Resume from March 27, 2017

Надія

Экономист по финансовой работе

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме

Прізвище, імя, по батькові Шут Надія Олександрівна
Рік народження:1985
Місце проживання: м.Житомир
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section),
Освіта:
2003-2005р. Житомирська філія Державної академії статистики, обліку та аудиту Держкомстату України за спеціальністю «Бухгалтерський облік», кваліфікація бухгалтера.
2005-2008р. Житомирський державний технологічний університет,факультет,Економіка і підприємство», кваліфікація облік і аудит.
2008-2009р.Житомирський національний агроекологічний університет, факультет «Облік і аудит», кваліфікація облік і аудит.
Досвід професійної і трудової діяльності:
2005-2006р, ТОВ «Сета-фарм» (юридична особа), бухгалтер-касир
Основні обов’язки:
Ведення каси;
Відкриття і ведення депозитних, кредитних, поточних рахунків;
Контроль ведення документів та звітів касових апаратів;
Облік коштів, розрахунків організації;
Документальне оформлення реєстрації касових апаратів і торгових місць;
Документальне оформлення договорів і укладання їх;
2006-2012р. ОЦА при УМВС України в Житомирській області (бюджетна установа), гол.бухгалтер.
Основні обов’язки:
Безпосереднє здійснення фінансової діяльності установи.
Ведення бухгалтерського обліку всієї господарської діяльності установи та здачі звітності ;
Взаємодія з паспортними службами органів внутрішніх справ для здійснення прописки та виписки мешканців.
Забезпечення контролю та реєстрації у відповідних журналах наказів, розпоряджень, вхідних та вихідних документів установи.
2012-2015р. Житомирська районна рада. В.о. гол.бухгалтера
Основні обов’язки:
Безпосереднє здійснення фінансової діяльності установи.
Ведення бухгалтерського обліку всієї господарської діяльності установи та здачі звітності.
Інші навички і знання:
Користування п.к. , 1С, та іншими програмами.
Робота із законодавчою базою;
Організація праці,раціоналізаторські пропозиції та ідеї;
Особисті якості:
Відповідальність, порядність,цілеспрямованість, оптимізм.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: