Resume from January 29, 2024 PRO

Daria

Адміністративний асистент, перекладач англійської мови

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Slavutych
Ready to work:
Remote, Slavutych

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністративний асистент

from 04.2023 to now (1 year 1 month)
Immigration Consulting Services, Славутич (Послуги для населення та бізнесу)

- заповнення форм (pdf і онлайн) для подачі на тимчасове / постійне проживання в Канаді
- збір документів по чек-лісту для подачі на візу
- спілкування з клієнтами, ведення переписки по імейлу

Асистент-перекладач відділу HR

from 07.2019 to 03.2020 (8 months)
СП "Новарка", Славутич (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення та переклад документації HR відділу;
- переклад ділового листування та усний переклад на зустрічах з керівником відділу;
- робота з базами даних по співробітниках компанії, оновлення та доповнення таблиць актуальною інформацією;
- Робота з програмою 1С: складання списків співробітників за різними критеріями, реєстрація відряджень та відпусток працівників.

Асистент-перекладач відділу "Введення в експлуатацію (Commissioning)"

from 06.2018 to 07.2019 (1 year 1 month)
СП "Новарка", Славутич (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- усний переклад на зустрічах керівника із Замовником та Субпідрядником;
- переклад, облік та реєстрація в Excel документації відділу;
- розсилка та переклад повідомлень про інспекції (NFIs) та їх результатів;
- переклад програм випробувань з/на російську/англійську;
- складання та ведення звітів про випробування, збирання результатів випробувань та їхній переклад; передача документації Замовнику/Інженеру проекту.

Асистент адміністративно-фінансового відділу

from 10.2015 to 06.2018 (2 years 8 months)
СП "Новарка", Славутич (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- складання договорів англійською та російською мовами;
- переклад страховок, листів;
- управління корпоративним мобільним зв'язком;
- оформлення заявок на відрядження;
- бронювання авіаквитків, готелів;
- оформлення листів-запрошень;
- робота з документацією адміністративно-фінансового відділу;
- усний переклад документів іноземним співробітникам та супровід їх на зустрічах в банку та з нотаріусом;
- ведення листування англійською мовою.

Перекладач англійської

from 09.2013 to 04.2014 (7 months)
Бюро перекладів "Схід-Захід", Харків (Приватні особи)

Переклад документів (паспортів, свідоцтв, договорів і т.п.) для нотаріального завірення.

Адміністратор рецепції

from 06.2012 to 09.2012 (3 months)
"Amirandes" Grecotel, о. Крит, Греція (Готельно-ресторанний бізнес)

- зустріч гостей на рецепції;
- сheck-in та check-out гостей;
- супровід гостей до номеру, ознайомлення їх з сервісом і пропозиціями готелю;
- резервація столів в ресторанах готелю та поза його межами.

Продавець - асистент

from 05.2011 to 09.2011 (4 months)
Dairy Queen, Вілліамсбург, США (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота в кафе морозива, приймання замовлень, робота з касовим апаратом.

Education

Харківський гуманітарний університет "Народна Українська Академія"

Референт-перекладач, Харків
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

2008-2012 рр - диплом бакалавра з філології англійської та іспанської мов.
2012-2013 рр - диплом спеціаліста, спеціальність - Переклад англійської та іспанської мов.

Knowledge and skills

MS Office Email MS Word Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Ведення CRM

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Spanish — average

Additional information

На даний час шукаю роботу виключно на дистанційній основі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: