Маргарита
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
- Considering positions:
- Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар, Менеджер з логістики, Інспектор відділу кадрів, Менеджер з продажу, Діловод, Direct менеджер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 52 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3365400/
Work experience
Помічник керівника
from 06.2019 to now
(6 years 2 months)
Приватне підприємство "ВС-СЕРВІС ", Одеса (Транспорт, логістика)
Асистент керівника, офіс-менеджер, менеджер з перевезення експортних вантажів, диспетчер, з 06.2019 по 07.2022 (3 роки 1 місяць)
ПП "ВС-СЕРВІС", Одеса (Автобізнес і автосервіс)
ПП «ВС-СЕРВІС» - контейнерні перевезення вантажів по Україні та за її межами.
- забезпечення безперебійної роботи офісу (замовлення канцелярських товарів, господарських товарів, рекламних матеріалів, забезпечення ремонту обладнання та офісної техніки);
- прийом і розподілення кореспонденції (ел. пошта, Укрпошта, кур'єрські служби);
- ведення документообігу (архів, реєстрація договорів, кореспонденції, оформлення наказів, довіреностей, супровідної документації тощо);
- виконання інших доручень в рамках посадових обов'язків,
- робота з первинною документацією,
- пошук вантажів, замовників, автомобілів для перевезення в базах даних на необхідних інформаційних платформах (Lardi Trans, Autogon, QQRates тощо)
- організація робіт, пов'язаних з перевезенням по території України та міжнародних перевезень, імпорт/експорт,
- ведення переговорів у телефонному режимі,
- укладення договорів на надання послуг компанії (з замовниками та автоперевізниками),
- організація логістичного процесу,
- оперативне володіння інформацією про транспортування вантажу,
- підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами та залучення нових клієнтів для співпраці;
- аналіз і робота з максимально рентабельними рейсами;
- знання нормативних документів, демереджів, осьових навантажень, максимальний допустимий тоннаж;
- документальне супроводження процесу перевезень;
- комунікація з клієнтами та водіями;
- контроль своєчасного виконання доставки вантажів;
- диспетчеризація та координація водіїв, повна взаємодія з ними, контроль, сприяння в вирішенні складних ситуацій при завантаженні/вивантаженні, у дорозі;
- оперативний контроль роботи (завантаження/рух/вивантаження) за допомогою мобільного зв'язку;
- контроль супровідної документації, підготовка необхідних документів на рейс;
- обдзвон водіїв з метою уточнення місцезнаходження контейнерів та інше.
Помічник керівника
from 09.2017 to 10.2019
(2 years 1 month)
Invivo, ТОВ "Вілена-Лаб", Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Кадровий документообіг:
- оформлення прийому, звільнення, переведення, відряджень, відпусток співробітників;
- облік особового складу підприємства в системі 1С 8.2 Кадри;
- ведення кадрової документації: накази, трудові договори, договори ГПХ, облік і зберігання трудових книжок, особисті картки форма П-2, довідки, архівування документів, навчання і атестація працівників, звіти по кадрам перед ЦЗ, ведення обліку військовозобов'язаних.
Бухгалтерські обов'язки:
- оформлення і реєстрація книг обліку розрахункових операцій /КУРО/,
- оформлення документів, а також сама процедура реєстрації та зняття з обліку касових апаратів РРО;
- заповнення і подача звітів в ГНС форми 20-ОПП.
Обов'язки секретаря:
- ділове листування, нормова і розпорядча документація,
- прийом і розподілення вхідної та вихідної документації, прийом дзвінків, ведення представницьких витрат,
- організація нарад і засідань, проектування,
- забезпечення офісу та регіональних пунктів канцелярськими товарами, побутовими приладдями, питною водою;
- купівля проїзних квитків для відряджень, забезпечення житлом, оформлення документів на відрядження;
- ведення необхідних журналів і книжок обліку,
- організація корпоративів.
Секретар
from 09.2016 to 06.2017
(9 months)
ТОВ "Южспецмонтаж", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- організація документообігу компанії (вхідна і вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів), забезпечення збереження документів, печаток підприємства;
- планування та організація робочого графіка директора, проведення ділових переговорів;
- підготовка нарад і засідань, що проводяться директором підприємства, ведення протоколів засідань та нарад;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- підготовка та оформлення управлінсько-розпорядчих документів;
- підготовка документів і матеріалів для участі в тендерах Prozorro.
Офіс-менеджер
from 02.2007 to 03.2015
(8 years 1 month)
Зернотранс, ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)
Функціональні обов'язки:
- організація документообігу компанії (вхідна і вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів), забезпечення збереження документів, печаток підприємства;
- підготовка листів, запитів та інших документів, а також безпосереднє проведення телефонних переговорів з залізничними станціями, елеваторами, хлібоприймальними підприємствами, масложиркомбінатами, зерновими терміналами, Державною фітосанітарною службою, Державною хлібною інспекцією, органами ветеринарно-санітарного контролю;
- планування та організація робочого графіка директора, проведення ділових переговорів;
- підготовка нарад і засідань, що проводяться директором підприємства (повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення протоколів;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; підготовка та оформлення управлінсько-розпорядчих документів (наказів, довіреностей, товарно-транспортних накладних тощо);
- забезпечення своєчасного розгляду документів, переданих керівнику на підпис;
- контроль якості підготовки та правильності складання документів, що подаються на підпис керівнику підприємства;
- забезпечення розсилки та ознайомлення співробітників офісу і регіональних представників з наказами, розпорядженнями та іншою службовою документацією;
- здійснення контролю за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівництва;
- аналіз ефективності просування та виконання виробничих та інших робочих питань;
- прийом телефонних дзвінків, фіксація та передача службової інформації директору та співробітникам компанії, прийом відвідувачів;
- організація відряджень керівника: замовлення квитків, бронювання готелів;
- координація роботи всіх служб підприємства та регіональних представників;
- вивчення та аналіз логістичних та інших профільних послуг на ринку України, пошук нових партнерів;
- забезпечення центрального офісу та регіональних представників витратними матеріалами, товарно-матеріальними цінностями, канцелярськими товарами. Організація прийому, обліку, зберігання та видачі. Розробка та ведення бюджету витрат на офісні потреби.
- координація та контроль роботи водія (прийом заявок на машину, розробка графіка використання) та прибиральниці;
- контроль за дотриманням чистоти, підтримання ділової обстановки та позитивного іміджу в офісі.
Лаборант
from 08.2005 to 02.2007
(1 year 6 months)
Одеська Державна Академія Холоду, Одеса (IT)
- організація діловодства на кафедрі;
- планування роботи та зустрічей керівника кафедри, виконання доручень керівництва;
- підготовка кафедрального розкладу, графіка роботи співробітників та викладачів;
- підготовка наказів та розпоряджень з практики та дипломного проектування;
- підготовка екзаменаційних відомостей, обробка даних про хід та результати екзаменаційних сесій, представлення звітів з виконання навчального навантаження, за показниками роботи кафедри, підсумками захисту дипломних проектів;
- підготовка матеріалів до складання планів самостійної роботи студентів;
- оформлення та здача справ в архів;
- облік роботи викладачів, погодинників, сумісників, облік відвідування занять студентами;
- робота з офісною технікою, прийом дзвінків, контроль наявності та замовлення канцелярських товарів;
- участь у підготовці викладачами методичних та наочних посібників для лекцій та практичних занять;
- ведення та оформлення протоколів зборів та нарад;
- контроль за дотриманням правил внутрішнього розпорядку, дотриманням чистоти в лабораторіях та аудиторіях, закріплених за кафедрою.
Additional education and certificates
Курсы "Бухгалтерский учет+ 1С" Учебный центр "Good School"
2017, 2 месяца
Additional information
Особисті якості – комунікабельність, самоорганізованість, наполегливість, забезпечення результату за будь-яких обставин. Коректний і доброзичливий стиль спілкування з колегами та клієнтами. Лояльний, діловий вигляд.
Українська мова – вільно
Комп’ютер – впевнений користувач (Word, Excel)
Додаткова освіта та сертифікати:
Курси "Бухгалтерський облік+ 1С" Учбовий центр "Good School"
2017, 2 місяці
Similar candidates
-
Адміністратор, помічник керівника
Odesa, Other countries, Remote -
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, секретар
Odesa -
Адміністратор рецепції
25000 UAH, Odesa -
Адміністратор рецепції
32000 UAH, Odesa -
Адміністратор на ресепшн
Odesa -
Адміністратор рецепції
Odesa