Resume from March 28, 2023 PRO

Анна

Бухгалтер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 04.2018 to 08.2022 (4 years 4 months)
ТОВ ТОРГОВИЙ БУДИНОК ПАРТНЕР, Київ (сантехнічне обладнання та матеріали)

• Робота з клієнт-банком (платежі, замовлення валюти, проведення 1С)
•Розрахунки з покупцями та постачальниками, ПДВ (податковий кредит та податкові зобов'язання)
• Ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліків від первинної документації до складання та подання звітності до податкових та інших органів;
• Управління системою документообігу на підприємстві, грошовими потоками підприємства, підготовка управлінської звітності для керівництва (Cash Flow, P&L)

Бухгалтер

from 04.2017 to 03.2018 (11 months)
ТОВ Компания Века Буд, Київ (алюмінієві конструкції та сантехнічні перегородки)

Відповідала за витрати компаніі (безготівка, готівка)
- формування первинної документації (рахунки-фактури, видаткові, прибуткові, поворотні накладні, виписка довіреностей, акти виконаних робіт);
- розрахунки з постачальниками;
- формування та своєчасне відправлення платіжних доручень у національній валюті за системою Клієнт-Банк;
- робота з розрахунковими рахунками підприємства на підставі отриманих даних за системою Клієнт-Банк для подальшого використання під час підготовки та проведення поточних платежів
реєстрація та активація сертифікатів ключів банків, комунікація з банками з робочих питань

Бухгалтер відділу оренду

from 12.2015 to 04.2017 (1 year 4 months)
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м.Києва", Київ (обслуговування)

ведення бух. обліку відділу оренди: формування рахунків та актів виконаних робіт; акти звірок з іншими дебіторами та кредиторами; банк; складання звітів.

Адміністратор транспортного відділу

from 11.2013 to 01.2015 (1 year 2 months)
ДП "Информаційний центр" Мінюст Украіни, Київ (Держструктура)

Укладання договорів із підприємствами-постачальниками із закупівлі палива. Облік видачі та списання палива на підприємстві. Контроль проведення технічного обслуговування автопарку підприємства. Домовленість із СТО про проведення ТО автомобілів. Закупівля запчастин під час проведення ТО. Робота зі страховими компаніями щодо укладання договорів страхування автомобілів.

Головний державний податковий інспектор-ревізор

from 06.2010 to 10.2013 (3 years 4 months)
Державна податкова інспекція у Голосіівському районі м.Києва, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Контрольно-перевірочна фінансова господарська діяльність підприємства. Контроль своєчасного нарахування та сплати податку на додану вартість та податку на прибуток. Проведення аудиторської перевірки щодо правильності нарахування та формування доходів та витрат підприємства при нарахуванні податків. Виконання контрольних завдань вищого керівництва.

Референт комерційного директора

from 05.2005 to 05.2009 (4 years)
ТОВ "Гарантія-Трейд" Сітка Супермаркетів Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)

1. виконання доручень керівника; замовлення авіа - залізничних квитків, бронювання готелів, робота з кур'єрськими службами;
2. грамотне, культурне ведення телефонних переговорів, прийом та розподіл телефонних дзвінків;
3. робота з оргтехнікою: міні-АТС, ПК, принтер, ксерокс, сканер;
4. ведення діловодства, обробка первинної, вхідної та вихідної інформації, набір та редагування документів,
5. передача документації на виконання згідно з резолюцією керівника контроль виконання;
6. організація зустрічей, нарад, ведення та оформлення протоколів робочих нарад;
7. прийом відвідувачів.

Помічник референта комерційного директора

from 09.2004 to 05.2005 (8 months)
ТОВ "Гарантія-Трейд" Сітка Супермаркетів Фуршет, Київ (роздрідна торгівля)

1. прийом телефонних дзвінків;
2. виконання доручень керівника, замовлення залізничних, авіа квитків, бронювання готелів;
3. набір, редагування документів;
4. робота з офісною технікою: міні-АТС, факс, принтер, сканер, ксерокс;
5. володіння ПК: Windows, Excel, Outlook, Internet
6. організація життєдіяльності офісу: замовлення та розподіл канцелярських товарів, води, витратних матеріалів.

Касир-операціоніст

from 12.2002 to 09.2004 (1 year 9 months)
ТОВ "Гарантія-Трейд" Сітка супермаркетів Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)

Обслуговування та розрахунок покупців, ведення та заповнення первинної документаціі.

Education

Університет Економіки та Права "КРОК"

Облік та аудит, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Additional education and certificates

Учбовий центр "Практикум" Курс - Головний бухгалтер + 1С Бухгалтерія 7.7"

2010, 1,5 месяца

Інститут після дипломноі освіти "УКРСТЕНО" Курс "Бухгалтер-операціоніст в програмі 1С 8.2"

2015, 2 місяця

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач Internet MS Outlook BAS Бітрікс24 BAS КУП

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Особисті якості:
• аналітичний склад розуму
• здатність до самонавчання
• працездатність
• відповідальність
• охайність
• тактовність
• товариськість
• розумна наполегливість та впертість

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: