Ярослав
Project manager, 40 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3789499
Опыт работы
Project-менеджер
с 06.2023 по 04.2024
(10 месяцев)
TK Laser, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Мережа салонів лазерної епіляції та косметології.
Організація, налагодження та контроль ведення складського обліку по мережі салонів. 54 салони, 3 CRM системи (Eqman CleverBox, RemOnline).
Пошук та інтеграція в робочі процеси нових CRM систем (Облік ТМЦ, Лазерної техніки та проведення ремонтних робіт).
Було знайдено та введено в роботу дві CRM системи.
· Підготовка та внесення баз даних в системи.
· Написання інтсрукцій та проведення навчання для співробітників – менеджерів, адміністраторів, інженерів.
· Супроводження адаптації систем в робочі процеси.
· Контроль коректного ведення обліку: створення нових ТМЦ, переміщення, проведення маркування.
· Проведення та перевірка інвентаризацій.
· Відслідковування фізичного переміщення ТМЦ – формування переміщень, фактичне місцезнаходження, подальші переміщення по мережі.
· Контроль внесення даних по проведенню ремонтних робіт/ТО лазерної техніки, списань витратних матеріалів та ведення їх обліку.
· Супровід відкриття та закриття салонів мережі в розрізі обліку ТМЦ.
· Інтеграція впроваджених систем в роботу мережі салонів у Польщі.
· Виявлення слабких сторін роботи систем та проведення переговорів з розробниками, щодо їх виправлення.
Налагодження ведення обліку в діючій CRM системі – CleverBox (Три напрямки обліку: витратні матеріали, невитратні матеріали, косметологія).
· Аналіз процесів ведення обліку. Виявлення недоліків.
· Створення нових інструкцій для існуючих процесів, їх інтеграція в роботу.
· Контроль за дотриманням інструкцій, постійна перевірка актуальних даних в системі. Виявлення відхилень в показниках та їх виправлення.
· Підготовка звітності по залишкам матеріалів у салонах, щомісячно.
· Супровід проведення інвентаризацій та їх перевірка.
· Коригування норм використання витратних матеріалів, перевірка їх дотримання.
· Контроль дотримання процедури внесення даних про переміщення та надходження матеріалів у салони та склади. Також перевірка коректності проведення списань матеріалів в салонах.
· Робота з базою даних системи.
Впровадження співробітництва з Новою Поштою.
Оформлення договорів. Перемовини щодо надання знижок.
Аналіз звітів по проведеним відправкам, перевірка на відсутність зловживань.
Project-менеджер
с 02.2022 по 03.2023
(1 год 1 месяц)
Polikam Hi-Tech, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Рекламно-виробнича компанія. Виготовлення торгового та виставкового обладнання.
Організація та ведення проектів з внутрішнім та зовнішнім виробництвом.
• Обробка вхідної інформації від замовника, виявлення додаткових запитань щодо замовлення.
Збір усіх вимог від замовника.
• Організація робочих груп з підрозділами (конструкторський відділ, відділ закупівель, виробництво), розподіл робочих задач проекту на спрінти.
• Формування та ведення мережевого графіка проектів(на базі діаграми Ганта). Актуалізація внутрішніх графіків підрозділів.
• Корегування та погодження термінів виконання проектів з аккаунт-менеджерами.
• Контроль розподілу ресурсів компанії, задіяних в поточних проектах, під нові вхідні проекти.
• Пошук підрядних компаній для виконання робіт, при необхідності.
• Формування графіків часткових відвантажень великих за об'ємом замовлень.
• Контроль виконання підрозділами компанії та підрядом плану задач у спрінтах та в загальному об'ємі проекту, контроль термінів виконання.
• Ведення проектів в системі Bitrix24.
За час роботи в компанії, під моїм проектним керуванням, було реалізовано більше 150 проектів для великих Українських замовників.
Також мною було організовано проведення двох Європейських виставкових активностей (Німеччина) для Українських клієнтів.
Організаційний процес включав в себе:
• Загальні функції проектного керування: контроль виконання підрозділами їх функцій.
• Пошук та проведення переговорів з логістичним підрядником.
• Оформлення митних документів - Карнет АТА.
• Проведення переговорів та вирішення організаційних питань з Європейськими компаніями-підрядниками та організаторами виставки: замовлення навантажувачів, підйомників, електрики на стенди, замовлення та погодження точок підвісних конструкцій, замовлення меблів.
• Допомога в вирішенні поточних питань та форс-мажорних обставин на місці проведення.
Студент. Full Stack Developer, JavaScript
с 02.2021 по 03.2022
(1 год 1 месяц)
GoIT, Київ (IT)
Skills:
• HTML, CSS, SASS
• JavaScript
• GIT, Netlify, Figma
• Parcel
• React
• Fetch API, AJAX
, Axios
• Agile, Waterfall. Scrum, Kanban.
GitHub:
https://github.com/YaroslavKnysh?tab=repositories
Операційний менеджер
с 09.2018 по 12.2021
(3 года 3 месяца)
All Hair Tools, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Операційний менеджер:
Імпорт та реалізація парикмахерського інструменту з Японії. Реалізація корейської та європейської косметики.
• Повний аналіз та структуризація існуючої бази даних (товарний запас, клієнти: відвантаження, залишки, оплати).
• Ведення фінансового та складського обліку.
• Пошук, ведення переговорів з контрагентами.
• Розширення клієнтської бази.
• Робота з постачальниками, замовлення продукції, порівняння поставок та оплат.
• Укладення договорів.
• Координація роботи SMM спеціаліста.
• Ведення обліку продажів та взаєморозрахунків у партнерському салоні краси.
Менеджер проекту:
Велись переговори зі швейцарською компанією щодо виводу на український ринок їхньої продукції - енергетичні напої.
• Ведення переговорів.
• Підготовка до оформлення дозвільної документації для ввезення в Україну.
• Аналіз конкурентів на ринку енергетичних напоїв.
• Складання стратегії, бюджету, фінансового планування, КП, презентацій, портрета ЦА, бази можливих контрагентів.
• Прорахунки виготовлення POS матеріалів.
• Запуск та ведення соціальних мереж.
Керівник напрямків та проектів
с 07.2017 по 07.2018
(1 год)
Service Master (Shaden Group), Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Комплексне керівництво трьома напрямками: послуги спецтехніки, дезінфекція, грузові перевезення. Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів.
• Аналіз конкурентів по всім напрямкам діяльності компанії.
• Формування дорожньої карти проектів.
• Пошук підрядників для організації роботи напрямків.
• Формування прайс-листів.
• Написання загальної документації, необхідної для роботи: посадові інструкції, алгоритми роботи, концепції, стратегії, опис послуг, стандарти, інструкції для персоналу.
• Запуск соціальних мереж та лендінгів.
• Контроль роботи сервісних працівників.
Керівник напрямків:
• Складання бюджету напрямків та розрахунки рентабельності.
• Пошук, навчання та управління персоналом.
• Виявлення потреб клієнтів, написання інструкцій прийому та розрахунку замовлень для менеджерів.
• Пошук постачальників необхідних витратних матеріалів.
• Контроль за своєчасністю та якістю виконання замовлень.
• Координація та контроль виконання робіт підрядниками.
• Ведення фінансового обліку напрямків.
• Документообіг.
Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів:
• Пошук постачальників запчастин і підрядників для виконання ремонтних робіт.
• Складання алгоритму відстеження технічного стану автомобілів.
• Оптимізація процесів щодо усунення несправностей автомобілів.
• Контроль роботи штатного механіка.
• Швидка реакція при виникненні несправностей автомобілів (вибудований алгоритм роботи дозволяв повертати авто на маршрут протягом 3 годин, після виявлення несправності автомобіля).
• Контроль питань, пов'язаних з настанням страхових випадків.
• Створення та ведення обліку ремонтних робіт автомобілів, обліку витрат.
• Складання щомісячного бюджету обслуговування автомобілів та планування виконання ремонтних робіт.
Керівник напрямку
с 03.2014 по 07.2017
(3 года 4 месяца)
"Те, що треба!"™, Киев (Харчова промисловість)
Виробництво та реалізація снекової продукції:
• Контроль и організація роботи виробництва (на всіх етапах, в підпорядкуванні 8 осіб).
• Пошук постачальників та підрядників (постійний аналіз пропозицій на ринку дозволив мені суттєво скоротити витрати на багатьох етапах виробництва).
• Закупівлі (сировина, витратні матеріали, обладнання).
• Просування продукції (збільшення обсягу продажів від 500 до 20000 упаковок в місяць, впізнаваність бренду).
• Розширення асортименту продукції.
• Розширення клієнтської бази (за час роботи привернув більше ста клієнтів).
• Проведення переговорів з великими клієнтами та постачальниками.
• Укладення договорів.
• Комплексне обслуговування замовників (прийом заявок, документообіг, консультація, ділові зустрічі).
• Фінансовий аналіз діяльності підприємства.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення фінансового обліку.
• Облік складських запасів (заготовки, готова продукція, витратні матеріали).
• Контроль роботи торгових представників (6 осіб).
• Контроль відділу логістики (5 експедиторів).
Заступник генерального директора
с 10.2012 по 07.2017
(4 года 9 месяцев)
ТОВ "ТД Балтика", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Ведення переговорів з постачальниками та замовниками.
• Укладання договорів.
• Ведення документообігу.
• Пошук нових постачальників та клієнтів.
• Контроль роботи торгових представників (7 осіб).
• Контроль роботи відділу логістики.
• Контроль формування замовлень на складі.
• Ведення складського обліку.
• Ведення фінансового обліку.
• Постійна комунікація з партнерами для збільшення асортименту реалізованої продукції.
• Організаційні питання.
Менеджер проектів, помічник керівника
с 11.2010 по 09.2012
(1 год 10 месяцев)
Ластівка-РА, Киев (Видавництво, поліграфія)
Менеджер проектів:
• Комплексне обслуговування клієнтів.
• Складання та укладання договорів.
• Формування КП та рахунків для клієнтів.
• Контроль термінів виконання та оплати замовлень.
• Пошук нових підрядників.
• Контроль виконання робіт підрядниками.
• Проведення переговорів та ділових зустрічей.
• Контроль своєчасної доставки замовлень клієнтам.
Помічник керівника:
• Координація роботи відділу продажів.
• Побудова якісної комунікації між відділами компанії для своєчасного виконання замовлень.
• Організаційні питання.
Юрист господарчого права
с 10.2005 по 11.2010
(5 лет 1 месяц)
ТОВ "ЕРС", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Представлення інтересів компанії в судах.
• Складання позовних заяв та заперечень.
• Складання та коригування договорів.
• Проведення переговорів з контрагентами.
• Оформлення, подання та отримання документів в державних установах.
• Вирішення загальних питань.
Образование
Академія адвокатури України
Загальноюридичний факультет. Міжнародне морське право. Міжнародний захист прав людини., Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси митних брокерів та декларантів
2013
Full Stack Developer GoIt
2021-2022, 1рік 2місяці
Project manager 10.0, Genius space
2023
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Зі своїх ключових навичок, я би виділив:
> вміння аналізувати
> планування
> правильно розподіляти ресурси
> тайм-менеджмент
> організаційні навички для ефективного виконання задач
> високу швидкість виконання задач та реагування в критичних обставинах
> увагу до деталей
> ведення фінансового обліку
Розуміння принципів Agile, Waterfall; Scrum, Kanban.
Головним досягненням вважаю той факт, що всі проекти під моїм керівництвом було успішно реалізовано.
Володіння програмами: 1С:Підприємство 8.2/8.3, MS Office, Бітрикс, Trello, Slack, Google таблиці, CleverBox, Altegio.
Водійські права: Категорія В.
Другие резюме этого кандидата
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Project-менеджер, TK Laser, 10 месяцев
Похожие кандидаты
Senior Project Manager
64000 грн, Киев
Менеджер проєктів
Киев, Днепр
,
еще 8 городов
Проєктний менеджер
Киев
PMP, менеджер проєктів, керівник проєктного офісу
Киев
Керівник проєкту
Киев
Проєктний менеджер
15000 грн, Киев, Львов, Другие страны