Resume from September 14, 2022

Інна

Менеджер ЗЕД укр, 18 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ЗЕД (експорт)

from 08.2016 to 02.2020 (3 years 6 months)
ТОВ "ЕМІННУР", Луцьк (Лісообробка, вироби з дерева)

Підготовка документів для замитнення товарів. Пошук транспорту та контроль за доставкою товару допокупця. Переговори з постачальниками та з покупцями, укладення договорів.

Knowledge and skills

MS Excel MS Office MS Word MS PowerPoint Communicability Organizational skills Teamwork Sales Management skills MS Teams Drawing

Additional information

Резюме
Особисті дані:
Ім’я і прізвище: Малиш Інна Ростиславівна
Дата народження: 14 липня 1987 року.
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section).

Освіта:
08.2005 – 06.2009 рр.
Волинській інститут економіки та менеджменту.
Факультет філології, спеціальність – «Переклад».

Досвід роботи:

11.2012 – 08.2013
Менеджер по роботі з клієнтами – «Teтран»
Обов’язки:
- Знання основ організації діловодства, методи оброблення і оформлення документів, архівну справу;
- Зіставлення та розсилка комерційних пропозицій;
- Прийом вхідної документації;
- Формування бази клієнтів;
- Ведення ділової переписки (також на англійській мові);
- Знання офісної орг. техніки.
11.2013-01.2014
Менеджер з продажу послуг торгового порталу в інтернеті «Prom.ua»
Обов’язки:
-Пошук клієнтів, створення та ведення існуючої бази клієнтів;
-Холодні дзвінки, активні продажі;
-Консультування клієнтів по послугам порталу;
-Підтримання ефективних та довготривалих відносин з клієнтами;
-Надання звітності по результативності роботи.
12.2014- 11.2015
Менеджер по роботі з клієнтами інтернет-магазин «Урожай»
Обов’язки:
-Прийом та формування замовлень;
-Консультування клієнтів по асортиментному ряду;
-Опрацювання рахунків, договорів, звітів;
-Супроводження клієнта з моменту дзвінка до моменту закриття операції;
-Контроль за наявність товару на сайті.

Додаткова інформація:
Знання ПК: пакет Microsoft Office, 1C бухгалтерія.

Знання мов: Українська- рідна; Англійська – вільно; Російська – вільнo.

Особисті дані: стресостійкість, дисциплінованість,пунктуальність, відповідальність.


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: