Resume from April 24, 2024 PRO

Ірина

Директор філії, підприємства, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Sumy, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор філії

from 05.2022 to 06.2023 (1 year 1 month)
ТОВ "ДомКом Суми", Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Організація і контроль роботи Сумської філії ( 65 ШО персонал) департаменти : юридичний; будівельно- виробничий; департамент розвитку; диспетчерський; діловодство; закупівлі.
* Контроль виконання виробничих процесів по обслуговуванню житлового фонду - поточні заявки : двірники; слюсарі; електрики; столяри; муляри ; маляри.
* Організація і контроль роботи менеджера по обслуговуванню фонду : комунікація зі старшими будинків; вирішення всіх запитів ; проведення загальних зборів; контакт з юридичними особами - підприємцями.
* Взаємодія з підрядними організаціями: проведення переговорів; моніторинг цін; співпраця по проведенню будівельно - ремонтних робіт фонду.
* Взаємодія з зовнішніми структурами міста : департамент інфраструктури; водоканал; теплоенерго та інші.
* Комунікації з мешканцями : фонд 275 будинків
* Досягнення високого рівня по основним аналітичним показникам та kpi компанії в цілому
* Повний контроль роботи департаментів : юридичний; виробничий; електромережі; ліфтове господарство; діловодство; фінансово- економічний; бухгалтерія; закупівля матеріалів.

Директор філії

from 09.2017 to 09.2021 (4 years)
ТОВ "Телесвіт" Воля, Суми (Телекомунікації, зв'язок)

Організація та контроль роботи Сумської філії у сфері телекомунікацій.
* Штат філії 44 люд. Департамент технічний; Центри обслуговування абонентів; Відділ інфраструктури; Канал активного продажу
* Договірні відносини та взаємодія з підрядними організаціями щодо підключення послуг та будівництво послуг
* Підбір та навчання персоналу. Контроль відсутності плинності кадрів. Підвищення кваліфікації працівників.
* Контроль матеріальних цінностей. Проведення інвентаризації. Облік цінностей.
* Виконання планових показників продажу та зростання абонентської бази: Інтернет; ЦТВ; АТВ; IP; GPON. Контроль прибутку підприємства: видаткові та прибуткові статті.
* Організація та впровадження кейсів щодо поліпшення роботи мережі: модернізація мережі; будівництво послуг; ППР
* Безперебійна робота центру обслуговування абонентів: індивідуальний підхід до кожного співробітника та абонента; вміння демонстрації послуг та обладнання; взаємодія з контролюючими органами; стандарти обслуговування та відповідність бренд-буку.
* Робота технічного департаменту філії: підбір та навчання техніків; контроль роботи автопарку; взаємодія із менеджерами-функціоналами ТО.
* Організація операційних процесів для безперебійної роботи філії: контроль роботи всіх ведених приміщень; обладнання; системи охорони та пожежної безпеки; контроль за виконанням бюджету; і т.д

Регіональний директор Сумської філії

from 01.2009 to 09.2017 (8 years 8 months)
ООО "ЭКО", Суми (Роздрібна торгівля)

Понад 500 працівників.
Товари повсякденного попиту. Продукти харчування.
Посадові обов'язки:
Адміністративні:
* Організація, створення та контроль за роботою відділів адміністративного центру Сумського регіону:
- відділ персоналу
- маркетинговий відділ
- відділ системного контролю
- комерційний відділ
* Підбір та навчання персоналу на об'єктах (маркетах) регіону
* Проведення внутрішніх (регіональних) тренінгових заходів
* Розробка та затвердження штатного розкладу по кожному об'єкту, моніторинг та аналіз заробітних плат регіону
Торгові:
* Проведення договірної кампанії з постачання товару на об'єкти регіону
* Розробка та затвердження асортименту по регіону (національні та регіональні бренди)
* Участь у робочій групі компанії у затвердженні та проведенні всіх маркетингових програм
* Адміністративний контроль всього торгового процесу на об'єктах (маркетах) Сумського регіону
* Планування фінансового бюджету та контроль його виконання
* Інспекція роботи контрольно-ревізійного управління регіону. Аналіз результатів і пошуки шляху вирішення проблем
* Робота зі звітністю підприємства, своєчасність та коректність їх здачі керівництву
Логістика:
* Організація запуску та розвиток розподільчого складу в регіоні, розрахунок рентабельності його використання

Директор маркету

from 04.2004 to 01.2006 (1 year 9 months)
ООО "ЭКО", Суми (Роздрібна торгівля)

Від 100 до 250 працівників.
Посадові обов'язки:
Адміністративні:
•Повноцінний підбір персоналу, його навчання
•Контроль робочого часу (табелювання) та дисциплінарний контроль
•Проведення переговорів із представниками перевіряючих органів відповідно до законодавства України.
Комерційні:
•Контроль та організація роботи товарознавця за виконанням замовлень товару, його приймання та викладки в торговий зал.
•Проведення переговорів з постачальниками з питань замовлень, постачання, укладання договорів, здійснення повернень
Маркетингові:
•Проведення переговорів з постачальниками щодо маркетингових послуг
•Розробка та затвердження позицій для участі в акції (цінової, кількісної тощо)
•Робота з питань моніторингу цін, поширення листівок, розміщення реклами тощо
КРО:
•Контроль та облік матеріальних цінностей. Проведення інвентаризацій.

Education

Полтавський кооперативний університет

Товарознавець-комерсант непродовольчих товарів, Полтава
Higher, from 1992 to 1996 (4 years)

Knowledge and skills

Ведення звітності Маю професійні навички організувати операційні процеси та досяга

Language proficiencies

English — beginner

References

Надаю дані по запиту

Надаю дані по запиту

Contact details are hidden

Additional information

Я, Степуленко Ірина Миколаївна, маю великий досвід роботи у сфері організації, управління та контролю процесами роботи у сфері роздрібної торгівлі, виробництва, телекомунікації. Є досвід запуску об'єктів "з нуля" та повноцінні процеси на позитивний результат. Це гіпер/супермаркети, фірмові точки продажу.

Робота з людьми – вміння створити ту команду, яка покаже відмінний результат у досягненні головного показника будь-якого підприємства – отримання прибутку відділу/маркету/філії/регіону.

Знання всіх операційних процесів підприємства, що завжди допомагає тримати на високому рівні всю господарську, фінансову, юридичну, роботу з навчанням персоналу, планування бюджету, діловодство та інші департаменти підприємства.

Основна мета роботи: організувати командну роботу так, щоб підняти фінансові результати на найвищий рівень і займати передові місця (високий рейтинг) серед інших відділів/філій/міст.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: