Resume from November 9, 2022

Аэлита

Бухгалтер по первичной документации, офис-менеджер, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер матеріаліст

from 05.2022 to 08.2022 (3 months)
ТОВ "ЕСК", Кривий Ріг (будівництво та ремонт залізничних колій)

Бухгалтер-матеріаліст, помічник керівника

from 10.2019 to 01.2020 (3 months)
ТОВ "ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ", Кривий Ріг (будівельна компанія, у відділу постачання)

Контроль рахунків і актів виконанних робіт з постачальниками по об’єктам, звірки по Кредиторській заборгованості с контрагентами, рознесення матеріальних ціностей по ітоговим відомостям ресурсів по об’єктам, контроль за кількістю завезенних матеріалів, аналіз плану поставок, звірки с постачальниками по отриманним матеріалам, укладення договорів с постачальниками, співпрацювала з менеджерами по закупкам (допомогала в пошуку необхідних матеріалів, маю досвід в закупках матеріалів, аналіз риночних цін по постачальникам, з урахуванням витрат пального і товаро-транспортних витрат, первінна бухгалтерія, облік і перевірка ДТ по подорожнім листам, доручення керівника, контроль виконання задач від начальників участків. Працювала в відділі постачання, маю досвід в будівельній сфері.

Бухгалтер по первичной документации

from 09.2018 to 10.2019 (1 year 1 month)
Ресторан "Бараш Лаваш", Маракеш, кафе "Voge", Кривой Рог (бухгалтер общепит 1С7)

Первина бухгалтерія, робота в 1 С7 ведення розрахунків з контрагентами, прийом сировини та товару на облік, ведення касових документів, списання продуктів, проведення інвентаризацій (аналіз і результат) звіти продаж, внутрішній розподіл товару або сировини між об’єктами (приход в программе товара или сырья по обьектам, приходные накладные по сумме и кол-ву, также перемещение с учета товара или сырья), робота з касою, нарахування заробітної плати, облік прибуткових і видаткових документів. Виконування доручень директора.

Education

Освіта КУПК НМетАУ, Криворізький навчально-виробничий комплекс Національної металургійної академії України (кол. ДМетАУ, ДМетІ) (з 2011 р у складі КНУ) 2000-2006р.

Економіка підприємства, спеціаліст., Кривой Рог
Higher, from 2000 to 2006 (5 years 10 months)

КУПК НМетАУ, Криворізький навчально-виробничий комплекс Національної металургійної академії України (кол. ДМетАУ, ДМетІ) (з 2011 р у складі КНУ) 2000-2006р.

Additional information

Мета
Бажаю знайти постійну роботу, буду працювати на благо розвитку компанії, використовую дійсні вміння та знання. Здобуття нових знань. Отримання стабільності. .
Ключова інформація
Маю досвід роботи в банківській сфері, а також облік первісної бухгалтерії 1С 8.2, ведення діловодства (секретар), офіс-менеджер, ПК на рівні користувача, вмію скласти і набрати документ в Word, знaння Excel (таблиці, формули), робота в Інтернеті, і знання англійської мови (середній рівень), знання програм клієнт Банк, 1c- платіж, звіти, MEDOC і інші.
Досвід роботи.
З 1999 по 2000рр.
ДП « КіпАРиС» , на посаді секретар-референт.
Обов”язки:
Ведення діловодства, документобіг, пошук інформації, документи на підпис,розгляд документації, яка вимагає контролю і виконання, облік проходження документів, контроль виконання завдань, прийом, реєстрація і передача в структурні підрозділи вхідної / вихідної поштової та ін. кореспонденції, реєстрація матеріалів і документів; проведення роботи з підготовки та проведення зустрічей, оперативних, селекторних та спільних нарад і ін. заходів керівника, прийом і передача інформації з використанням різних методів і засобів зв'язку, реєстрація та зберігання договорів, зберігання, копіювання документів, організація прийому відвідувачів, особисті доручення керівника, звітність, плани і інше.
З 2001-2002рр.
Центральна Налогова інспекція, на посаді оператор ПК у в відділу бухгалтерії
Обов” язки:
Набір звітів, кошторису в електронному вигляді, і інше.
З 2005 по 2006рр.
ТОВ «Ален» на посаді бухгалтера
Обов”язки:
Первинна звітність, виписка накладних, платіжні документи, робота у програмі 1С 8.2.
З 2007 по 2010рр.
КФ КБ "ПриватБанк", на посаді с початку експерта спеціаліста рекламно інформаційного пункту. Потім посада економіста \ спеціаліста по обліку операцій, переведена на посаду Ведучого економіста / ведучого бухгалтера - контролера – аудитора.
Обов”язки:
Залучення та консультація клієнтів (споживчі кредити, авто кредитування), збір та перевірка необхідних документів для оформлення кредиту, аналіз фінансового стану позичальника, видача кредиту, моніторинг виданих кредитів. Перевірка комплек-тності кредитних справ перед видачею, формування видачі кредитів (фіз.осіб), видача кредитів,робота з проблемнимиактивами. Прийом кредитних справ на облік. Вiдкриття рaхункiв юридичним та фiзичним клiєнтам. Формування кредит. бази клієнтів для Банка.
3 26.06.2014 по 28.10.2014рр.
ПАТ «Ренесанс кредит» на посаді спеціалісту з продажу.
Обов”язки:
Оформлення депозитів, та кредитів, також залучення нових клієнтів юр. І фіз.. ліц. Оформлення кредитних заявок. Видача полісівОсаго.
3 01.02.2016 по 01.04.2016рр.
Перукaрня Крaсуня. Помiчник бухгaлтерa. Не офiцiйно. Первісна звітність.
З 01.06.2016 по 02.07.2016рр.
Мaгaзин « від 37 + 357» Продaвець-консультaнт. Продaж не продовольчих товaрів.
З 15.08.2016
Перукaрня Крaсуня. Aдміністрaтор тa продaвець.
Обов”язки:
Контроль дзвінків, зaпис тa супроводження клієнтів, організація прийому відвідувачів. Ведення каси, видача зарплатні.
З 21.11.2016 по 27.02.2017рр
ТОВ «ВІАН ГРУП» І «ВОКПЛЕЙС»
НА ПОСАДІ ОФІС МЕНЕДЖЕРА ТА ПОМІЧНИКА БУХГАЛТЕРА .
Обов”язки:
Організація і контроль роботи офісу, ведення графіку робочих, ведення первісного обліку(рахунки и видаткові накладні, виписки товарно-транспортних накладних, облiк ГСМ), обік довіреностей, договорів, звіти для керівника (каса), робота у програмі МEDOC, 1 С 8.2 підприємство ( Дт. Заборгованість, звіти с контрагентами, введення нових, інше.), платіжні документи Банк (платіжні документи, виписки, електронні звіти), контроль пошти, також реклама продукту на різних сайтах, аналіз діяльності. Звіти с контрагентами, вміння вести ділову переписка, відповідно до нормативних вимог.
З 01.03.2017 по 08.03.2017рр.
ТОВ «ПРОД ТРAНС» (представники компанії Кока-кола)
Обов”язки:
Обробка заявок, робота з торговими агентами, робота в 1 С 8.2 підприємство, обробка налогових накладних,ввод продукції на склад, ( Дт. Заборгованість, звіти с контрагентами, введення нових) платіжні документи Банк (платіжні документи, виписки, електронні звіти).
З 20.03.2017 по 10.05.2017рр.
ТОВ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС", на посаді менеджеру з продажу(бухгалтер 1С)
Обов”язки:
Прийом заявок від контрагентів на видачу газів, відповідно договорів, робота в 1 С 8.2 (торговля), рахунки и налогові накладні, товаро-транспортні накладні, провід готівкив 1С по касі, співпраця з головним офісом в Київі, обмін 1 С, облік газових балонів кожен день, а також облік кисню, аналіз продажу товару по кожному конт-рагенту, а також загальний, перевірка путєвих листів їх облік за кожен день і набір звітів по машинам, відповідно путових листів, для директора, розрахунки затрат по машинам.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: