Resume from May 6, 2024 PRO

Гліб

PR-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

PR-менеджер

from 01.2023 to now (1 year 4 months)
Self Employed, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Протягом моєї кар'єри я був відповідальний за стратегічний вибір та співпрацю з каналами в Telegram та блогерами як медіапартнерами для політичних діячів. Моя роль включала пошук і вибір відповідних каналів та блогерів, здатних ефективно поширювати інформацію про благодійні фонди та діяльність наших клієнтів під час воєнних конфліктів.

Мої обов'язки охоплювали такі ключові аспекти:

• Аналіз та оцінка потенціалу каналів в Telegram та блогерів для визначення їхньої цільової аудиторії та репутації.
• Встановлення контактів та переговори з медіапартнерами, включаючи обговорення можливих угод та умов співпраці.
• Розробка та впровадження стратегії розміщення публікацій, спрямованої на підтримку діяльності благодійних фондів та підвищення репутації політиків під час воєнних конфліктів.
• Оцінка ефективності публікацій та аналіз даних для коригування стратегії в реальному часі.

Мій досвід дозволив мені успішно визначати та залучати медіапартнерів, які сприяли досягненню поставлених цілей та максимізації впливу інформаційних кампаній в сферах благодійності та політики.

PR-менеджер

from 10.2020 to 01.2023 (2 years 3 months)
realme, Київ (Роздрібна торгівля)

Розробка та впровадження маркетингової та PR-стратегії:

• Розробка та реалізація інтегрованих маркетингових та PR-стратегій для успішного виведення бренду на ринок України та ринки зарубіжжя;
• Управління маркетинговою діяльністю, включаючи цифровий маркетинг, маркетингові комунікації, управління брендом та просування на ринках України, Азербайджану та інших ринках;
• Координація роботи відділу маркетингу та забезпечення безперебійної міжфункціональної комунікації всередині компанії;
• Розробка та реалізація маркетингових планів, прогнозів доходів, планування продуктів, цінової політики для максимізації продажів продуктів та прибутковості;
• Ведення переговорів з ключовими роздрібними продавцями та вихід на нові ринки для запуску нових продуктів;
• Розвиток міцних консультативних відносин з усіма відділами та зовнішніми рітейлерами у всіх країнах.

PR та комунікації:

• Керування взаємовідносинами з представниками ЗМІ та забезпечення високоякісного розміщення прямої реклами;
• Керівництво брифінгами та створення креативів для матеріалів ЗМІ;
• Координація роботи SMM-відділу та PR-агентств (підрядників);
• Створення та підтримання відповідного іміджу продукту за допомогою ЗМІ, блогерів та нативної реклами;
• Інформування громадськості про послуги та продукт
• Розробка та впровадження програм корпоративної відповідальності, включаючи спонсорські програми та благодійність;
• Підтримання та розвиток відносин з громадськістю та іншими зацікавленими сторонами, включаючи громадські та неприбуткові організації;

PR

from 02.2020 to 09.2020 (7 months)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)

• Ретельне дослідження всіх факторів, що впливають на PR-програму, аналіз конкурентів та розробка ефективних стратегій, що дозволили досягти більшого визнання на ринку.
• Розробка та реалізація PR-кампаній для підвищення іміджу фірми, включаючи прогнозування їх ефективності та аналіз результатів.
• Участь в постановці задач з антикризи та нейтралізації негативного впливу на імідж компанії, забезпечення ефективної комунікації з представниками ЗМІ та контролю вмісту публікацій.
• Розробка та планування рекламних кампаній та маркетингових стратегій, зокрема виведення на ринок нового продукту realme та співпраця з Apple, Huawei, Dyson, One Plus, Xiaomi, Sony, Samsung, JBL, Google Pixel.
• Комунікація з представниками ЗМІ, включаючи розміщення прямих рекламних повідомлень та забезпечення зворотного зв'язку, а також роботу з документами, включаючи договори, рахунки, акти та оплати.
• Участь у координації процесу підготовки спецпроектів на youtube каналах та ЗМІ, внесення пропозицій щодо піар-активностей для медіа-плану та контроль виходу новин на сайті компанії, написання, редагування та затвердження матеріалів, брифування дизайнерів та координація роботи SMM-відділу.
• Забезпечення підтримки та розвитку відповідного іміджу продукту за допомогою ЗМІ та блогерів.Інформування громадськості про послуги та продукт компанії, її діяльність та політику за допомогою нативної реклами
• Організація прес-конференцій та презентацій.

PR/SMM

from 04.2019 to 08.2019 (4 months)
Lisod, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Аналіз факторів, що впливають на PR-програму, та вивчення ринку;
• Розробка стратегії SMM для компанії, зокрема на Facebook та Instagram;
• Створення бренду-амбассадору та підтримка його в соціальних мережах;
• Аналіз ефективності рекламних кампаній та пошук способів їх покращення;
• Планування бюджету на маркетинг та рекламу;
• Розробка антикризової комунікації та планування стратегій у разі кризових ситуацій;
• Робота над збільшенням клієнтської лояльності та підтримка клієнтів;
• Моніторинг ЗМІ, соціальних мереж та відгуків про компанію для реагування на новини;
• Участь у маркетингових заходах та співпраця з партнерами;
• Планування та контроль виходу новин на сайті компанії, включаючи написання, редагування та затвердження матеріалів;
• Організація конференцій, у тому числі домовленість з нобелівським лауреатом для участі у конференції лікарні;
• Фото- та відеозйомка майстер-класів та операцій;
• Організація внутрішніх заходів компанії, зокрема корпоративів на більш як 300 учасників.

Таргетолог

from 03.2019 to 05.2021 (2 years 2 months)
Bulldozer Group Ukraine, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка та імплементація унікальної моделі управління трафіком, яка враховує всі особливості бізнесу. Це включало аналіз потреб ЦА, визначення основних проблем бізнесу та створення стратегії таргетування, щоб залучити якомога більше клієнтів та збільшити відвідування закладів.
• Розробка та імплементація моделі для ретаргетингу, що дозволяє збільшити ефективність рекламних кампаній та зменшити витрати на них. Розробка стратегії ретаргетингу, що забезпечує належне спрямування повторного відвідування закладу та залучення цільових клієнтів.
• Формування груп та сегментів ЦА, щоб точно визначити, яку групу потрібно таргетувати та яку рекламу потрібно використовувати для кожного сегмента ЦА. Проведення аналізу ринку та конкурентів, дослідження профілей та поведінки ЦА, щоб забезпечити належне спрямування таргетування.
• Створення націлюваних-наборів під кожну з цільових груп, щоб забезпечити максимальний ефект рекламної кампанії та підвищити її ефективність. Проведення аналіз наявних ресурсів та інструментів таргетування, щоб вибрати найбільш ефективні для кожної групи.
• Продаж квитків на події/концерти у мережі закладів за допомогою таргету

SMM

from 05.2018 to 12.2018 (7 months)
Hoteliero, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка стратегії просування бренду на соціальних мережах.
• Робота з аналітикою для підвищення ефективності рекламних кампаній та збільшення конверсії.
• Планування бюджету на рекламні кампанії.Комунікація з користувачами.
• Підвищення клієнтської лояльності.
• Моніторинг ЗМІ, соціальних мереж, відгуків про компанію.
• Участь у маркетингових заходах.Робота із партнерами.
• Підготовка відеоконтенту, включаючи організацію роботи відео-продакшену, контроль термінів та якості виконаних робіт.
• Оптимізація існуючих рекламних кампаній з метою підвищення ефективності та зниження витрат.
• Розробка та впровадження стратегії контент-маркетингу на соціальних мережах.
• Керування спільнотами на соціальних мережах та взаємодія з впливовими особистостями.

PR

from 12.2017 to 04.2018 (4 months)
EDA.UA, Київ (IT)

Робота на ринках України (переважно), Литви, Латвії, Естонії.

• Антикризова комунікація: розробка та виконання плану дій у разі кризових ситуацій, включаючи комунікацію зі ЗМІ та іншими зацікавленими сторонами, для збереження репутації компанії та мінімізування негативних наслідків.
• Розробка та виконання комплексної стратегії просування бренду, включаючи рекламні кампанії, PR-акції, інтернет-маркетинг та спонсорство.
• Робота з аналітикою для підвищення ефективності рекламних кампаній та збільшення конверсії: аналіз та вивчення ринку, визначення метрик успішності та ефективності рекламних кампаній, розробка та виконання планів оптимізації рекламних кампаній.
• Планування рекламного бюджету: розробка бюджету на маркетинг та рекламу, планування та розподіл коштів між різними каналами та формами просування.
• Організація та підтримка публікацій у всіх медіа: розсилка прес-релізів, моніторинг ЗМІ, робота з журналістами, підготовка та розміщення матеріалів на сайтах та соціальних мережах.
• Робота над підвищенням клієнтської лояльності: розробка та впровадження програм лояльності, проведення опитувань та аналіз результатів, комунікація з клієнтами та розробка стратегій покращення відносин з ними.
• Підготовка та розсилка щотижневого newsletter для підписників компанії, включаючи новини про додаток та ресторанну індустрію в цілому;
• Робота зі соціальними мережами (Facebook, Instagram) для просування бренду та залучення нових користувачів;
• Розвиток та впровадження програми лояльності для клієнтів, включаючи бонусну систему та персоналізовані пропозиції;
• Розробка та впровадження PR-стратегії для підвищення обізнаності про додаток та його переваги в порівнянні з конкурентами;
• Співпраця зі спеціалістами з SEO та розробка та впровадження стратегії SEO для підвищення відвідуваності веб-сайту компанії;
• Організація та проведення промо-акцій, конкурсів та інших маркетингових заходів для залучення нових користувачів та підвищення уваги до бренду;
• Моніторинг та аналіз ефективності маркетингових кампаній, включаючи збір та аналіз даних щодо конверсії, відвідуваності веб-сайту та соціальних мереж;
• Підготовка та редагування матеріалів для використання на майданчиках конференцій, виставок та інших подій;
• Створення та самостійне ведення блогу компанії в якості журналіста, проведено інтерв'ю більш ніж з 60 закладами Києва.

SMM/PR

from 09.2017 to 12.2017 (3 months)
ТОВ "Бонфарто Ренталс", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Підготовка прес- та пост-релізів, забезпечення високої якості написання і відповідності бренду клієнта.
• Участь у розробці маркетингової стратегії з метою забезпечення оптимальних результатів для клієнта.
• Планування та створення контенту для соціальних медіа.
• Організація заходів спільно з ТРЦ Gulliver, включаючи координацію дій з партнерами, співпрацю зі експертами та іншими стейкхолдерами.
• Ведення онлайн-репортажів про заходи, які організовує клієнт, забезпечення якісного контенту та активної присутності в онлайн-середовищі.
• Розробка та виконання стратегії просування брендів у соціальних медіа, включаючи планування, виконання та аналіз рекламних кампаній.
• Робота таргетованою рекламою у соціальних медіа.
• Аналіз ефективності рекламних кампаній, забезпечення постійного вдосконалення стратегії просування клієнтів у соціальних медіа.
• Робота з фотографами та дизайнерами для забезпечення високої якості фото- та графічного контенту, відповідності бренду та унікальності.
• Допомога у проведенні заходів високого рівня, таких як Vogue Night Out, Mercedes Fashion Week aftershow party, забезпечення повного контролю над процесом.

Заступник директора, керуючий

from 03.2013 to 04.2016 (3 years 1 month)
Sprintech, Київ (Автобізнес та автосервіс)

• Виведення бренду на ринок;
• вироблення стратегії та тактичне планування діяльності підприємства;
• представлення інтересів підприємства в органах державної влади;
• налагодження та підтримка зв'язку з ключовими зацікавленими сторонами для позначення питань та ефективного вирішення проблем;
• розробка внутрішніх положень (кадрові інструкції);
• фінансове планування та контроль;
• організація діяльності та забезпечення ефективної взаємодії учасників процесу, вирішення адміністративних та організаційних питань;
• створення у колективі психологічної та продуктивної, робочої атмосфери;
• просування компанії на ринку автомобільних послуг преміум класу;
• консультація клієнтів;
• створення та поповнення клієнтської бази;
• робота з постачальниками та партнерами;
• управління персоналом;
• діагностика автомобіля;
• перепрограмування ECU;
• програмне вимкнення DPF, EGR;
• робота з потужнісним стендом;
• допомога в організації автомобільних фестивалів;
• логістика;
• контроль та робота з тюнінгу автомобіля (заміна приймальних труб, турбін);
• зйомка, обробка та монтаж роликів для відео блогу компанії
• написання аналітичних матеріалів;
• моніторинг ринку,
• спілкування з фахівцями ринку, отримання експертних думок та коментарів, написання новин;
• робота зі ЗМІ;
• робота з прес-релізами, офіційними зверненнями тощо;
• висвітлення профільних заходів та подій;
• розробка та реалізація SMM, PR-кампаній у соц.мережах.

Заступник Директора, рієлтор

from 06.2010 to 02.2013 (2 years 8 months)
ЧП «Гаенко», Киев (Нерухомість)

• Вироблення стратегії та тактичне планування діяльності підприємства;
• представлення інтересів підприємства в органах державної влади;
• налагодження та підтримка зв'язку з ключовими зацікавленими сторонами для позначення питань та ефективного вирішення проблем;
• розробка внутрішніх положень (кадрові інструкції тощо);
• організація діяльності та забезпечення ефективної взаємодії учасників процесу, вирішення адміністративних та організаційних питань;
• укладання угод купівлі-продажу, оренди комерційної та житлової нерухомості;
• підготовка всієї необхідної документації для здійснення угод;
• виїзд до клієнтів, збирання інформації по об'єкту;
• повний супровід угод;
• наповнення бази клієнтів та нерухомості.

Менеджер з продажу (horeca)

from 06.2007 to 06.2010 (3 years)
ТОВ « BUFFET», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Робота з клієнтами;
• поповнення клієнтської бази;
• ведення переговорів із постачальниками;
• повний супровід продажів;
• підготовча робота щодо укладання договорів на представлення інтересів та дистрибуцію закордонних виробників на території України;
• відвідування міжнародних спеціалізованих виставок та напрацювання нових партнерів. Організація та участь у профільних виставках;
• логістика.

Education

Державний Університет Телекомунікацій

Ф-т «менеджмент організацій у сфері зв'язку», спеціальність «менеджмент організацій», Киев
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)

Additional education and certificates

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана (ф-т «кредитно-економічний», спеціальність «банківська справ»

Сентябрь 2007– ноябрь 2011

Knowledge and skills

Adobe Photoshop Vegas Vegas Pro Adobe

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • German — beginner

Additional information

• Стратегічне мислення: здатність розробляти комплексні PR-стратегії, які відповідають бізнес-цілям компанії.
• Керівництво командою: досвід керування командою PR-фахівців, таргетологів та інших фахівців з маркетингу.
• Досвід роботи зі створенням контенту: вміння створювати контент для різних каналів комунікації, включаючи соціальні мережі, сайти, блоги тощо.
• Досвід управління кризовими ситуаціями: досвід управління кризовими ситуаціями, зокрема в соціальних мережах та в ЗМІ.
• Таргетинг та аудиторський аналіз: досвід в роботі з аудиторським аналізом та таргетингом на соціальних мережах та в рекламних кампаніях.
• Продуктовий маркетинг: розуміння принципів продуктового маркетингу та його вплив на PR-стратегії.
• Вміння працювати в команді: здатність ефективно співпрацювати з іншими фахівцями з маркетингу, продажів та різних відділів компанії.
• Знання технічної сторони PR: знання різних інструментів та технологій, які допомагають в плануванні, запуску та відстеженні ефективності PR-кампаній.
• Високі комунікативні навички: здатність ефективно спілкуватися зі ЗМІ, журналістами та іншими громадськими діячами, а також розуміння культурних особливостей та мовних бар'єрів.
• Сильні навички аналізу даних: здатність використовувати дані та аналізувати їх, щоб зрозуміти ефективність PR-кампаній та внести необхідні корективи.
• Стратегічне мислення: здатність бачити довгострокові перспективи та розробляти стратегії, щоб досягти мети.
• Лідерські навички: здатність ефективно керувати командою та мотивувати її до досягнення спільних цілей.
• Гнучкість та адаптивність: здатність пристосовуватися до змін, швидко реагувати на непередбачувані ситуації та знаходити рішення в найскладніших умовах.
• Результативність: здатність досягати позитивних результатів у PR-кампаніях та впроваджувати нові ідеї та рішення, які приносять користь компанії.


• Володію відмінними комунікаційними та переговорними навичками, що дозволяє мені ефективно спілкуватися зі ЗМІ, клієнтами та колегами.
• Маю досвід роботи з різними індустріями, зокрема зі сферами технологій, фармацевтики, FMCG та розваг.
• Активно працюю з соціальними мережами, що дозволяє мені бути в курсі останніх трендів та новин в галузі PR та маркетингу.
• Маю досвід роботи з аналітичними інструментами, такими як Google Analytics, Meltwater та інші, що дозволяє мені здійснювати аналіз ефективності комунікаційних стратегій та вносити необхідні корективи.
• Вмію працювати в умовах високого тиску та виконувати кілька завдань одночасно.
• Маю досвід роботи з міжнародними клієнтами та здатність до роботи в міжкультурному середовищі.
• Як активний учасник ринку PR та маркетингу, беру участь у конференціях та семінарах для постійного вдосконалення своїх навичок та знань.

• Засновник найбільшої в країні спільноти для PR фахівців "PR Talks" у telegram.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: