Resume from March 6, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3583700

Водій автотранспортних засобів кат. В, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Іваненко Олег
Дата народження14.08.1976
РегіонКиїв
Контакти[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Водій автотранспортних засобів
КЛЮЧОВА ІН ФОРМАЦІЯ
Вагомий досвід з управління автомобілями - 22 роки, жодного ДТП , чітке виконання поставлених завдань, охайне та бережливе відношення до автомобілю.
ДОСВІІД РОБОТИ

Водій автотранспортних засобів
2017 - 2022

МЕДІА ГРУПА УКРАЇНА (Медіа/ЗМІ)
Внутрішні та міжнародні відрядження на автомобілі компанії зі знімальною групою (ненормований графік).

Водій офісу
2013 - 2017ТОВ Асортимент ліків (Медицина і охорона здоров'я).
Забезпечення життєдіяльності компанії, виконання поточних завдань від керівництва.
ОСВІТА
СПТУ 17 (рік закінчення) 2006Верстатник широкого профілю.
СПТУ 17 (рік закінчення) 1994Електрик з ремонту та обслуговування електрообладнання.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Порядність, пунктуальність, відповідальність, ініціативність. Чітке розуміння ситуації та оперативне реагування. Гарне знання доріг Києва та Європи. Вміння працювати в команді. Володіння українською та російською мовами.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: