Юлія
Фахівець з реклами, маркетолог, інспектор з кадрів
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 32 years
- City:
- Uzhhorod
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3320656/
Work experience
Маркетолог, інспектор з кадрів
from 08.2014 to 03.2016
(1 year 7 months)
ТОВ, Ужгород (Торгівля)
- Робота на посаді «Інспектора з кадрів». Обов'язки: Своєчасна підготовка і надання встановлених форм державної статистичної звітності, а також внутрішньої звітності. Оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, лікарняних працівників відповідно до КЗпП і внутрішніми документами. Формування особових справ працівників, ведення, облік та зберігання трудових книжок. Ведення табелів робочого часу тощо.
- Робота на посаді Маркетолога (менеджера з реклами). Обовязки: формування рекламної політики підприємства, проведення певних рекламних кампаній на збільшення кількості клієнтів та зростання обсягів продаж. Розробка рекламних текстів, плакатів, бордів, акційних газет та листівок. Участь в переговорах, співпраця з зовнішніми рекламними бюро та агенствами. Робота в 1С «Предприятие» - запуск акцій тощо.
Асистент директора, архіваріус
from 08.2010 to 08.2011
(1 year)
Закарпатська філія ПАТ «КРЕДОБАНК»., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Проходження стажування: Операційно-касовий відділ, Відділ корпоративного продажу; Відділ роздрібного продажу; Сектор моніторингу.
Додатково робота з архівом (упорядкування архівних документів).
- Робота на посаді асистента (організація діловодства на відділенні, реєстрація та відправка вхідної-вихідної кореспонденції,організація роботи приймальні протягом робочого дня, оформлення та подання наказів про відрядження та подальше оформлення посвідчень про відрядження тощо).
Education
Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного 2010р.— 2014р. університету.
Напрям підготовки – Фінанси та кредит, спеціальність – фінанси., Ужгород
Higher, from 2010 to 2014 (3 years 10 months)
Knowledge and skills
- Adobe Photoshop
- MS Office
- CorelDRAW
- Користувач ПК
- 1С
- MS Outlook
- Малювання
- HCL Notes
Language proficiencies
- Ukrainian — average
- Russian — average
- English — average
Additional information
Крилова Юлія
м. Ужгород
Дата народження: 30.11.1991р. (24 роки)
Телефон: [
E-mail: [
Ціль
Отримання посади маркетолога, рекламного дизайнера, або інспектора з кадрів тощо.
Досвід роботи
Закарпатська філія ПАТ «КРЕДОБАНК». 2010р. — 2011р.
Проходження стажування: Операційно-касовий відділ, Відділ корпоративного продажу; Відділ роздрібного продажу; Сектор моніторингу.
Додатково робота з архівом (упорядкування архівних документів).
Робота на посаді асистента (організація діловодства на відділенні, реєстрація та відправка вхідної-вихідної кореспонденції,організація роботи приймальні протягом робочого дня, оформлення та подання наказів про відрядження та подальше оформлення посвідчень про відрядження тощо).
Досвід роботи
ТОВ (2014р.— 2016р.)
- Робота на посаді «Інспектора з кадрів». Обов'язки: Своєчасна підготовка і надання встановлених форм державної статистичної звітності, а також внутрішньої звітності. Оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, лікарняних працівників відповідно до КЗпП і внутрішніми документами. Формування особових справ працівників, ведення, облік та зберігання трудових книжок. Ведення табелів робочого часу тощо.
- Робота на посаді Маркетолога (менеджера з реклами). Обовязки: формування рекламної політики підприємства, проведення певних рекламних кампаній на збільшення кількості клієнтів та зростання обсягів продаж. Розробка рекламних текстів, плакатів, бордів, акційних газет та листівок. Участь в переговорах, співпраця з зовнішніми рекламними бюро та агенствами. Робота в 1С «Предприятие» - запуск акцій тощо.
Освіта
Ужгородський комерційний технікум: 2007р.— 2010р.
Факультет бухгалтерського обліку. Отримала диплом про середню-спеціальну освіту. Присвоєна кваліфікація-бухгалтер.
Ужгородський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного 2010р.— 2014р.
університету. Напрям підготовки – Фінанси та кредит, спеціальність – фінанси.
Вміння та навички
Є вміння вести переговори та ведення діловодства організації. Є практика підбору персоналу для великої мережі. Робота з комп'ютером: впевнений користувач, зняння програм «1С Предпирятие», «Corel Draw X6», «Photoshop», електронна пошта «Microsoft Office Outlook 2010», «Lotus». Досконало володію українською та російською мовами, англійська мова – середній рівень.
More resumes of this candidate
Uzhhorod
Higher education · Full-time
- Менеджер з маркетигу, ТОВ "Ужгород П.С.Ю," (мережа супермаркетів "Вопак"), 1 year 10 months
Uzhhorod
Higher education · Full-time
- Маркетолог, ТОВ Ужгород "П.С.Ю,"(мережа супермаркетів "Вопак"), 1 year 10 months
Uzhhorod
Higher education · Full-time
- Інспектор з кадрів, ТОВ "Ужгород П.С.Ю," (мережа супермаркетів "Вопак"), 8 months
Similar candidates
-
HR generalist, менеджер з персоналу, рекрутер
Uzhhorod, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Фахівець з кадрів, HR-менеджер
25000 UAH, Uzhhorod -
Офісний працівник, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер
Uzhhorod -
ІТ-сорсер, рекрутер
Uzhhorod -
Інспектор з кадрів
Uzhhorod -
HR-директор, керівник відділу персоналу
Uzhhorod, Dnipro , more 5 cities