Resume from May 17, 2024 PRO

Ярослав

Project manager, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Project-менеджер

from 06.2023 to 04.2024 (10 months)
TK Laser, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Мережа салонів лазерної епіляції та косметології.

Організація, налагодження та контроль ведення складського обліку по мережі салонів. 54 салони, 3 CRM системи (Eqman CleverBox, RemOnline).


Пошук та інтеграція в робочі процеси нових CRM систем (Облік ТМЦ, Лазерної техніки та проведення ремонтних робіт).

Було знайдено та введено в роботу дві CRM системи.

· Підготовка та внесення баз даних в системи.
· Написання інтсрукцій та проведення навчання для співробітників – менеджерів, адміністраторів, інженерів.
· Супроводження адаптації систем в робочі процеси.
· Контроль коректного ведення обліку: створення нових ТМЦ, переміщення, проведення маркування.
· Проведення та перевірка інвентаризацій.
· Відслідковування фізичного переміщення ТМЦ – формування переміщень, фактичне місцезнаходження, подальші переміщення по мережі.
· Контроль внесення даних по проведенню ремонтних робіт/ТО лазерної техніки, списань витратних матеріалів та ведення їх обліку.
· Супровід відкриття та закриття салонів мережі в розрізі обліку ТМЦ.
· Інтеграція впроваджених систем в роботу мережі салонів у Польщі.
· Виявлення слабких сторін роботи систем та проведення переговорів з розробниками, щодо їх виправлення.

Налагодження ведення обліку в діючій CRM системі – CleverBox (Три напрямки обліку: витратні матеріали, невитратні матеріали, косметологія).

· Аналіз процесів ведення обліку. Виявлення недоліків.
· Створення нових інструкцій для існуючих процесів, їх інтеграція в роботу.
· Контроль за дотриманням інструкцій, постійна перевірка актуальних даних в системі. Виявлення відхилень в показниках та їх виправлення.
· Підготовка звітності по залишкам матеріалів у салонах, щомісячно.
· Супровід проведення інвентаризацій та їх перевірка.
· Коригування норм використання витратних матеріалів, перевірка їх дотримання.
· Контроль дотримання процедури внесення даних про переміщення та надходження матеріалів у салони та склади. Також перевірка коректності проведення списань матеріалів в салонах.
· Робота з базою даних системи.

Впровадження співробітництва з Новою Поштою.
Оформлення договорів. Перемовини щодо надання знижок.
Аналіз звітів по проведеним відправкам, перевірка на відсутність зловживань.

Project-менеджер

from 02.2022 to 03.2023 (1 year 1 month)
Polikam Hi-Tech, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Рекламно-виробнича компанія. Виготовлення торгового та виставкового обладнання.

Організація та ведення проектів з внутрішнім та зовнішнім виробництвом.

• Обробка вхідної інформації від замовника, виявлення додаткових запитань щодо замовлення.
Збір усіх вимог від замовника.

• Організація робочих груп з підрозділами (конструкторський відділ, відділ закупівель, виробництво), розподіл робочих задач проекту на спрінти.

• Формування та ведення мережевого графіка проектів(на базі діаграми Ганта). Актуалізація внутрішніх графіків підрозділів.

• Корегування та погодження термінів виконання проектів з аккаунт-менеджерами.

• Контроль розподілу ресурсів компанії, задіяних в поточних проектах, під нові вхідні проекти.

• Пошук підрядних компаній для виконання робіт, при необхідності.

• Формування графіків часткових відвантажень великих за об'ємом замовлень.

• Контроль виконання підрозділами компанії та підрядом плану задач у спрінтах та в загальному об'ємі проекту, контроль термінів виконання.

• Ведення проектів в системі Bitrix24.


За час роботи в компанії, під моїм проектним керуванням, було реалізовано більше 150 проектів для великих Українських замовників.

Також мною було організовано проведення двох Європейських виставкових активностей (Німеччина) для Українських клієнтів.

Організаційний процес включав в себе:

• Загальні функції проектного керування: контроль виконання підрозділами їх функцій.

• Пошук та проведення переговорів з логістичним підрядником.

• Оформлення митних документів - Карнет АТА.

• Проведення переговорів та вирішення організаційних питань з Європейськими компаніями-підрядниками та організаторами виставки: замовлення навантажувачів, підйомників, електрики на стенди, замовлення та погодження точок підвісних конструкцій, замовлення меблів.

• Допомога в вирішенні поточних питань та форс-мажорних обставин на місці проведення.

Студент. Full Stack Developer, JavaScript

from 02.2021 to 03.2022 (1 year 1 month)
GoIT, Київ (IT)

Skills:
• HTML, CSS, SASS
• JavaScript
• GIT, Netlify, Figma
• Parcel
• React
• Fetch API, AJAX
, Axios

• Agile, Waterfall. Scrum, Kanban.

GitHub:
https://github.com/YaroslavKnysh?tab=repositories

Операційний менеджер

from 09.2018 to 12.2021 (3 years 3 months)
All Hair Tools, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Операційний менеджер:

Імпорт та реалізація парикмахерського інструменту з Японії. Реалізація корейської та європейської косметики.

• Повний аналіз та структуризація існуючої бази даних (товарний запас, клієнти: відвантаження, залишки, оплати).
• Ведення фінансового та складського обліку.
• Пошук, ведення переговорів з контрагентами.
• Розширення клієнтської бази.
• Робота з постачальниками, замовлення продукції, порівняння поставок та оплат.
• Укладення договорів.
• Координація роботи SMM спеціаліста.
• Ведення обліку продажів та взаєморозрахунків у партнерському салоні краси.

Менеджер проекту:

Велись переговори зі швейцарською компанією щодо виводу на український ринок їхньої продукції - енергетичні напої.

• Ведення переговорів.
• Підготовка до оформлення дозвільної документації для ввезення в Україну.
• Аналіз конкурентів на ринку енергетичних напоїв.
• Складання стратегії, бюджету, фінансового планування, КП, презентацій, портрета ЦА, бази можливих контрагентів.
• Прорахунки виготовлення POS матеріалів.
• Запуск та ведення соціальних мереж.

Керівник напрямків та проектів

from 07.2017 to 07.2018 (1 year)
Service Master (Shaden Group), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Комплексне керівництво трьома напрямками: послуги спецтехніки, дезінфекція, грузові перевезення. Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів.

• Аналіз конкурентів по всім напрямкам діяльності компанії.
• Формування дорожньої карти проектів.
• Пошук підрядників для організації роботи напрямків.
• Формування прайс-листів.
• Написання загальної документації, необхідної для роботи: посадові інструкції, алгоритми роботи, концепції, стратегії, опис послуг, стандарти, інструкції для персоналу.
• Запуск соціальних мереж та лендінгів.
• Контроль роботи сервісних працівників.

Керівник напрямків:

• Складання бюджету напрямків та розрахунки рентабельності.
• Пошук, навчання та управління персоналом.
• Виявлення потреб клієнтів, написання інструкцій прийому та розрахунку замовлень для менеджерів.
• Пошук постачальників необхідних витратних матеріалів.
• Контроль за своєчасністю та якістю виконання замовлень.
• Координація та контроль виконання робіт підрядниками.
• Ведення фінансового обліку напрямків.
• Документообіг.

Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів:

• Пошук постачальників запчастин і підрядників для виконання ремонтних робіт.
• Складання алгоритму відстеження технічного стану автомобілів.
• Оптимізація процесів щодо усунення несправностей автомобілів.
• Контроль роботи штатного механіка.
• Швидка реакція при виникненні несправностей автомобілів (вибудований алгоритм роботи дозволяв повертати авто на маршрут протягом 3 годин, після виявлення несправності автомобіля).
• Контроль питань, пов'язаних з настанням страхових випадків.
• Створення та ведення обліку ремонтних робіт автомобілів, обліку витрат.
• Складання щомісячного бюджету обслуговування автомобілів та планування виконання ремонтних робіт.

Керівник напрямку

from 03.2014 to 07.2017 (3 years 4 months)
"Те, що треба!"™, Киев (Харчова промисловість)

Виробництво та реалізація снекової продукції:

• Контроль и організація роботи виробництва (на всіх етапах, в підпорядкуванні 8 осіб).
• Пошук постачальників та підрядників (постійний аналіз пропозицій на ринку дозволив мені суттєво скоротити витрати на багатьох етапах виробництва).
• Закупівлі (сировина, витратні матеріали, обладнання).
• Просування продукції (збільшення обсягу продажів від 500 до 20000 упаковок в місяць, впізнаваність бренду).
• Розширення асортименту продукції.
• Розширення клієнтської бази (за час роботи привернув більше ста клієнтів).
• Проведення переговорів з великими клієнтами та постачальниками.
• Укладення договорів.
• Комплексне обслуговування замовників (прийом заявок, документообіг, консультація, ділові зустрічі).
• Фінансовий аналіз діяльності підприємства.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення фінансового обліку.
• Облік складських запасів (заготовки, готова продукція, витратні матеріали).
• Контроль роботи торгових представників (6 осіб).
• Контроль відділу логістики (5 експедиторів).

Заступник генерального директора

from 10.2012 to 07.2017 (4 years 9 months)
ТОВ "ТД Балтика", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення переговорів з постачальниками та замовниками.
• Укладання договорів.
• Ведення документообігу.
• Пошук нових постачальників та клієнтів.
• Контроль роботи торгових представників (7 осіб).
• Контроль роботи відділу логістики.
• Контроль формування замовлень на складі.
• Ведення складського обліку.
• Ведення фінансового обліку.
• Постійна комунікація з партнерами для збільшення асортименту реалізованої продукції.
• Організаційні питання.

Менеджер проектів, помічник керівника

from 11.2010 to 09.2012 (1 year 10 months)
Ластівка-РА, Киев (Видавництво, поліграфія)

Менеджер проектів:

• Комплексне обслуговування клієнтів.
• Складання та укладання договорів.
• Формування КП та рахунків для клієнтів.
• Контроль термінів виконання та оплати замовлень.
• Пошук нових підрядників.
• Контроль виконання робіт підрядниками.
• Проведення переговорів та ділових зустрічей.
• Контроль своєчасної доставки замовлень клієнтам.

Помічник керівника:

• Координація роботи відділу продажів.
• Побудова якісної комунікації між відділами компанії для своєчасного виконання замовлень.
• Організаційні питання.

Юрист господарчого права

from 10.2005 to 11.2010 (5 years 1 month)
ТОВ "ЕРС", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Представлення інтересів компанії в судах.
• Складання позовних заяв та заперечень.
• Складання та коригування договорів.
• Проведення переговорів з контрагентами.
• Оформлення, подання та отримання документів в державних установах.
• Вирішення загальних питань.

Education

Академія адвокатури України

Загальноюридичний факультет. Міжнародне морське право. Міжнародний захист прав людини., Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional education and certificates

Курси митних брокерів та декларантів

2013

Full Stack Developer GoIt

2021-2022, 1рік 2місяці

Project manager 10.0, Genius space

2023

Knowledge and skills

MS Office 1С:Предприятие Trello Google Docs CRM MS Excel Управлінські навички Бітрікс24 HTML CSS Figma Scrum Управління проєктами (виробництво) Уміння аналізувати Ведення CRM Управління фінансовими потоками Фінансове планування Управління командою

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Зі своїх ключових навичок, я би виділив:

> вміння аналізувати

> планування

> правильно розподіляти ресурси

> тайм-менеджмент

> організаційні навички для ефективного виконання задач

> високу швидкість виконання задач та реагування в критичних обставинах

> увагу до деталей

> ведення фінансового обліку


Розуміння принципів Agile, Waterfall; Scrum, Kanban.

Головним досягненням вважаю той факт, що всі проекти під моїм керівництвом було успішно реалізовано.


Володіння програмами: 1С:Підприємство 8.2/8.3, MS Office, Бітрикс, Trello, Slack, Google таблиці, CleverBox, Altegio.

Водійські права: Категорія В.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: