Ольга
Администратор, помощник администратора
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 63 years
- City:
- Kherson
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3615312
Additional information
РЕЗЮМЕ
Подгрушко Ольга Володимирівна
Регіон проживання: м. Херсон
Контактний телефон: [
E-mail: [
Дата народження:26.11.1960 р.
Освіта:
1982-1989 рр. Одеський державний університет ім. І. І. Мечнікова . Спеціальність-правознавство.
Досвід роботи:
З серпня 1980 р. по березень 1981р. - інспектор Дніпровського районного соц. Забезпечення в м. Херсон.
З березня 1981 р. по лютий 1984 р. - старший юрисконсульт універсальної торгової бази Херсонської облспоживспілки.
З лютого 1984 р. по лютий 1985 р. слідчий Суворовського РОВД в м. Херсон.
З квітня 1985 р. по серпень 1989 р. - старший юрисконсульт Херсонської бази «Укроптхозторг».
З січня 1990 р. по червень 1993 р. - викладач права в Херсонському кооперативному технікумі.
З січня 1998 р. по травень 2000 р.- юрисконсульт Херсонського суднобудівного заводу.
З травня 2000 р. - квітень 2002 р. - провідний юрисконсульт Херсонської дирекції банку «Україна». В подальшому переведена на посаду начальника юридичного відділу дирекції.
З квітня 2002 р. по червень 2004 р.- головний спеціаліст відділу правового та кадрового забезпечення Херсонської дирекції АТ «Індекс-банк». В подальшому переведена на посаду начальника відділу правового та кадрового забезпечення.
З червня 2004 р. по лютий 2016 р.- головний юрисконсульт Херсонської дирекції «Райффайзен банк Аваль». В подальшому переведена на посаду заступника начальника юридичного відділу.
Функціональні обов’язки:
Претензійно-позовна робота (підготовка позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг).
Представництво інтересів в господарських судах та судах загальної юрисдикції всіх інстанцій.
Юридичний супровід діяльності підприємств (підготовка проектів договорів, сприяння відділам у правовому забезпеченні їх діяльності).
Кадрова робота.
Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
Представництво інтересів в органах Державної виконавчої служби, контроль за станом виконавчих проваджень. Взаємодія з правоохоронними органами.
Контроль за дотриманням законності під час розгляду справ про адміністративні правопорушення.
Додаткові навики:
Володіння ПК. Працюю в програмах Word, Exel, Internet, робота з законодавчими базами.
Володіння мовами: українська, російська - вільно, англійська - зі словником.
Особисті якості:
Відповідальна, комунікабельна, емоційно стабільна, ввічлива, уважна.
Similar candidates
Адміністратор, керівник середньої ланки
30000 UAH, Kherson
Менеджер, адміністратор, помічник керівника
16000 UAH, Kherson
Администратор офиса, помощник руководителя
5000 UAH, Kherson, Remote
Руководитель среднего звена, инженер
12000 UAH, Kherson
Бухгалтер, помощник бухгалтера, кладовщик, администратор
Kherson
Адміністратор
Kherson