Resume from May 1, 2024 PRO

Анатолій

Адміністратор, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
58 years
City of residence:
Vyshhorod
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства

from 06.2019 to now (4 years 11 months)
ТОВ "СТЕРЛИНГ", Київ (Юриспруденція)

Створив компанію з "0". Забезпечив функціонування та прибутковість компанії в період пандемії та війни.

Виконавчий директор

from 07.2018 to 06.2019 (11 months)
Глобус-Италія, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оперативне керування компанією. Організація функціонування виробничих процесів за всіма напрямами та діловодства. Розробка та впровадження посадових інструкцій, скриптів, KPI, обліку товарно-матеріальних цінностей. Комплектація штату спеціалістами. Контроль ведення кадрової роботи та складського обліку. Досягнення: компанія зберігає обсяги продажу та виробництва в умовах жорсткої конкуренції та "низького сезону".

Керівник відділу продажу

from 06.2017 to 07.2018 (1 year 1 month)
Ваш Від, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні завдання: задоволення заявок клієнтів на виконання робіт із встановлення дверей, вікон, обговорення з клієнтами оптимальної комплектації вхідних та міжкімнатних дверей, конструкції скління, пропозиція комплексу послуг, управління замірниками, контроль задоволеності клієнтів роботою монтажників. Організував процес індивідуального навчання персоналу. Провів серію відео-уроків із менеджерами з продажу. Забезпечив функціонування шоу-руму.

Керівник відділу продажу

from 06.2016 to 07.2017 (1 year 1 month)
Гранд Глобал Медіа, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні завдання: продаж послуг з просування компаній, що працюють у галузі дизайну, ремонту, кераміки, сантехніки тощо. Організація та проведення зустрічей та презентацій для клієнтів, переговорів. Проектування рекламних стійок, розміщення замовлень на Віярі, збирання. Створив відділ продажу (Call-центр) з «0». Впровадив CRM. Забезпечив дворазове збільшення клієнтів. Провів серію тренінгів із менеджерами з продажу.

Керівник відділу продажу

from 12.2013 to 01.2015 (1 year 1 month)
Ансвер Групп, Київ (Освіта, наука)

Організація продажу консалтингових послуг та послуг з навчання персоналу, телефонний та особистий продаж. Підібрав двох нових менеджерів (з шести), навчив їх, упорядкував та уніфікував базу даних потенційних клієнтів, розробив та впровадив KPI.

Начальник відділу організації продажу послуг

from 09.1998 to 12.2013 (15 years 3 months)
Херсонська філія ПАТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Організація роботи сервісної мережі, у тому числі проведення реконструкції приміщень, забезпечення оргтехнікою, меблями, витратними матеріалами, спецодягом, реклама, бізнес-планування, організація та координація роботи мережі продажу, контроль діловодства та обліку ТМЦ. Контроль за діяльністю матеріально-відповідальних осіб.
У підпорядкуванні 4 особи, на контролі – робота 20-ти структурних підрозділів.

Інженер комп'ютерних систем

from 01.1997 to 08.1998 (1 year 7 months)
Херсонська міська телефонна мережа, Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Організація встановлення телефонів по нововведених АТС, договірна робота з питань оренди та взаємозаліків, вирішення проблем дебіторської заборгованості, організація та управління господарськими процесами, діловодство, контроль використання та своєчасного списання ТМЦ матеріально-відповідальними особами. Організував автоматизацію обліку попиту послуги зв'язку, брав участь у створенні системи продажів послуг у м. Херсон.

Education

Пермське вище командно-інженерне училище Ракетних війск

Факультет автоматизованих систем управління. Інженер-системотехнік, Пермь
Higher, from 1982 to 1987 (5 years)

Проходження військової служби у РВСП на посадах інженера, заступника командира групи підготовки та пуску, командира експлуатаційно-ремонтної групи. Майор запасу, ВУС 620700, на обліку у Вишгородському РТЦК та СП.

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Управління персоналом Організаторські здібності Планування Проведення презентацій Ориентация на результат Криза-менеджмент Складання та ведення договорів Впровадження системи KPI Ведення CRM Діловодство Облік ТМЦ

Additional information

1. У навчальному центрі перепідготовки військовослужбовців «Надія» навчився спеціальності «Бухгалтерський облік та аудит», спеціалізація «Податкова робота».
2. Вмію працювати без вихідних, не знаю, що таке восьмигодинний робочий день та відпустка влітку, швидко та із задоволенням навчаюсь новим спеціальностям, згоден на відрядження.
3. У разі виникнення неординарних ситуацій знаходжу нетрадиційні рішення і втілюю їх у життя.
4. Володію навичками виконання ремонтних робіт (електрика, сантехніка, телекомунікації, слюсарні та теслярські роботи, оздоблювальні та будівельні роботи, роботи в саду), маю досвід організації робіт з усунення аварійних ситуацій.
5. Одружений, дочка 1985 року народження, житлом забезпечений у Вишгороді.
6. Хобі - сім'я, оселя. Люблю активний відпочинок.
7. Не палю. До алкоголю байдужий.
8. Основні недоліки: негативно та агресивно ставлюся до обману, непрофесіоналізму, москальської лайки.
9. Водійське посвідчення категорії "В", власне авто.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: