Resume from May 9, 2022

Оксана

Специалист по документообороту, секретарь, офис-менеджер, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ

О х м а к е в и ч О к с а н а

Мета: Знайти постійну роботу діловода, офіс-менеджера, архіваріуса або помічника менеджера по персоналу.

Досвід роботи:

Інспектор з контролю за виконанням доручень
Березень 2017 по теперішній час
ТОВ "Мастер-Авіа"
- Прийом та відправка кореспонденції, реєстрація вхідних, вихідних та внутрішніх документів, відповідно до резолюції організація передачі кореспонденції для виконання, контроль за строками виконання документів, здійснення оперативного пошуку документів та надання своєчасної інформації щодо них і т.п.

Працівник архіву
Грудень 2015 - Березень 2017
VTB Bank
- Перевірка наявності документів карткових, кредитних справ із занесенням інформації до електронного файлу (проектна (тимчасова) робота).

Провідний фахівець загального відділу
Квітень 2003 - Вересень 2013 (10 років 6 міс)
ДК Газ Украіни
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.
- Ведення електронного документообігу компанії.
- Виконання доручень керівництва та інших організаційних питань компанії.

Оператор 1С
Листопад 2002 - Березень 2003 (5 міс)
ООО ХДМ
- Оформлення накладних та рахунків.
- Консультування клієнтів

Оператор ПЕОМ
Березень 2002 - Листопад 2002 (9 міс)
Голосіївський районний у м. Києві військовий комісаріат
- Створення та ведення електронної бази даних.

Оператор ПК загального відділу
Жовтень 1999 - Червень 2001 (1 рік 9 міс)
ГУ Головпобутгаз

Освіта: Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (м. Київ)
Спеціаліст з документознавства, менеджер державних установ та органів влади, факультет документознавства. Рік закінчення 2007

Курси, тренінги, сертифікати: Курс "Кадровий менеджмент" у Інституті перепідготовки та
підвищення кваліфікації НПУ ім. Драгоманова (м. Київ) рік закінчення 2014
Під час навчання отримала знання з таких дисциплін:
- Кадрова політика підприємств.
- Управління персоналом у сучасних умовах.
- Кадрове планування.
- Автоматизація обліку та управління персоналом.
- Електронне кадрове справочинство.

Особистісні якості: Цілеспрямованість, моральна стійкість, пунктуальність, ввічливість, без шкідливих звичок. Здатна до самоосвіти і прагну до самовдосконалення, швидко навчаюсь, негайно реагую на виникаючі труднощі у роботі та самостійно приймаю міри до їх усунення, прагну будувати робочі відносини на основі довіри та взаємної поваги,

Навички: Досвідчений користувач Microsoft Word, Excel, Internet, поштових програм, програм електронного документообігу. Висока
швидкість набору тексту.
Знаю основні функції діловодства й архівної справи, положення та інструкції щодо ведення діловодства на підприємстві; основні положення державної системи діловодства; стандарти системи організаційно-розпорядчої документації; порядок контролю за проходженням службових документів і матеріалів.

Володіння мовами: українська - рідна, російська - вільно, англійська - середній рівень

Контактна інформація: моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section); адреса ел. пошти: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: