Елена
Администратор, офис-менеджер (интернет-магазин), помощник руководителя, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3306122
Work experience
Помічник керівника, діловод
from 09.2018 to 08.2020
(1 year 11 months)
ДП Конярство України, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Экономист
from 08.2014 to 02.2015
(6 months)
ТОВ «Агросахінест-2002», Киев (продажа продукции снек)
2019-2020 працюю в державному підприємстві
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Администратор
from 12.2013 to 07.2014
(7 months)
«Агромат-Сервіс, Киев (продажа сантехника/плитка)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами. Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Инспектор отдела качества, менеджер технического отдела
from 06.2011 to 04.2013
(1 year 10 months)
ТОВ» Автологістика», Киев (автологистика)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Менеджер
from 09.2009 to 04.2010
(7 months)
ТОВ «АТЕК Сервіс», Киев (сельскохозяйственная техника, з/ч)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Администратор офиса, инспектор по кадрам, зам директора по хоз части, и. о. генерального директора.
from 03.2005 to 09.2009
(4 years 6 months)
Тов «Компанія Діловий Центр, Киев (аренда и обслуживание помещений,)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Education
Тернопільський національний економічний університет
Університет «Економіка та підприємство, спеціальність «Фінанси та кредит», Киев
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця. Відповідальна і працелюбна людина маю хист знаходити вірне рішення, можу працювати в команді, комунікабельність всебічний розвиток швидке орієнтування у ситуаціях, активна життєва позиція прагнення до розвитку зростанню, готовність вчитися, робота на результат.
More resumes of this candidate
20 000 UAH
Kyiv, Remote
Full-time, part-time
Останнє місце роботи: 01.08.2014 р. ТОВ «Агросахінест-2002» прийнята на посаду економіст. 10.02.2015 р. ТОВ «Агросахінест-2002» звільнена з займаної посади за угодою сторін. 2016 Святошинський центр...
Similar candidates
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 UAH, Kyiv, Vasylkiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv