Resume from March 16, 2024 PRO

Наталія

Помічник керівника, адміністратор готелю та ресторану, менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Boryslav
Ready to work:
Truskavets

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор приймального відділення

from 10.2019 to 01.2023 (3 years 3 months)
Спеціалізований Трускавецький санаторій Батьківщина, Трускавець (Готельно-ресторанний бізнес)

-оформлення гостей згідно соціальних путівок
-підписання трьохсторонніх договорів
-звітність місячна, річна
-контроль за виконанням роботи підпорядкованого персоналу

Менеджер відділу маркетингу

from 04.2017 to 09.2017 (5 months)
Курортний готель "Лісова пісня", Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

з 04.2017 по 09.2017 (5 місяців)
Курортний готель "Лісова пісня", Трускавець
Організація та проведення семінарів, конференцій та виставок на базі готельного комплексу.
Проведення ефективної маркетингової політики, рекламної діяльності та ін.
Підготовка та проведення ділових переговорів з турфірмами.
Підготовка та участь у туристичних виставках та ярмарках.
Пошук можливостей виходу на нові ринки, пошук та відпрацювання каналів просування готельних продуктів

Керівник готелю та ресторану

from 05.2013 to 08.2023 (10 years 3 months)
Гірськолижний комплекс " Плай", Сколе (Готельно-ресторанний бізнес)

з 11.2013 по 08.2023 (7 років)
готель"Карпатська Ружа" , ресторан «У Господаря» на гірськолижному комплексі "Плай", Львівська область Сколівський район с. Плав'я (гірськолижний курорт)
-загальне керівництво готелю та ресторану;
- підбір та навчання персоналу;
-організація та контроль безперебійної та ефективної роботи готелю та ресторану;
-вирішення адміністративно-господарських питань;
- розробка внутрішніх правил проживання та посадових інструкцій для готелю та ресторану;
-Оптимізація ефективності роботи персоналу;
-Ведення звітної документації;
-Контроль якості надання послуг, поліпшення стандартів;
-Забезпечення завантаження готелю;
-зустріч/заселення/виселення гостей;
-Робота з готельними програмами (R-Keeper,Servio);
-закупівля товарно-матеріальних цінностей для готелю та ресторану;
-здійснення інвентаризацій метеріальних цінностей;
-ведення графіків роботи, табелювання;
-організація банкетів, весіль, днів народжень,конференцій
-складання меню на різні заходи

Менеджер готелю

from 08.2012 to 08.2013 (1 year)
"Royal Hotels & SPA Resorts Geneva", Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

з 08.2012 по 08.2013 (1 рік)
"Royal Hotels & SPA Resorts Geneva", Трускавець (служби прийому та розміщення)
-координування роботи адміністраторів, консьєржів та белбоїв;
-Забезпечення дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
-Забезпечення виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
-контроль безпеки матеріальних цінностей;
-консультація гостей з питань, що стосуються послуг в готелі
-вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій;
-контроль за відповідним станом приміщень та житлових номерів готелю;
-контроль дотримання працівниками трудової та виробничої дисципліни;
- Складання графіків та табелів.

Менеджер відділу закупівель

from 03.2012 to 09.2012 (6 months)
Роял Хоспітелліті Групп, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-ведення переговорів під час співпраці
-замовлення та координація доставки матеріалів в готелі
- ведення бази постачальників та поповнення новими
- Контроль взаєморозрахунків
- пошук нового товару та постачальників, підтримання та розвиток відносин з активними постачальниками
- взаємодія з постачальниками (складання замовлень, погодження термінів постачання)

Адміністратор служби прийому і розміщення

from 10.2010 to 03.2012 (1 year 5 months)
санаторно -купортний компоекс "Женева", Трускавець (Готельно-ресторанний бізнес)

-прийом та розміщення гостей;
- робота з готельною програмою В 52;
- знання касової дисципліни;
- робота з терміналом;
- чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за послуги;
- Організація своєчасного розрахунку гостей за проживання та обслуговування;
- надання інформації про наявність вільних місць у готелі, характеристику номерного фонду, інформування про режим роботи всіх служб готелю та зв'язки з ними;
- Повна матеріальна відповідальність за довірене обладнання, матеріали, цінності.
-оперативне вжиття необхідних заходів для ліквідації різноманітних конфліктних ситуацій;
- прийняття рішень у межах своєї компетенції;
- робота з офісною технікою.

Education

Університет міжнародних технологій та менеджменту

Готельно-ресторанний бізнес, Жешів, Польша
Higher, from 2009 to 2013 (4 years)

Additional education and certificates

Семинар по ресторанному бизнесу Александра Мусатова

2016,3 дня

Тренінг для готельєрів: «Все, що ви хотіли знати про продажі та ціни на готельні послуги: плануємо цінову політику на 2017-й рік

2017

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Access 1С:Бухгалтерия Бухгалтерский учет SERVIO

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — advanced

References

  • Юрків Андрій Павлович

    Юрків Андрій Павлович

    Генеральный директор, в Санаторно-курортном комплексе "Royal Hotels & SPA Resorts Geneva" г. Трускавец

    Contact details are hidden
  • Баліцький Семен Миколаєвич

    Баліцький Семен Миколаєвич

    Генеральный директор, гостиница “ Карпатская Ружа “ на горнолыжном курорте “Плай “ Львовская область Сколевский район с. Плавье

    Contact details are hidden
  • Зануда Валентина Вікторівна

    Зануда Валентина Вікторівна

    Генеральний менеджер, Роял Хоспителити Групп

    Contact details are hidden
  • Колінко Наталя Орестівна

    Колінко Наталя Орестівна

    Керівник відділу маркетингу, Лісова Пісня

    Contact details are hidden

Additional information

Характер спокойный, уравновешенный, но свои взгляды отстаиваю активно и аргументировано, доброжелательная, коммуникабельная, умею анализировать и логически мыслить,стрессоустойчивость, ассертивность, объективность. Вредных привычек не имею.
Организаторские способности, в том числе тимбилдинг (построение команды, сплочение коллектива),умение быстро и оперативно принимать решения ,способности к аналитическому мышлению , таланты лидера
Стрессоустойчивость, ассертивность, объективность

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: