Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3553772/
Відділ кадрів, менеджер, адміністратор, 3 000 UAH
- Employment:
- Part-time.
- City of residence:
- Drohobych
- Ready to work:
- Drohobych, Truskavets
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
секретар
from 10.2012 to now
(11 years 11 months)
Робота з документами, оформлення на роботу
Виконання технічних функцій щодо забезпечення і обслуговування роботи директора школи та його заступників, Ведення діловодства.
Організація телефонних переговорів директора . Приймання і передавання телефонограми, запису під час відсутності директора школи прийняті повідомлення. Здійснення роботи щодо підготовки загальних зборів працівників школи, засідань ради школи, педагогічної ради, а також нарад, які проводить. директор школи (збір необхідних матеріалів; повідомлення учасників про час, місце, порядок денний наради та їх реєстрацію), за дорученням директора школи ведення і оформлення протоколів засідань і нарад.
Education
ТНЕУ
Діловодства, Тернополь
Higher, from 2012 to 2015 (2 years 9 months)
Діловод – це особа, яка приймає, надсилає і сортує документи, листи та інші ділові папери за ступенем важливості; веде їх облік і контроль у спеціальних журналах; готує матеріали для керівника.
Діловодство - це діяльність, яка охоплює питання документування та організації роботи з документами в процесі здійснення управлін
ських дій. Основними елементами діловодства є письмові документи і документування, а саме створення документів.
Діловодство в установах організовується в залежності від їх виду, особливостей роботи, об'єму документообігу. Кожне підприємство, установа, організація або фірма не можуть обійтися без фахівця з документознавства.
Діловод на підприємстві виконує наступні завдання:
приймає, реєструє кореспонденцію і направляє її у структурні підрозділи;
відповідно до резолюцій керівника передає на виконання, оформляє реєстраційні карти;
відправляє відповідну документацію адресатам;
веде картотеку обліку проходження документальних матеріалів, здійснює контроль за їх виконанням;
видає необхідні довідки щодо зареєстрованих документів;
систематизує і зберігає документи, здає матеріали до архіву;
Additional information
Я комунікабельна, спритна, легко налагоджую контакти з людьми, не конфліктна, відповідальна, пунктуальна. Маю велике бажання навчатись новому, прагну до карєрного росту це може бути і не по спеціальності, готова працювати і викладатись на повну звичайно за достойну оплату.
Similar candidates
-
Керівник відділу кадрів, HR manager, спеціаліст з ведення військового обліку
Truskavets -
Юрист, начальник відділу кадрів, менеджер з управління персоналом
Drohobych, Remote -
Рекрутер, бухгалтер, кадровик, адміністратор, менеджер
Drohobych -
Адміністратор, менеджер по роботі з персоналом, секретар
Drohobych, Remote -
Менеджер з персоналу (HR), тренер
30000 UAH, Drohobych, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Рекрутер, HR-менеджер
Drohobych, Lviv, Horodok (Lviv Region)