з договорами і документами.
Робота з договорами (вичитування, передача на редагування, реєстрація, сканування, контроль обміну документами);
Робота з реєстраційними документами контрагентів;
Організація та ведення діловодства та документообігу;
Прийом, систематизація, реєстрація кореспонденції;
Ведення електронної бази, внесення інформації в базу;
Реєстрація, видача та облік довіреностей;
Офіс менеджмент;
керівництво діяльністю відділу, відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
Визначення завдання і розподіл функціональних обов'язків між працівниками відділу
Робота з архівом
Архіваріус
from 09.2012 to 03.2015
(2 years 6 months)
ПрАТ "Ренесанс Життя", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Формування та ведення архівного фонду;
Систематизація документів, які надходять в архів;
Створення електронного каталогу архіву в операційній системі;
Списання документів тимчасового зберігання;
Оператор колл-центру
Секретар-архіваріус
from 11.2007 to 07.2010
(2 years 8 months)
Третейський суд при ВГО "ЛЮЗІС" (Юриспруденція)
Відповідь на телефонні дзвінки, набір документів, ксерокопіювання, відправлення пошти
секретар
from 01.2002 to 06.2002
(5 months)
Асоціація "НоВэл", Київ (виробництво)
відповідь на телефонні дзвінки, прийом факсу, ксерокопіювання, набір документів
Education
ВМУРоЛ "Україна"
Філологія і масові комунікації, Київ
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 6 months)
спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність", кваліфікація - спеціаліст з документознавства, менеджер державних установ та органів влади.
Київський механіко-металургійний технікум
Діловодство, Київ
Specialized secondary, from 1998 to 2001 (2 years 10 months)
кваліфікація діловод-референт із знанням комп'ютера.
Additional education and certificates
Університет економіки та права "КРОК", підвищення кваліфікації за програмою "Іспектор з кадрів"
02.2011 - 04.2011
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
• Досвід роботи з оргтехнікою, MS Office , Internet;
• Відповідальність, акуратність, пунктуальність, комунікабельність, не маю шкідливих звичок.
More resumes of this candidate
29 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Начальник відділу діловодства, 7 years
15 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Секретар-архіваріус, Третейський суд при ВГО "ЛЮЗІС", 2 years 8 months
15 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Начальник відділу діловодства, 7 years
15 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Начальник відділу діловодства, 7 years
Similar candidates
Помічник адвоката, юрист, діловод
20000 UAH, Kyiv
Архіваріус
Kyiv
Архіваріус
12000 UAH, Kyiv
Обліковець, технік з обліку, діловод
Kyiv
Діловод
Kyiv
Спеціаліст з документообігу
40000 UAH, Kyiv