Resume from March 1, 2017

Поліщук

Водій керівника, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Pidvolochysk
Ready to work:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме
Поліщук Олександр Володимирович

Дата і місце народження:14.11.1990, смт. Підволочиськ, Тернопільська обл.
Домашня адреса: смт.Підволочиськ, вул.П.Мстислава, 1а/1
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
- середня спеціальна – оператор комп’ютерного набору, секретар керівника
З 2009 по 2012 рік проходив службу за контрактом.
Військове звання – молодший сержант
Досвід роботи:
Під час проходження служби в армій був командиром автомобільного відділення. В упорядкуванні мав військову техніку. Відповідно є досвід водіння великогабаритного транспорту категорії С, С1.
2013-2016 рр - водій категорії С, автомобіля MAN L2000 на хлібзаводі «Надзбруччя хліб»
2016-2017рр. – водій-експедитор Mersedes sprinter на хлібзаводі «Надзбруччя хліб». Приблизний кілометраж 10 000 км в місяць.Контроль та забезпечення доставки вантажу та супровідних документів; догляд за технічним станом автомобіля.
Є досвід водіння на міжнародних трасах Польщі та Росії.
Сімейний стан: одружений
Особисті навички: безаварійне водіння транспорту, відмінна орієнтація в незнайомій місцевості, старанність,організованість, пунктуальність, неконфліктність, швидка реакція, дбайливе ставлення до транспортного засобу, відсутність шкідливих звичок.
ПК на задовільному рівні, знання офісних програм Microsoft word, Excel.
Додаткові відомості:
наявність власного транспортного засобу;
водійські права категорії А, В, С, С1;
готовність до дострокових відряджень.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: