Resume from September 11, 2019 PRO

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу по роботі з клієнтами

from 09.2007 to 10.2016 (9 years 1 month)
ТЦ METRO, Чернівці (Торгівля)

Перше місце з якості серед ТЦ

Education

ЧНУ, КНТУ

Економічний, Чернівці
Higher, from 1992 to 1995 (2 years 10 months)

2 вищі освіти:
1. Дитяча педагогіка та психологія, практичний психолог
2. Бухоблік та аудит

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MMS DMS Обробка документів та введення їх в базу даних Оформлення гарантійних талонів Видача сертифікатів якості Реєстрація клієнтської бази Організація та контроль роботи відділу Вміння організувати ,виконувати та контролювати робочий процес Рекламація товарів

Additional information

Комунікабельна, ерудована, відповідальна, легко контактую з людьми.Вмію організувати та виконувати поставлені задачі.
Адміністративні обовязки:
•Управління діяльністю відділу з метою забезпечення ефективності роботи.
•Контроль дотримання працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Планування роботи працівників, контроль виконання.
•Організація якісного обслуговування відвідувачів магазину. Вирішення конфліктних ситуацій та робота з рекламаціями.
•Організація та контроль роботи по реєстрації клієнтів та робота з клієнтською базою.
•Навчання персоналу з питань законодавства по якості товарів.
•Організація та контроль роботи відділу щодо реалізації та впровадження маркетингових акцій
•Перевірка товаросупроводних документів, які надаються постачальниками, на відповідність вимогам законодавства.
•Перевірка маркування продукції щодо вимог чинного законодавства.
•Надання клієнтам конкретного пакета товаросупроводних документів якості.
•Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.
•Коммунікація з постачальниками та виробниками щодо скарг клієнтів
•Реєстрація результатів внутрішніх перевірок якості продукції в магазині
•Контроль дотримання процедур забезпечення якості HACCP в ЦОТ

Додаткова інформація
•розуміння психології клієнта;
•висока стійкість до стресів;
•діловий та акуратний зовнішній вигляд;
•потрібний рівень грамотності;
•знання діючої нормативної бази якості ЗУ; ЗСС, документообігу з якості;
•зокрема що до вимог Технічних регламентів та декларування продукції;
•навички роботи та знання касової дисципліни

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: