Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2024 PRO

Ярослав

Project manager, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Project-менеджер

с 06.2023 по 04.2024 (10 месяцев)
TK Laser, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Мережа салонів лазерної епіляції та косметології.

Організація, налагодження та контроль ведення складського обліку по мережі салонів. 54 салони, 3 CRM системи (Eqman CleverBox, RemOnline).


Пошук та інтеграція в робочі процеси нових CRM систем (Облік ТМЦ, Лазерної техніки та проведення ремонтних робіт).

Було знайдено та введено в роботу дві CRM системи.

· Підготовка та внесення баз даних в системи.
· Написання інтсрукцій та проведення навчання для співробітників – менеджерів, адміністраторів, інженерів.
· Супроводження адаптації систем в робочі процеси.
· Контроль коректного ведення обліку: створення нових ТМЦ, переміщення, проведення маркування.
· Проведення та перевірка інвентаризацій.
· Відслідковування фізичного переміщення ТМЦ – формування переміщень, фактичне місцезнаходження, подальші переміщення по мережі.
· Контроль внесення даних по проведенню ремонтних робіт/ТО лазерної техніки, списань витратних матеріалів та ведення їх обліку.
· Супровід відкриття та закриття салонів мережі в розрізі обліку ТМЦ.
· Інтеграція впроваджених систем в роботу мережі салонів у Польщі.
· Виявлення слабких сторін роботи систем та проведення переговорів з розробниками, щодо їх виправлення.

Налагодження ведення обліку в діючій CRM системі – CleverBox (Три напрямки обліку: витратні матеріали, невитратні матеріали, косметологія).

· Аналіз процесів ведення обліку. Виявлення недоліків.
· Створення нових інструкцій для існуючих процесів, їх інтеграція в роботу.
· Контроль за дотриманням інструкцій, постійна перевірка актуальних даних в системі. Виявлення відхилень в показниках та їх виправлення.
· Підготовка звітності по залишкам матеріалів у салонах, щомісячно.
· Супровід проведення інвентаризацій та їх перевірка.
· Коригування норм використання витратних матеріалів, перевірка їх дотримання.
· Контроль дотримання процедури внесення даних про переміщення та надходження матеріалів у салони та склади. Також перевірка коректності проведення списань матеріалів в салонах.
· Робота з базою даних системи.

Впровадження співробітництва з Новою Поштою.
Оформлення договорів. Перемовини щодо надання знижок.
Аналіз звітів по проведеним відправкам, перевірка на відсутність зловживань.

Project-менеджер

с 02.2022 по 03.2023 (1 год 1 месяц)
Polikam Hi-Tech, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Рекламно-виробнича компанія. Виготовлення торгового та виставкового обладнання.

Організація та ведення проектів з внутрішнім та зовнішнім виробництвом.

• Обробка вхідної інформації від замовника, виявлення додаткових запитань щодо замовлення.
Збір усіх вимог від замовника.

• Організація робочих груп з підрозділами (конструкторський відділ, відділ закупівель, виробництво), розподіл робочих задач проекту на спрінти.

• Формування та ведення мережевого графіка проектів(на базі діаграми Ганта). Актуалізація внутрішніх графіків підрозділів.

• Корегування та погодження термінів виконання проектів з аккаунт-менеджерами.

• Контроль розподілу ресурсів компанії, задіяних в поточних проектах, під нові вхідні проекти.

• Пошук підрядних компаній для виконання робіт, при необхідності.

• Формування графіків часткових відвантажень великих за об'ємом замовлень.

• Контроль виконання підрозділами компанії та підрядом плану задач у спрінтах та в загальному об'ємі проекту, контроль термінів виконання.

• Ведення проектів в системі Bitrix24.


За час роботи в компанії, під моїм проектним керуванням, було реалізовано більше 150 проектів для великих Українських замовників.

Також мною було організовано проведення двох Європейських виставкових активностей (Німеччина) для Українських клієнтів.

Організаційний процес включав в себе:

• Загальні функції проектного керування: контроль виконання підрозділами їх функцій.

• Пошук та проведення переговорів з логістичним підрядником.

• Оформлення митних документів - Карнет АТА.

• Проведення переговорів та вирішення організаційних питань з Європейськими компаніями-підрядниками та організаторами виставки: замовлення навантажувачів, підйомників, електрики на стенди, замовлення та погодження точок підвісних конструкцій, замовлення меблів.

• Допомога в вирішенні поточних питань та форс-мажорних обставин на місці проведення.

Студент. Full Stack Developer, JavaScript

с 02.2021 по 03.2022 (1 год 1 месяц)
GoIT, Київ (IT)

Skills:
• HTML, CSS, SASS
• JavaScript
• GIT, Netlify, Figma
• Parcel
• React
• Fetch API, AJAX
, Axios

• Agile, Waterfall. Scrum, Kanban.

GitHub:
https://github.com/YaroslavKnysh?tab=repositories

Операційний менеджер

с 09.2018 по 12.2021 (3 года 3 месяца)
All Hair Tools, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Операційний менеджер:

Імпорт та реалізація парикмахерського інструменту з Японії. Реалізація корейської та європейської косметики.

• Повний аналіз та структуризація існуючої бази даних (товарний запас, клієнти: відвантаження, залишки, оплати).
• Ведення фінансового та складського обліку.
• Пошук, ведення переговорів з контрагентами.
• Розширення клієнтської бази.
• Робота з постачальниками, замовлення продукції, порівняння поставок та оплат.
• Укладення договорів.
• Координація роботи SMM спеціаліста.
• Ведення обліку продажів та взаєморозрахунків у партнерському салоні краси.

Менеджер проекту:

Велись переговори зі швейцарською компанією щодо виводу на український ринок їхньої продукції - енергетичні напої.

• Ведення переговорів.
• Підготовка до оформлення дозвільної документації для ввезення в Україну.
• Аналіз конкурентів на ринку енергетичних напоїв.
• Складання стратегії, бюджету, фінансового планування, КП, презентацій, портрета ЦА, бази можливих контрагентів.
• Прорахунки виготовлення POS матеріалів.
• Запуск та ведення соціальних мереж.

Керівник напрямків та проектів

с 07.2017 по 07.2018 (1 год)
Service Master (Shaden Group), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Комплексне керівництво трьома напрямками: послуги спецтехніки, дезінфекція, грузові перевезення. Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів.

• Аналіз конкурентів по всім напрямкам діяльності компанії.
• Формування дорожньої карти проектів.
• Пошук підрядників для організації роботи напрямків.
• Формування прайс-листів.
• Написання загальної документації, необхідної для роботи: посадові інструкції, алгоритми роботи, концепції, стратегії, опис послуг, стандарти, інструкції для персоналу.
• Запуск соціальних мереж та лендінгів.
• Контроль роботи сервісних працівників.

Керівник напрямків:

• Складання бюджету напрямків та розрахунки рентабельності.
• Пошук, навчання та управління персоналом.
• Виявлення потреб клієнтів, написання інструкцій прийому та розрахунку замовлень для менеджерів.
• Пошук постачальників необхідних витратних матеріалів.
• Контроль за своєчасністю та якістю виконання замовлень.
• Координація та контроль виконання робіт підрядниками.
• Ведення фінансового обліку напрямків.
• Документообіг.

Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів:

• Пошук постачальників запчастин і підрядників для виконання ремонтних робіт.
• Складання алгоритму відстеження технічного стану автомобілів.
• Оптимізація процесів щодо усунення несправностей автомобілів.
• Контроль роботи штатного механіка.
• Швидка реакція при виникненні несправностей автомобілів (вибудований алгоритм роботи дозволяв повертати авто на маршрут протягом 3 годин, після виявлення несправності автомобіля).
• Контроль питань, пов'язаних з настанням страхових випадків.
• Створення та ведення обліку ремонтних робіт автомобілів, обліку витрат.
• Складання щомісячного бюджету обслуговування автомобілів та планування виконання ремонтних робіт.

Керівник напрямку

с 03.2014 по 07.2017 (3 года 4 месяца)
"Те, що треба!"™, Киев (Харчова промисловість)

Виробництво та реалізація снекової продукції:

• Контроль и організація роботи виробництва (на всіх етапах, в підпорядкуванні 8 осіб).
• Пошук постачальників та підрядників (постійний аналіз пропозицій на ринку дозволив мені суттєво скоротити витрати на багатьох етапах виробництва).
• Закупівлі (сировина, витратні матеріали, обладнання).
• Просування продукції (збільшення обсягу продажів від 500 до 20000 упаковок в місяць, впізнаваність бренду).
• Розширення асортименту продукції.
• Розширення клієнтської бази (за час роботи привернув більше ста клієнтів).
• Проведення переговорів з великими клієнтами та постачальниками.
• Укладення договорів.
• Комплексне обслуговування замовників (прийом заявок, документообіг, консультація, ділові зустрічі).
• Фінансовий аналіз діяльності підприємства.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення фінансового обліку.
• Облік складських запасів (заготовки, готова продукція, витратні матеріали).
• Контроль роботи торгових представників (6 осіб).
• Контроль відділу логістики (5 експедиторів).

Заступник генерального директора

с 10.2012 по 07.2017 (4 года 9 месяцев)
ТОВ "ТД Балтика", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення переговорів з постачальниками та замовниками.
• Укладання договорів.
• Ведення документообігу.
• Пошук нових постачальників та клієнтів.
• Контроль роботи торгових представників (7 осіб).
• Контроль роботи відділу логістики.
• Контроль формування замовлень на складі.
• Ведення складського обліку.
• Ведення фінансового обліку.
• Постійна комунікація з партнерами для збільшення асортименту реалізованої продукції.
• Організаційні питання.

Менеджер проектів, помічник керівника

с 11.2010 по 09.2012 (1 год 10 месяцев)
Ластівка-РА, Киев (Видавництво, поліграфія)

Менеджер проектів:

• Комплексне обслуговування клієнтів.
• Складання та укладання договорів.
• Формування КП та рахунків для клієнтів.
• Контроль термінів виконання та оплати замовлень.
• Пошук нових підрядників.
• Контроль виконання робіт підрядниками.
• Проведення переговорів та ділових зустрічей.
• Контроль своєчасної доставки замовлень клієнтам.

Помічник керівника:

• Координація роботи відділу продажів.
• Побудова якісної комунікації між відділами компанії для своєчасного виконання замовлень.
• Організаційні питання.

Юрист господарчого права

с 10.2005 по 11.2010 (5 лет 1 месяц)
ТОВ "ЕРС", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Представлення інтересів компанії в судах.
• Складання позовних заяв та заперечень.
• Складання та коригування договорів.
• Проведення переговорів з контрагентами.
• Оформлення, подання та отримання документів в державних установах.
• Вирішення загальних питань.

Образование

Академія адвокатури України

Загальноюридичний факультет. Міжнародне морське право. Міжнародний захист прав людини., Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси митних брокерів та декларантів

2013

Full Stack Developer GoIt

2021-2022, 1рік 2місяці

Project manager 10.0, Genius space

2023

Знания и навыки

MS Office 1С:Предприятие Trello Google Docs CRM MS Excel Управлінські навички Бітрікс24 HTML CSS Figma Scrum Управління проєктами (виробництво) Уміння аналізувати Ведення CRM Управління фінансовими потоками Фінансове планування Управління командою

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Зі своїх ключових навичок, я би виділив:

> вміння аналізувати

> планування

> правильно розподіляти ресурси

> тайм-менеджмент

> організаційні навички для ефективного виконання задач

> високу швидкість виконання задач та реагування в критичних обставинах

> увагу до деталей

> ведення фінансового обліку


Розуміння принципів Agile, Waterfall; Scrum, Kanban.

Головним досягненням вважаю той факт, що всі проекти під моїм керівництвом було успішно реалізовано.


Володіння програмами: 1С:Підприємство 8.2/8.3, MS Office, Бітрикс, Trello, Slack, Google таблиці, CleverBox, Altegio.

Водійські права: Категорія В.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: