Resume from February 1, 2022 PRO

Олена

Кадровик, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
50 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Зав.відділу кадрів

from 09.1998 to now (25 years 8 months)
Музей історії релігії, Львов (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

В мої службові обов'язки входить:
- забезпечення музею працівниками потрібних спеціальностей і кваліфікації.
- ведення обліку особового складу музею, оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій тощо.
- розробка посадових інструкцій працівників, ведення табельного обліку.
- участь в атестації, розробленні заходів щодо реалізації рекомендацій атестаційних комісій, визначення кола працівників, які підлягають черговій та повторній атестації, підготовка необхідних документів.
- участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів.
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіків щорічних основних та додаткових відпусток, контроль за їх додержанням.
- відповідальність за збереження трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про трудову діяльність працівникам.
- після закінчення встановлених строків поточного зберігання особових справ, готую їх до здачі у державний архів.
- ведення встановленої звітності про роботу з кадрами.

Education

ЛНУ ім.І.Франка

Менеджмент організаций, Львов
Higher, from 2000 to 2004 (3 years 5 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet Водіння авто

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Організована, комунікабельна, відповідальна, скурпульозна в роботі. Правильно розставляю пріорітети та організовую свій робочий час. Вмію слухати та чути.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: