Resume from December 27, 2023 PRO

Лілія

Менеджер АЗС, адміністратор, директор з продажу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City:
Stryi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 01.2023 to 12.2023 (11 months)
Cristal Mountain, Вісла (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи лоббі готелю

Менеджер АЗС

from 02.2017 to 01.2023 (5 years 11 months)
ОККО, Стрий (Автобізнес та автосервіс)

Управління та організація роботи автозаправного комплексу, навчання персоналу, управління продажами, робота з контролюючими органами, ведення документації та формування звітів.

Директор

from 08.2008 to 06.2016 (7 years 10 months)
магазин Золота Нива, Стрий (Роздрібна торгівля)

Управління персоналом, складання замовлень, організація робочих процесів магазину, частково бухгалтерські звіти, звіти по продажах, робота в 1 С

Адміністратор салона краси

from 08.2007 to 06.2008 (10 months)
Eman Al Tal salon, Амман, Йорданія (Краса, фітнес, спорт)

Організация роботи салона, записи клієнтів, мотивація та навчання персоналу.

Менеджер готелю

from 09.2006 to 04.2007 (7 months)
President Plasa Hotel, Батуми, Грузия (Готельно-ресторанний бізнес)

Реєстрація клієнтів та розміщення їх в готелі, послуги перекладача

Education

Львівський Університет Внутрішніх справ України

Правознавство, Львів
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 8 months)

Юридична освіта

Knowledge and skills

Language proficiencies

English — average

Additional information

Комунікабельна, умію та люблю працювати в команді, амбіційна, цілеспрямована , стресостійка , енергійна , дружелюбна, працюю на результат для досягнення поставлених цілей.
Завжди звязатись зі мною можливо через viber по вказаному телефону, на випадок якщо перебуваю за кордоном 😀

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: